• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:27 ]

    Sorry, ik heb juist een droge huid, dus ik kan je niet helpen :/


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik gebruik juist geen extra spulletjes, omdat dat mijn huid te veel hydrateert. Ik begin direct met een laagje foundation van Essence en poeder die daarna af, zodat ik er zeker van ben dat er niks gaat glijden. Een waterige foundation doet je huid ook geen goed.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Vasilisa schreef:
    Sorry, ik heb juist een droge huid, dus ik kan je niet helpen :/


    Het klinkt raar maar ik ben zó jaloers op mensen met een droge huid ;___;

    Miserables schreef:
    Ik gebruik juist geen extra spulletjes, omdat dat mijn huid te veel hydrateert. Ik begin direct met een laagje foundation van Essence en poeder die daarna af, zodat ik er zeker van ben dat er niks gaat glijden. Een waterige foundation doet je huid ook geen goed.


    Foundation werkt bij mij gewoon niet. Dat is er na twee uur al helemaal af.

    Van Nivea?
    Probeer dit eens.


    I live for the applause, you will die for it.

    Montrose schreef:
    (...)

    Foundation werkt bij mij gewoon niet. Dat is er na twee uur al helemaal af.
    Misschien matte foundation? Of poeder gebruiken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Gebruik je 's ochtends en 's avonds ook een schuimreiniging?
    Verder zou ik een matterende crème gaan gebruiken en gewoon halverwege de dag weer even bijpoederen met een matterende poeder. (Bijv. die van Rimmel etc.)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb hetzelfde probleem en ik heb mijn wondermiddeltjes bij lush gevonden (ze hebben echt geweldige producten daar).
    Ik raad je aan om eens coalface of fresh farmacy te proberen (het is best heftig spul, dus je kunt het het best om de dag gebruiken. Gebruik er trouwens maar 1. Ikzelf heb coalface).
    Ook raad ik je tea tree water aan. Ik gebruik deze altijd 's ochtends zodat mijn huid minder snel vet wordt overdag. Dit spul is echt fantastisch, wanneer het verdampt op je huid zie je al gelijk resultaat (het verkleint je poriën en maakt je huid egaler). Bovendien werkt het antibacterieel wat weer puistjes helpt voorkomen.Een dagcrème gebruiken is trouwens geen goed idee. Dagcrèmes zijn voornamelijk om je huid te beschermen met een vettig laagje, maar een vette huid heeft die bescherming bijna niet nodig. Je krijgt er alleen maar meer puistjes van.
    Op www.lush.nl kun je de producten trouwens opzoeken en beoordelingen lezen. (Ik heb trouwens drie stukken coalface thuis liggen mijn vader had er drie gekocht :') en ik zoek iemand die een stuk van me zou willen kopen aangezien ze blijkbaar niet erg lang houdbaar zijn. Je doet namelijk al ongeveer een jaar met 1 stuk dusja :'D als je het zou willen kan ik je een klein stukje opsturen om te proberen en als je het wat vind wil ik best het grote stuk ook opsturen. )


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Montrose schreef:
    (...)

    Foundation werkt bij mij gewoon niet. Dat is er na twee uur al helemaal af.


    Ik heb ook een hele vette huid waarbij alles er zo af gaat, maar de bb cream van Garnier, die matte, werkt best wel goed.


    Your make-up is terrible

    Ik heb ook last van een redelijk vette huid. Niet zo erg als jij dat hebt, als ik je beschrijving lees, maar toch genoeg om ook behoorlijk last te krijgen van puistjes en een glimmend voorhoofd.
    Ik gebruik eens in de twee dagen een zoutscrub, bij voorkeur van Lush.


    Ik haal elke avond mijn make up van mijn gezicht met Nivea make up remover, want die droogt de huid niet zo uit. Dan spoel ik mijn gezicht na met lauw water. Daarna gebruik ik Echinaforce creme van A. Vogel. Dat haal ik er 's ochtends met lauw water weer af.



    Verder gebruik ik overdag niets op mijn gezicht, behalve af en toe iets om de puistjes te camoufleren. Maar bij voorkeur blijft mijn huid make up vrij.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Montrose schreef:
    (...)

    Het klinkt raar maar ik ben zó jaloers op mensen met een droge huid ;___;

    Ghe, geef je groot gelijk. Nooit puistjes en 1 crème is al genoeg om te zorgen dat mijn huid weer goed aanvoelt :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wyrd schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem en ik heb mijn wondermiddeltjes bij lush gevonden (ze hebben echt geweldige producten daar).
    Ik raad je aan om eens coalface of fresh farmacy te proberen (het is best heftig spul, dus je kunt het het best om de dag gebruiken. Gebruik er trouwens maar 1. Ikzelf heb coalface).
    Ook raad ik je tea tree water aan. Ik gebruik deze altijd 's ochtends zodat mijn huid minder snel vet wordt overdag. Dit spul is echt fantastisch, wanneer het verdampt op je huid zie je al gelijk resultaat (het verkleint je poriën en maakt je huid egaler). Bovendien werkt het antibacterieel wat weer puistjes helpt voorkomen.Een dagcrème gebruiken is trouwens geen goed idee. Dagcrèmes zijn voornamelijk om je huid te beschermen met een vettig laagje, maar een vette huid heeft die bescherming bijna niet nodig. Je krijgt er alleen maar meer puistjes van.
    Op www.lush.nl kun je de producten trouwens opzoeken en beoordelingen lezen. (Ik heb trouwens drie stukken coalface thuis liggen mijn vader had er drie gekocht :') en ik zoek iemand die een stuk van me zou willen kopen aangezien ze blijkbaar niet erg lang houdbaar zijn. Je doet namelijk al ongeveer een jaar met 1 stuk dusja :'D als je het zou willen kan ik je een klein stukje opsturen om te proberen en als je het wat vind wil ik best het grote stuk ook opsturen. )
    Nikki wil er eentje, dus ja, gimme one. Wat wil je ervoor terug?

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 19:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Nikki wil er eentje, dus ja, gimme one. Wat wil je ervoor terug?

    Heb al een afspraak gemaakt haha (;
    heb trouwens nog een stuk liggen voor als andere mensen nog geïnteresseerd zijn


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Vasilisa schreef:
    Sorry, ik heb juist een droge huid, dus ik kan je niet helpen :/


    Caution first, always.

    Vasilisa schreef:
    Sorry, ik heb juist een droge huid, dus ik kan je niet helpen :/


    Deep inside, I've never felt alive