• Ik moest voor school een moodboard maken waarbij je d.m.v. een kleur een thema een emotie, een gevoel e.d. uitbeeldde. Nu vroeg ik me af of jullie aan mijn moodboard kunnen zien wat er mee uitgebeeld wordt.
    Hier is hij:


    Groter


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Een moodboard is juist met allemaal frutsels en shit dacht ik? Of het was iets anders. wel mooi gemaakt!

    Uhm, verdwaaldheid van wie je bent, verloren ziel, onbekend.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    PUKKELxDING schreef:
    Eenzaamheid zie ik inderdaad


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Yowzah schreef:
    Ik dacht aan mysterie maar dat is net echt een gevoel... ghehe xD


    Het is inderdaad mysterie.
    Het hoefde ook niet een gevoel te zijn... Het mocht ook een thema of emotie e.d. zijn:)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    het is echt mooooiiii.
    eenzaamheid?


    -

    Yuliette schreef:
    (...)

    Het is inderdaad mysterie.
    Het hoefde ook niet een gevoel te zijn... Het mocht ook een thema of emotie e.d. zijn:)

    Ooowh! Ghehe, wel heel gaaf gemaakt!


    Believe in yourself.

    Angst of eenzaamheid.
    Ik vind hem in elk geval heel erg gaaf!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.