• WE HEBBEN AL EEN NIEUWE CO-AUTEUR!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:54 ]


    16 - 09 - '17

    ik heb op quizlet nog nooit met iemand anders een verhaal geschreven, dus het lijkt me wel een leuke uitdaging. Als jullie een indruk van mijn schrijfstijl willen krijgen, raad ik jullie aan om naar mijn verhaal "Crash" te kijken. De ander - een HP fanfictie - heb ik jaren geleden geschreven en mijn schrijfstijl is daar minder ontwikkeld. (:

    Oh en ik vind een kostschool ook een heel leuk onderwerp, heb daar al tweemaal met mensen overgeschreven. ^^ - maar niet hier -

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:38 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    I VOLUNTEER!! haha :Y)

    Nee , serieus (: Ik wil wel graag meedoen , hoeveel woorden per post ongeveer?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:28 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    I VOLUNTEER!! haha :Y)

    Nee , serieus (: Ik wil wel graag meedoen , hoeveel woorden per post ongeveer?


    Dat speelt niet zo zeer een grote rol, maar liefst niet al te korte stukjes, tenzij het niet anders kan.


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Dat speelt niet zo zeer een grote rol, maar liefst niet al te korte stukjes, tenzij het niet anders kan.


    Ja , dan kan ik denk ik wel (: Want ik moet nogal -veel- werk doen voor mijn school (cat) en ook nog zo'n hele dossier en nog Engelse boeken lezen.. Maar het past wel :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Ja , dan kan ik denk ik wel (: Want ik moet nogal -veel- werk doen voor mijn school (cat) en ook nog zo'n hele dossier en nog Engelse boeken lezen.. Maar het past wel :Y)


    Oh no worries, ik ben ook druk met school.


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Oh no worries, ik ben ook druk met school.


    (: Ik ben meestal ook online als ik mijn huiswerk maak xd


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    (: Ik ben meestal ook online als ik mijn huiswerk maak xd


    Haha, dat ken ik (A)


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Haha, dat ken ik (A)


    Daarom duurt mijn huiswerk meestal 2.5 uurtjes terwijl het ook best in een uur kan (A)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Daarom duurt mijn huiswerk meestal 2.5 uurtjes terwijl het ook best in een uur kan (A)


    Haha, welcome to the club! xD


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Haha, welcome to the club! xD


    Ghehehe:Y) Hoe gaan jullie eigenlijk beoordelen?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Ghehehe:Y) Hoe gaan jullie eigenlijk beoordelen?


    Tgoh ... ik ga kijken naar de schrijfstijl of die overeen komt met die van ons, of de persoon het onderwerp wel leuk vind en er dus echt interesse voor heeft en of die persoon wel tijd heeft om eens te kunnen schrijven. Waar SpringRose precies naar gaat kijken weet ik niet echt ;s


    16 - 09 - '17

    Hehe.. (: alleen uit nieuwsgierigheid : Heb je al naar mijn schrijfstijl gekeken? Zo niet , kijk dan a.u.b bij Home Is Where The Heart is (: dat is mijn meest recente ..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    En is het een 1D fanfic? Hmm, niet geïnteresseerd: ik werk liever alleen of iemand wiens schrijfstijl ik ken. Ik ben een loner op die punten, ik heb iets in mijn hoofd en hoe erg het mislukt: ik doe het lekker zelf, puh. Die gedachtegang is soms iets wat je aardig tegenkomt in je leven. >.<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    En is het een 1D fanfic? Hmm, niet geïnteresseerd: ik werk liever alleen of iemand wiens schrijfstijl ik ken. Ik ben een loner op die punten, ik heb iets in mijn hoofd en hoe erg het mislukt: ik doe het lekker zelf, puh. Die gedachtegang is soms iets wat je aardig tegenkomt in je leven. >.<


    Nee, het is geen 1D fanfic, het is een OP story, anders had ik er wel bij vermeld dat het een 1D story zou zijn ...


    16 - 09 - '17

    Curlies schreef:
    Hehe.. (: alleen uit nieuwsgierigheid : Heb je al naar mijn schrijfstijl gekeken? Zo niet , kijk dan a.u.b bij Home Is Where The Heart is (: dat is mijn meest recente ..


    Ja, ik heb al gekeken, jij schrijft echt goed! (:


    16 - 09 - '17