• Heej!

    Ik zie nu al een tijdje leuke dingen op Ebay, maar volgens mijn moeder is het niet betrouwbaar. Anderen zeggen weer dat het wel betrouwbaar is.

    Nu vraag ik me af hoe je weet of het betrouwbaar is, en hoe je het moet kopen aangezien je met dollars moet betalen..

    Help me? :3


    El Diablo.

    Betrouwbaar, maar als je gevoel van niet zegt, iets niet doen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Veel winkels hebben ook een 'webwinkeltje' op Ebay. Die zijn meestal wel betrouwbaar. Als je van personen zelf gaat bestellen, zal je moeten kijken naar de beoordelingen die die personen hebben gehad.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Naja, alle spullen die ik tot nu toe op Ebay heb gekocht zijn gewoon aangekomen. :Y)
    En als het een 'topseller' is dan vind ik het zelf meestal wat betrouwbaarder klinken aangezien diegene dan al wel veel heeft verkocht en dat zou toch niet zo zijn als het niet betrouwbaar is?
    Pfoe, lange zin.


    life is awesome

    Sovngarde schreef:
    Veel winkels hebben ook een 'webwinkeltje' op Ebay. Die zijn meestal wel betrouwbaar. Als je van personen zelf gaat bestellen, zal je moeten kijken naar de beoordelingen die die personen hebben gehad.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ligt aan de persoon die het verkoopt. Maar topsellers zijn meestal wel betrouwbaar.