• Mijn vriendin vertelde me vanochtend dat ze een vriendje had. Ik vond dat natuurlijk heel leuk voor haar en toen vroeg ik wie het was, blijkt het iemand van 23 te zijn. Zij is 15. Whut? Dit lijkt me niet echt normaal? Dat is 8 jaar verschil...
    Is dit normaal? Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Acht jaar verschil kan op zich wel vind ik, maar niet als zij vijftien is.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Achja, tegenwoordig is acht jaar verschil nog weinig


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vind dat eigenlijk ook een te groot verschil, voor hoe oud zij is dan.


    26 - 02 - '16

    Ik zou het ook niet normaal vinden. Ze zitten in een hele verschillende levensfase. Praat er met haar over.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Ik zou het ook niet normaal vinden. Ze zitten in een hele verschillende levensfase. Praat er met haar over.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Waerloga schreef:
    Acht jaar verschil kan op zich wel vind ik, maar niet als zij vijftien is.



    Vind ik ook. Ik had al mijn twijfels toen ik een vriendje in spe had die [net 6 dagen] 18 was en ik een halve maand 15 jaar. Ik ken een meisje die op haar 12e met een jongen van 18 ging, niet gezond was dat, gelukkig ging het snel uit, though. Alleen ik weet niet of jij de persoon bent om dat te vertellen. Weten haar ouders het? Leg het aan jouw ouders voor en vraag of die haar ouders bellen eventueel, wellicht dat zij een halt toeroepen tot hun dochter. Dat leeftijdsverschil is te groot op die leeftijd, het is zelfs fout en volgens de wet keihard strafbaar! Stoppen dit dus!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Omnivium schreef:
    Ik zou het ook niet normaal vinden. Ze zitten in een hele verschillende levensfase. Praat er met haar over.


    To infinity and beyond •

    Mijn opa en oma scheelden 9 jaar, maar natuurlijk op 15 jarige leeftijd is dat nog jong.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als zij nou 20 was en hij 28, zou het best kunnen... Maar inderdaad, ze zitten in een totaal verschillende levensfase...


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mijn oom en tante schelen 11 jaar, maar die zijn ook wel wat ouder natuurlijk. Ik vind zo'n leeftijdsverschil op 15 jarige leeftijd wel veel.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    MirLiam schreef:
    Als zij nou 20 was en hij 28, zou het best kunnen... Maar inderdaad, ze zitten in een totaal verschillende levensfase...

    jep hier mee eens!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik vind het verschil zeker te groot. Uit ervaring weet ik dat de oudere jongens meestal maar voor de grap met jongere meisjes dollen, er zijn er maar weinig die het serieus zien. Vertel je vriendin dat ze op moet passen haar hart niet te breken.


    i put the fun in funeral

    Mijn ouders schelen ook bijna acht jaar, maar 15 jaar is nog te jong daarvoor.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik kan me anders goed verplaatsen in je vriendin: waarschijnlijk vindt ze die gast heel leuk en hij haar ook, want anders zou hij echt niet omkijken naar een meisje van 8 jaar jonger.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    MirLiam schreef:
    Als zij nou 20 was en hij 28, zou het best kunnen... Maar inderdaad, ze zitten in een totaal verschillende levensfase...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.