• Mijn vriendin vertelde me vanochtend dat ze een vriendje had. Ik vond dat natuurlijk heel leuk voor haar en toen vroeg ik wie het was, blijkt het iemand van 23 te zijn. Zij is 15. Whut? Dit lijkt me niet echt normaal? Dat is 8 jaar verschil...
    Is dit normaal? Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    MirLiam schreef:
    Als zij nou 20 was en hij 28, zou het best kunnen... Maar inderdaad, ze zitten in een totaal verschillende levensfase...

    This.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Laat het, het komt vast wel goed.
    Ik ben zelf 15 en had een tijdje een verhouding met een 23 jarige jongen. Ook 8 jaar verschil.
    Maar dat ging al snel over omdat we beiden gewoon in heel andere levensfases zitten.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Zoals ik altijd maar zeg: 't Gaat niet om de afstand in jaren, maar om de geestelijke afstand.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou het mag volgens mij niet... als er 8 jaar of meer verschil in zit (en 1 van de 2 is nog minderjarig) is het een pedofiel... :X
    misschien moet je haar dat eens vertellen?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Omnivium schreef:
    Ik zou het ook niet normaal vinden. Ze zitten in een hele verschillende levensfase. Praat er met haar over.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    ChetUbetcha schreef:
    Nou het mag volgens mij niet... als er 8 jaar of meer verschil in zit (en 1 van de 2 is nog minderjarig) is het een pedofiel... :X
    misschien moet je haar dat eens vertellen?


    Volgens mij niet hoor. Zolang ze het er allebei mee eens zijn een realatie te hebben, is het gewoon toegestaan.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Op zich vind ik het nog best meevallen, mijn oom en tante schelen 12 jaar, toch zijn ze gelukkig getrouwd en hebben 3 prachtige kinderen. Het is waar dat ze nog erg jong is, en de verhouding dan groter klinkt dan het eigenlijk is. Dat is ook de rede dat ik je kan geruststellen dat het ook weer snel uit zal zijn, en veelkans is zij nog de gene die het uitmaakt door de rede die hier boven al meerdermaals gezegd is.
    Ik zou haar nu gewoon laten genieten van haar nieuwe vriendje, het komt vanzelf wel goed.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat is tegen het illegale aan, ik las ergens dat er als een van beide onder de achttien is er maar vier jaar tussen mag zitten. Daarbij is het verschil in levensfase en ontwikkeling gewoon wel erg veel dan...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Dat is tegen het illegale aan, ik las ergens dat er als een van beide onder de achttien is er maar vier jaar tussen mag zitten. Daarbij is het verschil in levensfase en ontwikkeling gewoon wel erg veel dan...

    5 jaar, maar je hebt zeker gelijk. Het is té.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heel veel mensen zeggen al dat het een te groot verschil is, en ik zeg het nog maar eens een keertje.
    Ik vind het inderdaad een te groot verschil. Opzich kan 8 jaar verschil geen probleem zijn, maar als je 15 bent, ben je met hele andere dingen bezig, dan als je 23 bent. Als je 15 bent, zit je nog op de middelbare school, zit je gewoon nog in dat wereldje om het zo maar te zeggen. Als je 23 bent, werk je misschien al, of doe je een opleiding. Je wilt dan ook sneller verder, wantja je bent al 23, misschien wil je toch al sneller huisje, boompje, beestje. En ik kan me nu niet voorstellen dat iemand van 15 dat ook al zo snel wilt..

    Goed genoeg gepraat, je weet mijn mening, en die van vele andere, ik hoop dat je hier iets mee kunt! En zoals al gezegd is geworden: Praat met haar, of laat haar ouders met haar praten.


    Inspiration can hit you any time

    MirLiam schreef:
    Als zij nou 20 was en hij 28, zou het best kunnen... Maar inderdaad, ze zitten in een totaal verschillende levensfase...

    Ookal ben ik hypocriet door dit te quoten. (cat)

    Het leeftijd verschil is inderdaad veel te groot


    Mijn geheim is geheim

    Ik ken mensen die 10 jaar verschillen :Y)
    ik vind het nog wel gaan als het een goeie man is.
    Ik ben zelf ook niet iemand die op iemand van mijn leeftijd valt....
    My opinion


    I Love You

    Het gaat niet om de acht jaar die er tussen zit. Maar over hoe oud ze nu zijn, if ya know what I mean..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mijn vriend en ik schelen tien jaar. Mijn ex en ik scheelden elf jaar. Nou ben ik wel iets ouder dan je vriendin, maar oke.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 13:58 ]


    Bad decisions make good stories.