• -

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 21:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Verwijder hem overal & blokkeer z'n nummer.


    Life is hard and then we die

    Nou als ik jou was zou ik in ieder geval niet het contact verbreken met N, ik bedoel maar, hij heeft niks te vertellen over met wie je om gaat en met wie niet. Misschien moet je hem dat ook vertellen? Ik weet verder niet zo goed wat je in dit soort situaties moet doen, maar in ieder geval succes!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Omg ik zou dat echt eng vinden maar overal verwijderen en blokkeren mischien een nieuw telefoon nummer? ik zou zo veel mogelijk uit zijn buurt proberen te blijven... Over B natuurlijk

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 12:32 ]


    I Love You

    Niet echt een stalker, eerder iemand die denkt dat jullie een paar zijn. Ik zou hem gewoon eens goed je mening vertellen, zeggen dat je het contact verbreekt als het zo doorgaat en dat je gewoon doet wat je wilt doen. Dat is het belangrijkste, doe gewoon waar jij zin in hebt, maakt niet uit wat hij ervan zegt. Het is jou leven, jullie zijn geen paar, dus heeft hij gewoon niks te zeggen. Ga anders expres dingen doen die hij niet leuk vind, zodat hij het contact afbreekt.
    En als dat allemaal niet helpt, alles van hem blokkeren. Je kunt zelfs naar je telefoonprovider mailen/bellen en vragen om dat nummer te blokkeren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou gewoon zeggen: gast nu moet je es goed luisteren. Als jij je nu niet als een normale volwassen gozer gedraagt, dan is dit het laatste gesprek dat we hebben. Ik heb mijn leven, jij het jouwe en ik ga het niet pikken dat jij je met 't mijne bemoeit.
    I hate guys like that. Je bepaalt toch zeker zelf met wie je omgaat, wat een teringharde bullshit.
    Oh en je Facebookwachtwoord veranderen, maar dat lijkt me logisch :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahahaha, omg lol @ Uchiha's reaction.
    I agree with Uchiha and PUKKELxDING, although you already know that. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 14:51 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou, alles is al gezegd. Wat een creep! D: Ik zou het contact met hem verbreken eerder. Gewoon niets van aantrekken, jouw goede vriend blijft jouw goede vriend - daar kan een droplul niet tegenin.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zoals CyberLord al zei, heeft hij volgens mij het idee dat jullie een paar zijn. Laat hem maar eens goed de waarheid zien en maak duidelijk dat jij je eigen beslissingen neemt en hij daar niks over te zeggen heeft.


    You are beautiful, you are love.

    xGuiltyx schreef:
    Omg ik zou dat echt eng vinden maar overal verwijderen en blokkeren mischien een nieuw telefoon nummer? ik zou zo veel mogelijk uit zijn buurt proberen te blijven... Over B natuurlijk


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Omnivium schreef:
    Zoals CyberLord al zei, heeft hij volgens mij het idee dat jullie een paar zijn. Laat hem maar eens goed de waarheid zien en maak duidelijk dat jij je eigen beslissingen neemt en hij daar niks over te zeggen heeft.


    Ik vraag mij wel af waarom jij die indruk heeft gekregen, weet je dat zelf? Of is het gewoon een jongen die achter alles iets ziet wat er niet is? Nou ja, veel succes en hopen dat het bijtrekt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hij heeft geen recht om te zeggen dat jij iemand niet mag zien. Zo'n jongen moet op een harde manier achter de waarheid komen. De beste manier is om dat gewoon tegen hem te zeggen. Je zou het eventueel zo aan kunnen pakken: maak hem duidelijk dat hij zich zo niet moet gedragen en zeg dat je hem anders gewoon overal verwijderd en blokkeerd. Gaat hij door dan blokkeer en verwijder je hem toch echt. Jammer dan, je hebt het dan op z'n minst duidelijk gemaakt op deze manier.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarOnFire schreef:
    Hij heeft geen recht om te zeggen dat jij iemand niet mag zien. Zo'n jongen moet op een harde manier achter de waarheid komen. De beste manier is om dat gewoon tegen hem te zeggen. Je zou het eventueel zo aan kunnen pakken: maak hem duidelijk dat hij zich zo niet moet gedragen en zeg dat je hem anders gewoon overal verwijderd en blokkeerd. Gaat hij door dan blokkeer en verwijder je hem toch echt. Jammer dan, je hebt het dan op z'n minst duidelijk gemaakt op deze manier.


    Dat is precies wat ik dacht. 8D


    Your make-up is terrible

    GuitarOnFire schreef:
    Hij heeft geen recht om te zeggen dat jij iemand niet mag zien. Zo'n jongen moet op een harde manier achter de waarheid komen. De beste manier is om dat gewoon tegen hem te zeggen. Je zou het eventueel zo aan kunnen pakken: maak hem duidelijk dat hij zich zo niet moet gedragen en zeg dat je hem anders gewoon overal verwijderd en blokkeerd. Gaat hij door dan blokkeer en verwijder je hem toch echt. Jammer dan, je hebt het dan op z'n minst duidelijk gemaakt op deze manier.


    ^^ You're a mindreader xD


    -

    ^
    Zo dan. Lol 8)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Je moet eerlijk tegen hem zeggen wat je ervan vind en vervolgens eventueel blokkeren.


    26 - 02 - '16