• De grote strijd is gestreden en de Avengers vinden het genoeg geweest. Voordat ze stoppen wil SHIELD echter nog één ding van hun vragen. Het opleiden van de next generation Avengers. De nieuwe superhelden zullen om moeten kunnen gaan met hun krachten, gevoelens én verstand. Want voordat ze het weten zullen ze al op de proef gesteld worden...


    Oke, wat ik van jullie vraag: willen jullie voor mij nieuwe Avengers creeëren. Ik weet nog niet hoeveel ik er ga gebruiken, ik kies gewoon de beste uit. Ook hebben we een nieuwe slechterik nodig. Dit is ook een vriend, familie lid van Loki. Het mag een jongen of een meisje zijn...

    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Heldennaam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Nationaliteit:
    Geslacht (niet alleen maar meiden!)
    Karakter (uitgebreid. Niemand is perfect!):
    Superheldenkrachten (niet té veel krachten alsjeblieft):
    Superhelden outfit:
    Uiterlijk(uitgebreide beschrijving én Foto, Dianna Agron is bezet):
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen?


    O even een vraagje
    als jullie de rollen krijgen, hoe willen jullie genoemd worden onder vrienden?
    bij de voornaam of bij de heldennaam? Ik wil ook de superheldenoutfit hebben haha


    Onze nieuwe Superhelden:
    Scarlett - Kenickie
    Munro - Barton
    Bella - Barton
    Noa - Asteria
    Devin - XblackXnekoX
    Matt - Asteria

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 13:16 ]


    Miep

    zit ik er ook bij :D


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Rol: Nieuwe avengers, jongen.
    Voornaam: Matthew word vaak gewoon bij zijn hele voornaam genoemd, geen bijnamen. Heel soms noemen ze hem echter gewoon Matt.
    Achternaam: Goodwin.
    Volledige naam: Matthew Niklas Goodwin.
    Heldennaam: Zijn heldennaam is een combinatie van 'Hero' (Held) en zijn tweede naam Niklas. Omdat zijn moeder hem eigenlijk Niklas wilden noemen heeft ze de naam Heron bedacht. Eerst was het Hero N, maar dat veranderde al snel in Heron. Die naam is altijd bij hem blijven hangen.
    Leeftijd en geboortedatum: Matthew is nu 22 jaar oud. Hij werd geboren op een koude dag in begin Januari, namelijk 12 Januari.
    Nationaliteit: Hij is een Amerikaanse, maar heel ver terug heeft hij ook Canadese voorouders. Matthew is geboren in Virginia, maar daarna naar New York verhuist.
    Geslacht: Hij is een jongen.
    Karakter: Bij meisjes gedraagt hij zich anders. Hij flirt altijd wel een beetje en doet dan gezellig. Matthew is zo een jongen die precies zegt wat meisjes willen horen, of dat nou expres is of niet. Daarom vinden de meeste meisjes hem ook een leuke en gezellige jongen in de omgang. Vroeger deed hij dit niet, tegenwoordig is hij zo erg veranderd.
    Het is een jongen die zich heel vaak ongebrepen voelt. Hierdoor kan hij op sommigen ook wat anders reageren. Als je alleen de tijd maar neemt om hem een beetje te leren kennen, zul je zien dat het een hele aardige jongen is. Zelfs zijn vader, die hem zo heeft gemaakt, begrijpt hem niet altijd. Matthew zal je alles rustig uitleggen en vertellen als je interesse in hem toont. Dat hij zich ongebrepen voelt, betekend niet dat hij niet toch zelfverzekerd kan zijn. Dat is hij namelijk wel, en niet zo een klein beetje.
    Superheldenkrachten: Zijn vader, die in een lab werkt, had ooit de droom om de mens genetisch te kunnen veranderen. Omdat mensen hem geen proeven lieten doen, probeerde hij deze proeven in het geheim uit op zijn zoon. Hij is er inderdaad in geslaagd zijn zoon zo te veranderen dat zijn 'ouder-worden' vertraagt is en zijn wonden bijna gelijk helen. Daarmee kwam ook bovenmenselijke kracht, snelheid, behendigheid en duurzaamheid. Zelf heeft hij ook geprobeerd te trainen zodat hij zijn krachten kan versterken en zo in vorm kan blijven.
    Uiterlijk:

    Munro Chambers.
    Hij is niet zo heel erg lang, hooguit 1.80 of iets meer of minder. Erg gespierd is hij ook niet, behalve zijn al gespierde buik, maar hij werkt er aan door af en toe wat te trainen doen.
    Zijn haar is best lang en hangt wel eens in zijn ogen. Dit vind hij niet erg, maar heel soms draagt hij zijn haar uit zijn gezicht naar school. Merendeel hangt het gewoon voor zijn gezicht. Het is wel zo geknipt dat het net boven zijn ogen hangt. Van nature is het heel donkerbruin, in de winter is het echter een paar tinten donkerder dan in de zomer. Matthew's groene ogen springen echter wel uit zijn gezicht. De kleur word extra versterkt door zijn bleke huid en zijn zwarte haren. Zijn gezicht heeft niet echt hoekige vormen, maar ook niet ronde. Het zit er nog een beetje tussenin.
    GifFoto 1Foto 2
    Familie: Matthew is enigstkind en woont ook al niet meer bij zijn ouders thuis. Hij is al een tijdje het huis uit en woont nu in een appartement met zijn huisgenoot Jay. Hiervoor woonde hij bij zijn vader en stiefmoeder. Op zich kon hij vrij goed opschieten met zijn vader, maar de band is nooit meer hetzelfde geweest nadat zijn moeder overleed.
    Extra: Noa O'Connell-Denton en Matthew Goodwin.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 22:27 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    WhiteTiger schreef:
    zit ik er ook bij :D


    nope
    sorry, ik vind je rol niet goed genoeg...


    Miep

    Kenickie schreef:
    (...)

    nope
    sorry, ik vind je rol niet goed genoeg...


    ah jammer :( wa was er mis mee mss?


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    WhiteTiger schreef:
    (...)

    ah jammer :( wa was er mis mee mss?


    ik vind je karakter niet uitgebreid genoeg en je hebt van je superheldenkrachten té veel. het zijn geen complete heksen ofzo.


    Miep

    En mijn tweede rol dan, ook niet goed? ;r


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Asteria schreef:
    En mijn tweede rol dan, ook niet goed? ;r



    ik vind 'm geweldig.
    ik heb hem er alleen nog niet bijgezet


    Miep

    Kenickie schreef:
    (...)

    ik vind je karakter niet uitgebreid genoeg en je hebt van je superheldenkrachten té veel. het zijn geen complete heksen ofzo.


    nja maja, als je superkrachten wilt hebben dan krijg jij die van mij natuurlijk ^.^ en nee het is geen heks, die hebben andere krachten ^.^


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    WhiteTiger schreef:
    (...)

    nja maja, als je superkrachten wilt hebben dan krijg jij die van mij natuurlijk ^.^ en nee het is geen heks, die hebben andere krachten ^.^


    nee dat snap ik. ik gaf alleen een voorbeeldje


    Miep

    Kenickie schreef:
    (...)


    ik vind 'm geweldig.
    ik heb hem er alleen nog niet bijgezet


    Oh haha, ik dacht al! (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old