• Een meisje van 18 jaar heeft een relatie met haar docent van 41 jaar.
    Ik vind dat zo verschrikkelijk vies......en nu woont ze bij hem..
    Ik weet niet wie er nog meer heeft gekeken maar ik ben het eens met die moeder.


    I Love You

    haha ik keek ook net dr Phil, k vind dat altijd zo lollig xD

    Catoodle schreef:
    haha ik keek ook net dr Phil, k vind dat altijd zo lollig xD

    Ik ook!! Alleen die gast die maakt echt wel misbruik van haar eh!


    I Love You

    Nou, ik vind dat best kunnen hoor. Ik bedoel, als ze het allebei ermee eens zijn, voor liefde gaan etc.
    Maar verder heb ik het niet gekeken. Dit is alleen mijn mening hierover.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Omg. :')
    Deze aflevering had ik even gemist. haha.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Haha serieus? Dat is echt ziek..


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Och, gadverdamme. Het is één ding om een relatie te hebben met iemand van 41 terwijl jij 18 bent. Maar als hij óók nog eens je leraar is O.O. Dan ben je echt héél slecht bezig.


    The odds are néver in our favor.

    Patholoog schreef:
    Nou, ik vind dat best kunnen hoor. Ik bedoel, als ze het allebei ermee eens zijn, voor liefde gaan etc.
    Maar verder heb ik het niet gekeken. Dit is alleen mijn mening hierover.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Je kan de aflevering op Youtube terug vinden

    Was op mijn oude school. Alleen was het dan ietsjes anders.

    Heb je het nieuws niet gekeken? (cat)

    Er was in Engeland een meisje van 15 naar Frankrijk vertrokken met een leraar van haar (hij was ergens begin 30, 31 geloof ik)
    Ze kwamen erachter doordat de politie op onderzoek uitging toen ze als vermist werd opgegeven, en toen ontdekten ze dat ze de ferry in dover naar frankrijk hadden gepakt. Paar dagen geleden zijn ze aangehouden in Frankrijk, geloof dat het meisje nu weer terug is bij haar ouders.

    Maar die hadden dus een relatie en zijn er heel romantisch samen vandoor gegeaan (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik keek het ook. Jezus, waarom laten ze die mensen niet gewoon met rust? D: Ze is meerderjarig, hij heeft zijn baan ervoor opgezegd. Ze komen er zelf wel achter als ze een fout hebben gemaakt. Pfft, om nou allerlei redenen te verzinnen waarom het slecht zou kunnen zijn... Die kan je net zo goed hebben met iemand van je eigen leeftijd.


    Your make-up is terrible

    xGuiltyx schreef:
    (...)
    Ik ook!! Alleen die gast die maakt echt wel misbruik van haar eh!


    Thefuck, misbruik? Hij heeft zijn baan opgezegd, zijn gezin verlaten voor haar. Dan maakt zij net zo goed misbruik van hem.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik keek het ook. Jezus, waarom laten ze die mensen niet gewoon met rust? D: Ze is meerderjarig, hij heeft zijn baan ervoor opgezegd. Ze komen er zelf wel achter als ze een fout hebben gemaakt. Pfft, om nou allerlei redenen te verzinnen waarom het slecht zou kunnen zijn... Die kan je net zo goed hebben met iemand van je eigen leeftijd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dit is nog lang niet het extreemste voorbeeld. Ik snap niet hoe een 'normale' volwassen man in een westerse maatschappij op zo'n jong meisje kan vallen. Liefde is liefde, ja ja, dat weten we nu allemaal wel, maar er zijn grenzen. Normen en waarden?


    i put the fun in funeral

    Als die man zijn baan op heeft gezegd is hij heel dom.
    Alsof hun liefde toekomst heeft, iedereen met een beetje verstand zou begrijpen dat het nooit wat kan worden :S
    En al dat gezeur van "het maakt niet uit, liefde is liefde" is ook echt gewoon kneiterdom. Heel leuke, liefde is liefde, maar zulke liefde kent geen toekomst, dus bespaar jezelf al het verdrietig en begin er dan gewoon niet aan.
    Daarnaast snap ik het ook als die moeder er problemen mee heeft, alleen het idee dat een man, bijna even oud als jijzelf, ligt te ravotten met je dochter is toch te ranzig voor woorden?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.