• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:24 ]

    Wow echt super mooi, nu al.
    Toen ik was verhuisd miste ik eerst ook alles, maar aar een tijd weet je niet meer anders!
    Ik vind jouw gespam anders wel leuk hor(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben jaloers! Ik wil ook zoveel ruimte!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, als ik ernaar kijk beginnen mijn handen al te jeuken om het in te richten! Veel plezier alvast. ^^


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Oh, als ik ernaar kijk beginnen mijn handen al te jeuken om het in te richten! Veel plezier alvast. ^^


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Maar ...
    heb je een deur dan? c:

    Memoria schreef:
    Wow echt super mooi, nu al.
    Toen ik was verhuisd miste ik eerst ook alles, maar aar een tijd weet je niet meer anders!
    Ik vind jouw gespam anders wel leuk hor(;

    Jaa na een tijdje zal het wel weer gewoon voor me zijn. ^^
    haha ik zal toch wel wat minder spammen nu, volgens mij worden mensen best gek van me. ><

    Mercurial schreef:
    Oh, als ik ernaar kijk beginnen mijn handen al te jeuken om het in te richten! Veel plezier alvast. ^^

    Jaaa ik kan echt niet wachten! D:
    Als het goed is ligt de vloer er morgen helemaal in en kan ik er eindelijk ook gaan slapen. Dan kan het inrichten beginnen.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Jaa na een tijdje zal het wel weer gewoon voor me zijn. ^^
    haha ik zal toch wel wat minder spammen nu, volgens mij worden mensen best gek van me. ><

    Nee hoor (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mosby schreef:
    Maar ...
    heb je een deur dan? c:

    Nee. Ik heb een trap. Maar na een tijdje kon er wel een deur in komen, zei mijn vader.
    Alleen is dat nu nog niet het belangrijkst, andere dingen gaan voor.
    Maar ik kan wel zonder deur leven. c:

    CyberLord schreef:
    Ik ben jaloers! Ik wil ook zoveel ruimte!


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Nee. Ik heb een trap. Maar na een tijdje kon er wel een deur in komen, zei mijn vader.
    Alleen is dat nu nog niet het belangrijkst, andere dingen gaan voor.
    Maar ik kan wel zonder deur leven. c:

    En anders vraag je of hij een luik wil inbouwen xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    En anders vraag je of hij een luik wil inbouwen xd

    Een luik? :'D
    ... whut dat is best geniaal.

    Grrr.... mijn kamer is 8 vierkante meter!!! geef mij ook zo'n awsome kamer!


    Wie is koos-inspiratieloos? Yup its me

    Silverlance schreef:
    (...)
    Een luik? :'D
    ... whut dat is best geniaal.

    Kun je ook niet van de trap vallen als je 's avonds gaat slaapwandelen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Kun je ook niet van de trap vallen als je 's avonds gaat slaapwandelen (cat)

    Ik doe niet aan slaapwandelen, daar ben ik te lui voor. :Y)