• Zoals de titel al zegt zoek ik afgelopen verhalen. Ik lees graag afgelopen verhalen, omdat ik dan lekker verder kan gaan met lezen. De lengte van het verhaal maakt op zich niet uit sinds het toch een afgelopen verhaal is.
    Ik heb wel een paar eisen:
    - Goed geschreven Nederlands; geen spelfouten.
    - Geen Smiley's in de tekst zelf.
    Verder zijn er genres die ik wel lees en die ik niet lees.
    Wel:
    - Twilight
    - Fantasie
    - Harry Potter
    - Criminal Minds
    Niet:
    - Justin Bieber
    - One Direction
    - Anorexia/Boulimia

    Hopelijk hebben jullie wat voor me (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Meet Valleria "Vallia" Presscott,
    Een zestien jarig meisje. Toen ze klein was, kreeg ze verhalen te horen die meestal wel fascinerend waren voor de kleine mensen, eerst geloof je erin en als je groot wordt, ben je het vergeten en is het maar een verhaal om iemand mee te vermaken.
    Toch gelooft Vallia op haar zestien jarige leeftijd nog altijd in die verhalen.
    Hoewel iedereen beweerd dat die verhalen echt niet kloppen, blijft ze erin geloven. Ze had alleen nooit gedacht dat ze ooit deel uit zou maken van een verhaal vol met wezens waarvan niemand weet dat ze in het echt bestaan.
    Laat je meevoeren door de gebeurtenissen en avonturen die Vallia meemaakt en ontdek.... De wereld achter de wereld hoe wij hem kennen.


    Proloog :)

    Klik op het plaatje voor de link naar de story toe. (:


    Ik weet niet of het wat is, maar proberen kan altijd (:


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Odyne schreef:
    (...)

    Ik weet niet of het wat is, maar proberen kan altijd (:

    Ik neem een kijkje (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh, ik neem een abo. Ik ben al dagenlang opzoek naar goede afgelopen Harry Potter stories. :'D

    Je kunt mijn verhaal What must I do? lezen als je het iets vind? Dit verhaal gaat trouwens over mishandeling van een 15 jarige meid.

    Ik weet niet of je ook geïnteresseerd bent in stand alones, maar mijn stand alones zijn hier te vinden.

    Feedback is altijd welkom! (:

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 22:16 ]


    Inspiration can hit you any time

    Jasper - Twilight
    http://www.quizlet.nl/stories/43286/jasper-twilightrelated/
    Een verhaal over onder andere Jasper, als hij nog in Marie's leger zit Maar hij blijkt een zusje te hebben ...

    Vincenza - Twilight
    http://www.quizlet.nl/stories/45076/vincenza-twilightrelated/
    Vincenza is lid van de Volturi, en Aro's prinses. Toch is ze er niet gelukkig, en doet ze alles om er weg te blijven, wat dus inhoudt dat ze al 100 jaar achter één meisje jaagt. En als ze haar eindelijk te pakken heeft ...

    De Groene Mantel - Fantasy, onbekende personen
    http://www.quizlet.nl/stories/75887/de-groene-mantel/
    In een gezellig, Middeleeuws dorpje, verdwijnt Rudolf, een sterke kerel. Al snel is er een verdachte gevonden. Maar wat als er nog meer mensen verdwijnen? En wat als blijkt dat er boven natuurlijke krachten me gemoeid zijn?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Fairfax schreef:
    Oh, ik neem een abo. Ik ben al dagenlang opzoek naar goede afgelopen Harry Potter stories. :'D

    Kijk op het profiel van Square, echt een aanrader. Ook veel Percicer (Percy Weasley/Oliver Wood), maar ook veel andere verhalen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Kijk op het profiel van Square, echt een aanrader. Ook veel Percicer (Percy Weasley/Oliver Wood), maar ook veel andere verhalen.


    Hihi, dankje. ^^
    Ik zag de titel en wilde een paar van mijn verhalen noemen, maar toen zag ik wie het topic had aangemaakt en besefte ik dat dat niet zo heel erg veel nut zou hebben.

    Anyway, Fairfax, als je een kijkje wilt nemen bij mijn verhalen kun je het beste even naar mijn Schrijvers ID gaan, want daar staan ze allemaal op een rijtje. (:



    Om deze reactie echter ook nog enig echt nut te laten hebben voor dit topic, heb ik even in mijn abolijst gekeken. Ik ben erachter gekomen dat ik heel weinig verhalen volg die aan je beschrijving voldoen, en dat je ze bovendien sowieso bijna allemaal wel kent en een deel zelfs zelf hebt geschreven, wat dus niet heel erg opschiet.
    Het enige wat ik kon vinden was Our Way, een Sirius Black story die ik een tijd geleden graag las. Op een gegeven moment raakte ik echter een beetje achter met de hoofdstukken en dat heb ik nooit ingehaald, dus ik weet niet hoe hij afloopt, maar hij is wel afgerond en misschien vind je het iets.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 22:51 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een afgelopen Drarry op mijn profiel staan. Laat ik eerlijk zijn; hij is heel slecht geschreven, staat vol fouten en heeft een zeer wankelende verhaallijn. Maar als je wilt lezen, ga je gang! (cat)

    *gaat lezen*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Kijk op het profiel van Square, echt een aanrader. Ook veel Percicer (Percy Weasley/Oliver Wood), maar ook veel andere verhalen.


    Die heb ik helaas allemaal al gelezen! Ik vind die stories echt geweldig inderdaad! :'D