• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    edit: de inschrijving is gesloten! De mods gaan nu alle inzendingen bekijken.

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.


    Eerste topic
    Tweede topic
    Derde topic

    edit2: Er komen 10 users in de kandidatenlijst, en vanaf morgen mogen jullie gaan stemmen.
    Dit is het laatste nieuws totdat de kandidatenlijst bekend word gemaakt. [:

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 okt 2012 - 21:39 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sverige schreef:
    (...)

    God, als het dit is, dan wist ik het all, dum dum me. Ik vind wel dat een poll het meest logisch was, moet haast ook wel wil je de stemmen goed hebben. :W
    Ben ik de enige die een aparte pagina voor me ziet? Het is namelijk nog redelijk makkelijk om stemmen te ronselen op een poll hier. Misschien zie ik de dingen gewoon te creatief voor me. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ben ik de enige die een aparte pagina voor me ziet? Het is namelijk nog redelijk makkelijk om stemmen te ronselen op een poll hier. Misschien zie ik de dingen gewoon te creatief voor me. :')


    Hmm, ik denk ook niet dat Rutger of Krull de poll op het profiel zal hebben. Dan kunnen er statistieken worden gezien en ik denk niet dat dat de bedoeling is. Je kunt dan tactisch gaan stemmen, voor de meeste stemmen om eraf te zijnn, stemmen omdat iemand weinig heeft, mensen met weinig stemmen als zielig gaan zien - zijn ze niet, ze zijn namelijk al door de eerste selectie heen -, er komen complicaties door, hoe dan ook. Het meest voor hand liggen is dat voor iedereen geen inzicht in de zaak is. Of in ieder geval voor users. Dus ja, een aparte pagina zonder statistieken is denk ik het meest logisch, vind ik dan. :Y)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 15:59 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik plaats dit even in mijn topics. (cat)

    Sverige schreef:
    (...)

    Hmm, ik denk ook niet dat Rutger of Krull de poll op het profiel zal hebben. Dan kunnen er statistieken worden gezien en ik denk niet dat dat de bedoeling is. Je kunt dan tactisch gaan stemmen, voor de meeste stemmen om eraf te zijnn, stemmen omdat iemand weinig heeft, mensen met weinig stemmen als zielig gaan zien - zijn ze niet, ze zijn namelijk al door de eerste selectie heen -, er komen complicaties door, hoe dan ook. Het meest voor hand liggen is dat voor iedereen geen inzicht in de zaak is. Of in ieder geval voor users. Dus ja, een aparte pagina zonder statistieken is denk ik het meest logisch, vind ik dan. :Y)


    Daar ben ik het mee eens (nerd)


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Daar ben ik het mee eens (nerd)


    Natuurlijk, ik ben de alwetende en de wijze! Heeft een 4,6 op repetitie Duits, eghum


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ahri schreef:
    Jemig, is dat andere topic ook al vol ;o
    Dat gaat snel D:


    I Love You

    Alweer een topic? Jezus, dat gaat snel..
    Ik ben echt zenuwachtig! (nerd)
    Dit is een undercover inmijntopics-berichtje


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ladieda, mijn topicbericht.

    Ik heb het gevoel dat het niet lang meer gaat duren, maar ik kan er naast zitten. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Een berichtje om jullie zenuwachtigheid met plezier te volgen *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Een berichtje om jullie zenuwachtigheid met plezier te volgen *O*
    Niet leuk (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Niet leuk (cat)


    Voor mij wel (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Voor mij wel (wbw)
    Niet zo gemeen, of ik stuur mn cat leger op je af (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Niet zo gemeen, of ik stuur mn cat leger op je af (cat)


    Ik denk dat ik bang moet zijn...

    Naja, ik zal stoppen, maar toch met hetzelfde enthousiasme dit topic volgen (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oeps, verkeerde topic :3

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 17:47 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn topics ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."