• Ik vroeg me af wie het hier mee eens zijn en of er iets aan gedaan kan worden? (ik geef ook alleen maar mijn mening)
    Ik had dit al naar iemand gestuurd en ik kreeg terug dat ik er maar een topic over moes maken.
    Hier het bericht:

    Hallo,


    * Ik vind het zo verschrikkelijk dat als je aan een verhaal begint en het is maar een hoofdstuk van: 100 worden. Ik bedoel proloog oké maar paar hoofdstukjes verder vind ik voor mijzelf het kort.. Ik zelf heb wel eens een hoofdstuk gelezen van maar 30 worden / nog niet eens.
    * als je aan een story begint vind ik ook dat je er mee door moet gaan ( laat anders eventjes weten of je er mee stopt of niet) kan je niet veranderen dat als je na 5 maanden niet geschreven hebt het verhaal word verwijderd?
    * Ik vind het oneerlijk dat mensen blijven vragen om Kudo's Dat moet je verdienen vind ik. En niet vragen om maar in de top te komen te staan.
    * Ik vind dat er geen verhalen mogen komen met alleen maaar foto's. ( het is dan net alsof ze het maar neerzetten voor in de beste users te komen) daar heb je Tumblr voor of zo iets of gewoon je fotoboek op Quizlet?

    Ik spreek nu niet alleen voor mezelf, ook voor andere die ik veel spreek van hier.
    Nogmaals dit is alleen mijn mening ben benieuwd naar die van jullie(flower)


    Groet, xGuilyx

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 15:36 ]


    I Love You

    Punt 1: Ik vind dat prima. Ik schrijf meestal óf korte hoofdstukken, maar 5x per week, of hele lange, maar dan maar eens in de twee weken. Dus daar ben ik het oneens.
    Punt 2: Zwaar mee oneens. Het kan best zijn dat iemand problemen heeft en gewoon een hele tijd niet op Q. kán komen, ook niet om het te melden. Als je een abo neemt op een story moet je het kunnen accepteren als de schrijver/schrijfster niet verder gaat om persoonlijke redenen.
    Punt 3: Dat kan je vinden, maar ik moet eerlijk zijn, als ze het niet vragen, vergeet ik altijd een kudo te geven. Hoe goed het verhaal ook is. Máár, alleen in een hoofdstukje, niet op het forum of bij mensen in hun GB.
    Punt 4: Ik vind die story's juist leuk, beetje foto's kijken. Ik snap alleen niet wat je bedoelt met 'Het is dan net of ze het maar neerzetten voor in de beste users te komen'. En meestal kan je bij de schrijver/schrijfster ook aangeven wat voor plaatjes jij wilt, en hij/zij zoekt ze dan. Ik vind dat erg handig, zeker als je niet zo goed/handig bent met dat soort dingen zoeken.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    1) Een proloog kan en mag erg kort zijn, je kan mensen moeilijk verplichten om een minimum aantal woorden neer te schrijven. Hetzelfde geld voor hoofstukken.
    2) Soms hebben schrijvers een writersblock, zijn ze te druk bezig met andere dingen of hebben gewoon even meer aandacht voor een ander verhaal. Daarbij is schrijven nog altijd een keuze, je moet niet persé een verhaal schrijven en hetzelfde geld voor lezen. Als mensen niet meer willen schrijven, ook al is dat midden in een verhaal, dan kan je daar niets aan doen. En waarschuwen gaat ook niet altijd, soms besef je zelf niet dat je al een aantal dagen/weken niets meer hebt geupload omdat je zoals ik al zei met andere dingen bezig was.
    3) Kudo's moet je inderdaad verdienen en volgens mij mag je het melden als mensen om kudo's bedelen (al ben ik hier niet zeker van).
    4) Dat is waarschijnlijk maar een fase en zo veel zijn het er nu ook weer niet. Als je ze niet leuk vind kijk je er gewoon niet naar.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 15:20 ]


    The soul needs autumn.

    Ik ben alleen eens met je derdepunt.
    En dat van de foto's: sommigen zijn soms superleuk


    -

    unions schreef:
    1) Een proloog kan en mag erg kort zijn, je kan mensen moeilijk verplichten om een minimum aantal woorden neer te schrijven. Hetzelfde geld voor hoofstukken.
    2) Soms hebben schrijvers een writersblock, zijn ze te druk bezig met andere dingen of hebben gewoon even meer aandacht voor een ander verhaal. Daarbij is schrijven nog altijd een keuze, je moet niet persé een verhaal schrijven en hetzelfde geld voor lezen. Als mensen niet meer willen schrijven, ook al is dat midden in een verhaal, dan kan je daar niets aan doen. En waarschuwen gaat ook niet altijd, soms besef je zelf niet dat je al een aantal dagen/weken niets meer hebt geupload omdat je zoals ik al zei met andere dingen bezig was.
    3) Kudo's moet je inderdaad verdienen en volgens mij mag je het melden als mensen om kudo's bedelen (al ben ik hier niet zeker van).
    4) Dat is waarschijnlijk maar een fase en zo veel zijn het er nu ook weer niet. Als je ze niet leuk vind kijk je er gewoon niet naar.


    4: ik kijk er ook niet naar maar alsnog kom je het vaak tegen. Zoals ik al zei: ik geef alleen me mening maar:Y)


    I Love You

    Ik ben het in bijna alle punten met je eens.
    Behalve het eerste punt, want ik vind dat een proloog wel 100 woorden kan zijn.


    26 - 02 - '16

    1. Eens. Tenzij het een proloog is.
    2. Oneens. Niet alle schrijvers kunnen eeuwig een verhaal schrijven, ze hebben ook een leven. Bovendien bestaat de term "writersblock" ook nog.
    3. Eens. Kudo's zijn iets wat je inderdaad moet verdienen.
    4. Oneens. Ik vind het wel handig om zo via Quizlet te doen. Voor sommigen zijn sites zoals Tumblr niet zo overzichtelijk en doe je er lang over om een foto voor wat wils te zoeken.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben het me je eens. Maarja, je kunt mensen niet verbieden met zulke dingen te stoppen. Vooral in stories, waar mensen hun schrijverstalent laten zien. Het is goed dat je er een topic over maakte, want nu kunnen schrijvers er over nadenken, maar ik denk dat het niet zal stoppen.
    Met het laatste punt ben ik het in ieder geval niet eens, ik vind fotostories juist leuk. Zo kun je per onderwerp plaatsjes zoeken.

    Eens.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    unions schreef:
    1) Een proloog kan en mag erg kort zijn, je kan mensen moeilijk verplichten om een minimum aantal woorden neer te schrijven. Hetzelfde geldt voor hoofstukken.
    2) Soms hebben schrijvers een writersblock, zijn ze te druk bezig met andere dingen of hebben gewoon even meer aandacht voor een ander verhaal. Daarbij is schrijven nog altijd een keuze, je moet niet persé een verhaal schrijven en hetzelfde geld voor lezen. Als mensen niet meer willen schrijven, ook al is dat midden in een verhaal, dan kan je daar niets aan doen. En waarschuwen gaat ook niet altijd, soms besef je zelf niet dat je al een aantal dagen/weken niets meer hebt geupload omdat je zoals ik al zei met andere dingen bezig was.
    3) Kudo's moet je inderdaad verdienen en volgens mij mag je het melden als mensen om kudo's bedelen (al ben ik hier niet zeker van).
    4) Dat is waarschijnlijk maar een fase en zo veel zijn het er nu ook weer niet. Als je ze niet leuk vindt kijk je er gewoon niet naar.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 15:56 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lilia schreef:
    Ik ben het me je eens. Maarja, je kunt mensen niet verbieden met zulke dingen te stoppen. Vooral in stories, waar mensen hun schrijverstalent laten zien. Het is goed dat je er een topic over maakte, want nu kunnen schrijvers er over nadenken, maar ik denk dat het niet zal stoppen.
    Met het laatste punt ben ik het in ieder geval niet eens, ik vind fotostories juist leuk. Zo kun je per onderwerp plaatsjes zoeken.


    Ik bedoel dus ook dat ik het leuker vind als de hoofdstukken langer zijn dan 30 of 100 worden :--)


    I Love You

    Ik ben het met je eens op bijna al je punten, behalve het laatste. Ik snap dat het vervelend is voor lezers als je opeens lang niets meer hoort van een verhaal, en het is dan natuurlijk ook wel zo netjes om even te melden waarom je niet meer schrijft, maar je kunt verhalen niet zomaar verwijderen. Stel nou dat de schrijver dan na zes maanden vol nieuwe zin om verder te gaan weer terugkomt en merkt dat zijn of haar verhaal automatisch verwijderd is omdat er niets meer mee gebeurde; dat zou echt enorm lullig zijn. :x

    Hoe dan ook, je hebt wat mij betreft wel gelijk over de lengte van de hoofdstukken, de kudo's en de fotostories. Er valt niet echt iets aan te doen, maar ik erger me er inderdaad ook aan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    1- Niet mee eens, ik schrijf zelf 'drabbles' en drabble-verhalen, en die horen extra kort te zijn... maar als het een samenhangend verhaal is, ben ik het dan weer wel eens, alsof je het opsplitst om meer hoofdstukken te hebben.
    2-mee eens (al moet ik toegeven dat ik dat ook heb geflikt ^^")
    3-mee eens, Kudos moet je verdienen, je verhaal zou voor zichzelf moeten spreken
    4-mee eens, al zijn ze soms wel leuk...

    Ik ben het op zich wel met je eens, maar hiermee niet
    "* als je aan een story begint vind ik ook dat je er mee door moet gaan ( laat anders eventjes weten of je er mee stopt of niet) kan je niet veranderen dat als je na 5 maanden niet geschreven hebt het verhaal word verwijderd?"
    Dan is het dus dat je gehele moeite voor niets is...je kunt niet zomaar een verhaal verwijderen...ik snap dat het vervelend is dat je niet weet of een verhaal doorgaat of niet, maar om een verhaal nou direct te verwijderen...quizlet is geen verplichting...we zitten hier voor onze lol...soms hebben mensen geen tijd of inspiratie...kun je niets aan doen...

    Dat laatste punt ben ik het op zich wel mee eens, maar ze zijn wel leuk...ik gebruik ze zelf niet om plaatjes te zoeken, omdat meestal dat wat ik zoek er niet tussen zit, maar ik kijk er soms wel graag naar...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.