• Na heel wat trammelant en moeilijkheden, is het me dus eindelijk gelukt om mijn filmpjes op de hoofdcomputer te zetten. Even twee uurtjes bezig geweest met moviemaker en het resultaat mag er wezen! Stiekem ben ik best trots, aangezien ik al bijna een halfjaar geen trailers meer gemaakt heb. De kwaliteit zuigt, dat weet ik, maar tja. In Movie Maker was het nog gewoon HD. Tips en kritiek is altijd welkom trouwens! Het wordt trouwens voor een story op Quizlet, (:

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 21:34 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Erg leuk! Maar movie maker? Die van windows? Kan je daar zo beelden mee maken?


    16 - 09 - '17

    OMG awesome, ik zat er echt helemaal in o.O


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Awesome! Erg mooi gedaan. Echt heel spannend ziet het eruit!

    Eén dingetje wat me opviel... Revanche is het Nederlandse woord. Revenge is het Engelse woord.


    I can't even think straight.

    Leuk gedaan ^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xSunshineee schreef:
    Erg leuk! Maar movie maker? Die van windows? Kan je daar zo beelden mee maken?

    Ligt eraan wat, de kleur van de beelden zijn gewoon van youtube afgehaald, daar heb ik niets aan veranderd, haha. Wat bedoel je?
    Anhysbys schreef:
    Awesome! Erg mooi gedaan. Echt heel spannend ziet het eruit!

    Eén dingetje wat me opviel... Revanche is het Nederlandse woord. Revenge is het Engelse woord.

    Fuuuuuuuuuck. Lol. Dit meen je niet. Heb ik zo'n fout gemaakt? HAHA. Omygod, fail. Ik pas het wel even aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wow, mooi gemaakt! :3
    Maar het 'they are seeking revanche on her' klinkt een beetje vreemd. Bedoel je niet revenge (wraak)? Daarbij kan 'on her' geloof ik niet.


    i put the fun in funeral

    Ow nee ik snap t. Je haalt die beelden van yt en zet ze dan in moviemaker. Laat maar xp

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 21:48 ]


    16 - 09 - '17

    Audacity schreef:
    Wow, mooi gemaakt! :3
    Maar het 'they are seeking revanche on her' klinkt een beetje vreemd. Bedoel je niet revenge (wraak)? Daarbij kan 'on her' geloof ik niet.

    Ja, klopt, zoals hier boven vermeld staat is dat een domme fout van me geweest. Als je me zou kunnen vertellen hoe de zinsbouw dan zou moeten zijn, dan pas ik het aan, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xSunshineee schreef:
    Ow nee ik snap t. Je haalt die beelden van yt en zet ze dan in moviemaker. Laat maar xp

    Hahaha, jap. Heel veel knip en plakwerk, tussenruimtes, tekst invoegen, haha. Is niet zo moeilijk hoor. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Hahaha, jap. Heel veel knip en plakwerk, tussenruimtes, tekst invoegen, haha. Is niet zo moeilijk hoor. (:


    Lijkt t wel. Ik doe t met plaatjes en dat slaat de trailer echt op niks ...


    16 - 09 - '17

    Waaaaauw, knap gemaakt!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aria schreef:
    (...)
    Ja, klopt, zoals hier boven vermeld staat is dat een domme fout van me geweest. Als je me zou kunnen vertellen hoe de zinsbouw dan zou moeten zijn, dan pas ik het aan, hihi.


    Mhm.. 'They are seeking revenge on her' kan wel, vind het alleen vreemd klinken. Misschien kan Alwin je helpen, of een andere slimme Q'er :3. Maar dit klopt bij nader inzien wel.
    Edit: Ik zou denk ik against gebruiken ipv on, maar ik weet ook niet zeker of dat klopt x'D.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 22:06 ]


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Mhm.. 'They are seeking revenge on her' kan wel, vind het alleen vreemd klinken. Misschien kan Alwin je helpen, of een andere slimme Q'er :3. Maar dit klopt bij nader inzien wel.

    *Slimme Q'er gezocht*, haha. Ik weet niet, vind het ook wel apart klinken eigenlijk, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind het enorm goed.
    Kan je voor mij ook zo'n trailer maken ?
    Ik wil je er wel credits voor geven als je wilt?

    wil je me pb'en alsje het doet?
    x


    Het orakel van Delphi.

    Is het niet 'At her' in plaats van 'On her?'


    Pretty is just a pretty word.