• Over een week heb ik alle tijd om allemaal awesome films en series en filmseries te kijken, maar ik heb dus absoluut geen idee wie, wat waar.
    Dus, ik wil graag een heel deel Marvelfilms kijken zoals Spiderman. Welke films kan ik dan het beste kijken?
    En ik wil ook graag Star Trek kijken, maar ik zie dat er verschillende series zijn. Welke moet ik dan nemen?
    Wat moet ik nog gezien hebben? Wat is dus echt sociaal onacceptabel als ik dat niet gezien heb?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Supernatural en Doctor Who!

    Met Star Trek maakt het niet echt uit wat je gaat kijken. Je kan beginnen met de moderne Star Trek Enterprise die zich voor de rest van de series afspeelt, dan heb je de originele Star Trek, waarvan maar weinig seizoenen zijn, maar je moet ertegen kunnen omdat dat te kijken, vind ik. Het is allemaal heel overdreven en ouderwets. De opvolger is The next generation, die ik persoonlijk heel erg leuk vind, waarin er een hele nieuwe crew in het schip zit. Je hebt ook nog Voyager, staat ervan los en Deep Space Nine, die er ook los van staat. Tussendoor komen ook nog een heleboel films, maar je kan de volgorde vinden op wiki.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 14:56 ]


    Your make-up is terrible

    All Marvelfilms zijn goed, buiten de oude Hulk-films. Naar Star Trek heb ik nog niet gekeken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn topics!
    Ik moet ook echt veel meer Marvel films kijken. Ik heb wel alle X Men's en de films van Wolverine gezien, die zijn awesome.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Gubler schreef:
    Mijn topics!
    Ik moet ook echt veel meer Marvel films kijken. Ik heb wel alle X Men's en de films van Wolverine gezien, die zijn awesome.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik kijk zelf graag Star Trek: The Next Generation. De andere series daarvan heb ik niet gezien, de twee nieuwere films wel.
    En Marvel: Thor en Thor: The Dark World, Avengers, Captain America oh en alle Iron man films.


    Ex astris, sciencia

    Als je marvel gaat kijken dan zou ik zeggen of de x-men films of de eerste generatie Avengers. De eerste generatie daarmee bedoel ik dan Iron-man 1-,2 Captain America the first Avenger, The Hulk -al is deze wel echt bagger-, Thor en natuurlijk de Avengers. Als je genoeg tijd hebt ook nog Iron man 3 Captain America: The winter solider en Thor the dark world.
    Spiderman is natuurlijk ook heel leuk. Daar zou ik trouwens wel gewoon bij de oude beginnen en dan daarna pas de amazone Spiderman kijken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Fringe! Het blijft fantastisch. De serie is afgelopen, er zijn vijf seizoenen van.
    Je kan trouwens ook nog Man of Steel kijken, maar die vond ik persoonlijk niet zo leuk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik raad alle Phase 1 Marvel films aan; Iron man, The Incredible Hulk (Degene met Edward Norton), Iron Man 2, Thor, Captain America en The Avengers. Kijk ze wel in deze volgorde want dat is de volgorde volgens de MCU, Marvel Cinematic Universe. Verder heb je dan nog Thor: The Dark World, Captain America: Winter Soldier. Alle X-mens films zijn wel redelijk chill, alleen X-men origins: Wolverine is best wat sucky, en The Wolverine is ook één van de slechtere Marvel films. Marvel films die ik NIET aanraad zijn Daredevil en Elektra, I swear to God if there was an award for suckiest superhero movie, that one would win.
    En Star Trek, ik heb zelf tot nu toe nog allemaar The Original Series en The Next Generation gezien en ik vind ze persoonlijk echt super, al zijn de special effects echt wel bagger maar ja, toen hadden ze die mogelijkheden ook niet die we nu hebben. Het is echt topserie als je een science fiction fan bent, als je niet zo into science fiction bent raad ik je alleen de twee nieuwste films aan omdat die wat meer mainstream zijn.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 13:22 ]


    Freedom is life's great lie.