• Hello,
    Ik ben Lieke en ik ben 16 jaar ^^
    Ik houd heel erg van post ontvangen -zoals iedereen denk ik wel-... Dus ik dacht; PENPALS!
    Dus wie wil een brief (of brieven natuurlijk) ontvangen van mij! ik ga er een leuk kunstwerkje van maken, dus niet alleen een brief maar ook leuke frutseltjes ^^
    Zet hieronder een berichtje als je geïnteresseerd bent en stuur een pb met je adres! (:
    Ik ga nu oppassen op mijn nichtje en helaas heb ik daar geen internet, dus ik kan aankomende 2/3 uur niet reageren! ):

    xoxo

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 19:06 ]


    Geen reclame, please.

    Seems fun, maar ik denk dat jij als Belieber en ik als anime-fan dan niet veel gemeen hebben om over te schrijven. :')

    ---'never mind.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 21:03 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Dragneel schreef:
    Seems fun, maar ik denk dat jij als Belieber en ik als anime-fan dan niet veel gemeen hebben om over te schrijven. :')


    belieber? Ik ben niet echt meer een belieber! (;


    Geen reclame, please.

    Het klinkt echt geweldig^^
    En het is misschien is een keer wat anders dan mailtjes, ik vind het zo jammer dat er nog maar zo weinig echt briefen worden gechreven aan elkaar.......


    We've lived in the shadows for far too long.

    Leuk idee :'D Denk alleen niet dat mijn moeder het zo leuk zou vinden als ik aan random mensen mijn adres geef >.<


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    ik woon op curacao dus dat gaat denk ik niet erg handig zijn...:X


    Dit is mijn signature

    Nurgle schreef:
    Leuk idee :'D Denk alleen niet dat mijn moeder het zo leuk zou vinden als ik aan random mensen mijn adres geef >.<


    Exactly (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nurgle en Frodo: dat snap ik! (;


    Geen reclame, please.

    Have you tried: www.interpals.net?
    Daar heb ik een heleboel van mijn penvrienden vandaan, van all over the world! Is echt heel gezellig, en er zijn ook veel Nederlanders, dus als je gewoon specifiek zoekt naar een Nederlander (of Belg sorry) dan kun je daar ook specifiek naar zoeken ^_^
    Otherwise I wouldn't mind writing you.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rodrigues schreef:
    Nurgle en Frodo: dat snap ik! (;


    Vinden jou ouders dat geen probleem dan? :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Elloo,,

    heel leuk (: Ik heb hier via Q ook 3 hele goede vriendinnen gemaakt, met twee van hen wh'app ik elke dag, en met één van die twee bel ik ook nog elke dag. Nu schrijven we ook brieven, en volgende week gaan we elkaar ontmoeten .. Heb er echt heel veel zin in, dus ik hoop dat je een leuke penpal vindt waarmee je ook heel veel leuke herinneringen krijgt (:

    oké dit was het meest mutteloze berichtje ever

    Je kan je ook altijd aanmelden bij deze site : http://www.penvrienden.nl/
    Heb ik vroeger ook veel mee gedaan en kan nu zelfs ook nog wel leuk zijn om te doen..
    In het begin kan je het altijd met mailtjes doen en als het dan eenmaal vertrouwd aanvoelt kan je overgaan op brieven.


    Credendo Vides

    Leuk!


    Life is full of fake people

    Mweh, beetje jammer dat 'k mn adres niet zomaar mag geven, anders had ik het leuk gevonden !

    Nurgle schreef:
    Leuk idee :'D Denk alleen niet dat mijn moeder het zo leuk zou vinden als ik aan random mensen mijn adres geef >.<