• Ja, hihi, zometeen! Ik ga na dit topic te hebben geopend gelijk ernaartoe.

    Waar het om gaat: Ik heb een paar weken geleden last-minute bij één van onze buren opgepast, dat was de eerste keer. Het was anderhalf uur, maar natuurlijk wel chill om geld te verdienen. Ik had wel 's op mijn kleine nichtjes gepast, maar dit was anders. Nu helemaal: onze andere buurtjes hebben een meisje van nog geen jaar oud. Mijn zus past meestal bij de buren op, maar bij mijn 1e keer was ze er niet, en nu kon ze ook niet. Dus, wie wordt er gevraagd? Juist, Myke! Vanmiddag even alles uitgelegd gekregen - inclusief luier verschoont (geen poep, yes!) en in bedje gelegd mer haar moeder - en nu ga ik er naar toe. Ik voelde mij vrij om dit te delen, want ik vind het erg spannend. Wens me succes! [:

    Meer mensen met oppaservaringen? En wat verdienen jullie? Vinden jullie het leuk?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gooodluck!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dankjewel, het ging heel goed! Morgen die ik uitgebreid verslag. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife