• Hooi! (:


    Mijn telefoon is kut, en ondanks dat ze zeggen dat ie bij de reperateurs gerepareerd is, merk ik daar helemaal niets van. :') Oke, een klein beetje. Maar niet voldoende. Mijn telefoon werkt niet naar behoren. Ik ga er nog weer een keer mee terug aangezien ik nog garantie heb, maar ondertussen leek het me geen slecht idee om toch te gaan sparen voor een nieuwe.

    Nu is het zo dat ik het wel graag prepaid hebben wil, en die toestellen kunnen behoooooorlijk duur worden. Maar eigenlijk iedere telefoon wel. Ik kwam toevallig net op deze site terecht, en vond het best een leuke prijs voor een leuk mobiel. Althans, dat dacht ik. Mochten jullie het me afraden met goede redenen dan hoor ik die natuurlijk graag.
          Maar kan iemand me vertellen of de site betrouwbaar is? Of hebben jullie betrouwbare sites om aan te raden waar ik ook eens een kijkje kan nemen voor een niet al te duur maar goed werkend toestel? Het is voor mij vooral belangrijk dat ie prima werkt en het liefste zelfs een frontcamera heeft. Ik grbruik 'm namelijk het allermeeste voor foto's van mijn huisdieren (Ja, ik heb ook een camera en die gebruik ik ook, maar wanneer ie in de oplader zit gebruik ik mijn mobiel), om te whatsappen en te facebooken en een woordzoeker te spelen.

    Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp! c:

    [ bericht aangepast op 19 dec 2015 - 11:23 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    https://nl-be.trustpilot.com/review/www.pandawill.com

    Voila, reviews over de site.


    It's high noon.

    Nazeebo schreef:
    https://nl-be.trustpilot.com/review/www.pandawill.com

    Voila, reviews over de site.


    Ooh thanks! Niet zo betrouwbaar dus. Dankjewel!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wil je m perse online bestellen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    Wil je m perse online bestellen?


    Niet per se, maar ben nog geen goede en goedkope mobiel tegengekomen hier in de phonewinkels in Emmen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik neem ieder jaar een telefoon die gekoppeld is met abbo bij belsimpel. Nl ze zijn betrouwbaar en klantenservice is ook om over te spreken, naar mijn ervaring. Je kan hier mobielen kopen, sim of mobiel met abbo. Vrijwel alles kan daar. Hoop dat je hier wat aan hebt. C':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik neem ieder jaar een telefoon die gekoppeld is met abbo bij belsimpel. Nl ze zijn betrouwbaar en klantenservice is ook om over te spreken, naar mijn ervaring. Je kan hier mobielen kopen, sim of mobiel met abbo. Vrijwel alles kan daar. Hoop dat je hier wat aan hebt. C':


    Nou een abonnement neem ik niet, want prepaid vind ik wel erg prettig. Maar ik zal es bij Belsimpel kijken. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Belsimpel en studentmobiel zijn erg goede sites!


    El Diablo.