• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik kan het niet laten en een zachte kreun rolt er over mijn lippen. 'Misschien ja, bijna.' zeg ik dan en heb nog steeds mijn ogen gesloten, maar open ze dan toch en kijk hem aan. 'Zo bad ben je nog niet.' zeg ik dan grijnzend. 'En ja, ik daag je uit.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Mijn hand ging naar beneden en gleed rustig onder haar shirt. Ik streek gewoon over haar buik.
    "Je lijkt er toch van te genieten... misschien wil je gewoon niet toegeven dat ik bad ben, omdat je dan bang bent dat ik op hou." grijnsde ik en schoof toen haar shirt een stukje naar boven. Ik liet mijn nagels zacht over haar huid krassen en terwijl ik haar polsen nog steeds vast hield, ging ik een stukje naar beneden om kusjes op haar tere huid te drukken. Ik liet mijn tong met haar navel spelen en drukte toen kusjes aan haar broekband.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Weer kreun ik zacht. 'Ben ik zo te doorzien?' vraag ik dan zacht en grijns even. 'Misschien ben je inderdaad bad, maar ik moet er toch nog even over nadenken.' zeg ik dan bedenkelijk en grinnik weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik trok grijnzend mijn wenkbrauwen naar haar op.
    "Misschien moeten we dit ergens anders verder uittesten." grinnikte ik en ging toen rechtstaan. Ik bleef haar polsen vasthouden, terwijl ik haar zacht overeind trok en over mijn schouder gooide.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Een gil verliet kort mijn mond toen hij me over zijn schouder gooide. 'Je gaat me toch niet ontvoeren he?' vraag ik dan zogenaamd bang maar grijns dan toch even. 'Waar breng je me naartoe?' vraag ik dan en bijt weer even op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Ja" antwoordde ik grijnzend op haar eerste vraag en dacht toen na, terwijl ik haar uit de slaapzaal droeg.
    "Hmm en dat weet ik nog niet." zei ik toen, terwijl ik peinzend stil bleef staan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik grinnik even. 'Tja net dacht ik echt dat je bad was, maar nu begint dat toch weer wat te dalen.' zeg ik dan en lach even. 'Neem e tijd, ik blijf hier wel lekker hangen.' zeg ik dan en grijns even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Dat kan niet door de beugel." mompelde ik en begon toen met doelbewuste stappen door te lopen. Ik deed de deur van een bezemkast waar ik me ooit in verstopt had open en liep daar naar binnen. Ik zette haar tegen de muur neer en draaide me toen om om de deur te sluiten met de sleutel, die er op wonderbaarlijke wijze op zat...
    Nu was het pikkedonker in de ruimte. Grijnzend liep ik op haar af en wou mijn handen op haar heupen leggen, maar ze eindigden ergens op haar middel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik grinnik en voel zijn handen op mijn middel en ik grinnik even. 'Eigenlijk best spannend helemaal in het donker.' zeg ik dan zacht en grinnik. 'En nee, nog steeds geen bad boy.' zeg ik dan weer uitdagend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik drukte mijn lippen plots op de hare. Gelukkig had ik die niet gemist in het donker en trok toen haar shirt over haar hoofd. Het is niet dat het veel verschil maakte in het donker, maar goed. Ik legde mijn handen in haar nek en bleef haar doorzoenen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Dan plots voel ik zijn lippen op de mijne en word al snel mijn shirt over mijn hoofd getrokken en voel daarna zijn lippen weer op de mijne. Nog steeds sta ik tegen de muur dus veel kan ik niet doen, niet dat ik dat erg vind. Dan bijt ik zacht op zijn onderlip en heb mijn ogen nog steeds gesloten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik grijnsde tegen haar lippen aan en zag haar beet als een aanmoediging. Mijn handen liet ik lans haar zij naar boven glijden. Met 1 vinger streelde ik zacht aan de rand vlak onder haar bh om haar uit te dagen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Nog steeds heb ik mijn ogen gesloten, hij daagt me uit, nu ben ik het niet maar hij. Dan leg ik mijn handen neer op zijn borst en laat ze langzaam naar beneden zakken en al snel vind ik de rand van zijn shirt en trek die nu over zijn hoofd heen en gooi die ergens in de kast. Daardoor zijn onze lippen even van elkaar verwijderd maar ik druk mijn lippen weer snel op de zijne en laat dan mijn nagels zacht over zijn borstkas glijden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik kreunde zacht, terwijl ik mijn handen achter haar rug laat verdwijnen. Tergend langzaam begin ik het slotje van haar bh open te prutsen.
    Ondertussen liet ik mijn tong vragend over haar lip glijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik voel zijn tong langs mijn lip strijken en open dan langzaam mijn mond een stukje. Zijn handen voel ik aan het slotje van mijn bh prutsen. Met mijn eigen handen streel ik nu nog steeds zijn borst en af en toe kras ik met mijn nagels zacht over zijn huid heen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp