• Ik weet niet hoe jullie schooldag was, maar ik heb er al betere gekend. (cat)
    Aangezien ik in mijn 6de jaar etalage zit, hebben we dit jaar een immens groot eindwerk waar al mijn tijd en energie naartoe gaat.
    Het is de bedoeling dat we een soort van filmset opbouwen samen met het 7de jaar door middel van decors en onze werkjes.
    Ja, zo goed als alles is zelfgemaakt, maar goed.
    We moesten dus een vrachtwagen inladen met onze spullen en andere attributen die alles naar de shelter (De plek waar onze tentoonstelling is) zou brengen.
    Mijn klas en ik waren dus aan het wachten tot de vrachtwagen er was en we waren in de tussentijd even naar de oude naaimachines aan het kijken die ook vervoerd moesten worden...We hadden ze nodig omdat ons thema met theater te maken heeft.

    We hadden zo'n heel oude naaimachine staan, een singer zoals op de foto onder de spoiler.


    Ik wilde even kijken of het wiel nog werkte en voor ik het wist, zat mijn vinger klem en werd het dus praktisch geplet tussen dat wiel en de naaimachine zelf.
    Nu heb ik dus een hele hap uit mijn vinger, maar het velletje hangt er nog een beetje aan en ligt nu dus gewoon op de wond.
    Ik durf er het in ieder geval af te trekken, ben ik trouwens ook niet van plan want ik ben een watje.

    Het ergste is dat wanneer ik het liet verzorgen op het secretariaat, ik bijna flauw ben gevallen aangezien ik tegen zulke lugubere dingen niet tegen kan.
    Ik zou graag een foto met jullie delen, maar ik bespaar jullie de details...Deels omdat ik het zelf te vies vind om naar te kijken, maar ook omdat ik er net een andere pleister op heb gedaan. (cat)

    En vertel me eens, hoe pijnlijk was jullie schooldag.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga niet naar school, maar mijn werkdag was ook niet de beste.
    Ik voel je (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oei, dat is vrij pijnlijk, ja. Ik wens je in ieder geval al veel beterschap! Ik heb namelijk laatst ook een stukje van mijn vinger eraf gehaald. Alleen kwam dat door een snijmachine, niet doordat ik hem ergens tussen plette. Ik had zelfs een ader opgesneden, en het blééf maar bloedden. Dus ik ben uiteindelijk naar de eerste hulp gegaan en heb ik het laten verbinden ^^
    Hij is nu alweer dichtgegroeid en ik kan er weer van alles mee, dus.. ;D
    Mijn schooldag was echter niet zo pijnlijk, ik had alleen een wiskunde examen en daar ben ik niet slecht in, laat ik het zo zeggen ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Auw! Dat moet pijn doen. D:
    Ik had een training en moest met een paar klasgenoten een rollenspel doen voor de klas.. Ben echt slecht daarin :')


    You are beautiful, you are love.

    Vandaag geen pijnlijke dag. Vanmorgen gym, dat was op een gegeven moment wel moeilijk (we moesten achteruit rennen) maar de laatste twee uren vielen uit, dus dat was wel fijn. Alleen heb ik vandaag wel last van mijn ogen.


    Physics is awesome

    Auw, dat klinkt pijnlijk.

    Het enige pijnlijke aan vandaag was dat ik mijn wiskunde toets heb verpest, dus het valt nog mee. :p
    Mijn schooldagen zijn sowieso niet leuk meer omdat ik al mijn pauzes skip om aan mijn taken te kunnen werken zodat ik alles afkrijg.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 19:15 ]


    Take me to wonderland

    Nu wil ik het juist zien D:

    Anyway, dat lijkt me echt niet fijn. Hopelijk is je vinger snel weer genezen *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Nu wil ik het juist zien D:

    Anyway, dat lijkt me echt niet fijn. Hopelijk is je vinger snel weer genezen *O*

    Wel, als ik er aan denk zal ik morgen een foto voor je trekken...Als ik van pleister wissel. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je maakt me eigenlijk wel nieuwsgierig. Ik hoop dat het snel beter is!
    Mijn dag kon ook beter, maar ik ben niet gewond, dus ik mag niet klagen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cassia schreef:
    (...)
    Wel, als ik er aan denk zal ik morgen een foto voor je trekken...Als ik van pleister wissel. :')
    Yeah, denk ik. Hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Augh pijnlijk, beterschap voor je vinger :')

    Eigenlijk ging school best goed hier, naast dat ik voor mijn gevoel gehoorbeschadiging heb opgelopen. (Een of andere sambales)


    wat was dit ookalweer

    Ieeeeeh. Beterschap, Kim. Het klinkt afschuwelijk.

    Cresseyde schreef:
    Je maakt me eigenlijk wel nieuwsgierig. Ik hoop dat het snel beter is!
    Mijn dag kon ook beter, maar ik ben niet gewond, dus ik mag niet klagen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    I feel you buddy. Ik had vijf uur wiskunde deze voormiddag en ik ben uitgegleden met mijn fiets dus mijn knie en onderarm liggen volledig open. Zelfs mijn gezicht plakte half aan het asfalt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ugh, da's niet fijn... :/
    Mijn 'schooldag' was dramatisch. Ik had mijn vwo wiskunde C examen en ik heb dyscalculie. Het ging verschrikkelijk...


    Caution first, always.

    Aww.. Klinkt pijnlijk. Ik heb bijna m'n hand gebrand aan de barbecue.


    26 - 02 - '16