• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:

    _____________________________________


    Alweer topic nummer 3 (': Even een paar dingen:
    1. Begin nooit een discussie met Jacco (sandrachips)
    2. Keep calm and love Jacco <3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:43 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Waarschijnlijk -en hopelijk- vindt een jongen uit mijn klas me leuk, maar hoe weet ik dat zeker zonder het hem te hoeven vragen ? (cat)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    Waarschijnlijk -en hopelijk- vindt een jongen uit mijn klas me leuk, maar hoe weet ik dat zeker zonder het hem te hoeven vragen ? (cat)


    Niet. (cat)
    Muwhaha, je zult het hem toch moeten vragen ben ik bang. Maar observeren kan ook, als hij veel naar je kijkt en flirt zal dat ook best wat zeggen.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Niet. (cat)
    Muwhaha, je zult het hem toch moeten vragen ben ik bang. Maar observeren kan ook, als hij veel naar je kijkt en flirt zal dat ook best wat zeggen.


    Meh, ik ga het hem dus echt niet vragen.
    Dat wordt dus observeren. (A)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik weet niet of deze vraag al gesteld is, want het zijn véél pagina's, maar waarom zijn jongens bij hun vrienden een zak en als je alleen met ze bent, zijn ze opeens een heel ander persoon? ö


    Pain is weakness leaving the body.

    iadorebieber schreef:
    Ik weet niet of deze vraag al gesteld is, want het zijn véél pagina's, maar waarom zijn jongens bij hun vrienden een zak en als je alleen met ze bent, zijn ze opeens een heel ander persoon? ö


    Da's klote hè. Een goed antwoord erop vind ik lastig te bedenken. Maar waarschijnlijk willen ze stoer overkomen? En niet hun gevoel tonen naar het meisje waarmee ze zijn, omdat ze zich anders schamen?


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Da's klote hè. Een goed antwoord erop vind ik lastig te bedenken. Maar waarschijnlijk willen ze stoer overkomen? En niet hun gevoel tonen naar het meisje waarmee ze zijn, omdat ze zich anders schamen?


    Ja begrijpelijk wel, maar als ze zo'n gedrag vertonen bij mij helpt het niet echt, moet ik zeggen. Wat is dan de echte kant van hem? De asshole of de lieve jongen ? Dat vraag ik me dan altijd af, want ik zit namelijk altijd met hetzelfde probleem, wat vrij lastig is...


    Pain is weakness leaving the body.

    iadorebieber schreef:
    (...)

    Ja begrijpelijk wel, maar als ze zo'n gedrag vertonen bij mij helpt het niet echt, moet ik zeggen. Wat is dan de echte kant van hem? De asshole of de lieve jongen ? Dat vraag ik me dan altijd af, want ik zit namelijk altijd met hetzelfde probleem, wat vrij lastig is...


    Tja, dat is de vraag. De meesten kunnen vast wel lief zijn, maar ze zijn blijkbaar ook goed in het zijn van een asshole. ;p
    Ik zou die jongen er iniedergeval eens mee confronteren en vragen waarom hij zo doet.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Tja, dat is de vraag. De meesten kunnen vast wel lief zijn, maar ze zijn blijkbaar ook goed in het zijn van een asshole. ;p
    Ik zou die jongen er iniedergeval eens mee confronteren en vragen waarom hij zo doet.


    Oke, dankje!


    Pain is weakness leaving the body.

    iadorebieber schreef:
    Ik weet niet of deze vraag al gesteld is, want het zijn véél pagina's, maar waarom zijn jongens bij hun vrienden een zak en als je alleen met ze bent, zijn ze opeens een heel ander persoon? ö

    Ik denk omdat jongens niet echt klefklef zijn, en ze willen hun "imago" niet verpesten door zo klefklef te doen. En misschien kunnen ze maar bij één persoon echt zichzelf zijn.


    The odds are néver in our favor.

    Waarom reageren jongens vaak maar met zo'n kort smsje? ;p


    You are beautiful, you are love.

    Waarom zijn jongens zulke draaikonten?

    Heb ik met een hele leuke jongen, het ene moment is het alsof hij me leuk vind alles leuk en aardig, volgende moment issie afstandelijk en als ik het hem vraag is het : Ik weet het niet...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Omnivium schreef:
    Waarom reageren jongens vaak maar met zo'n kort smsje? ;p
    Bespaart moeite


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rechazame schreef:
    Waarom zijn jongens zulke draaikonten?

    Heb ik met een hele leuke jongen, het ene moment is het alsof hij me leuk vind alles leuk en aardig, volgende moment issie afstandelijk en als ik het hem vraag is het : Ik weet het niet...
    Misschien issie een beetje onzeker?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Omnivium schreef:
    Waarom reageren jongens vaak maar met zo'n kort smsje? ;p

    They're probably gaming. Wees blij als ze je al sms'en :').


    The odds are néver in our favor.