• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:

    _____________________________________


    Alweer topic nummer 3 (': Even een paar dingen:
    1. Begin nooit een discussie met Jacco (sandrachips)
    2. Keep calm and love Jacco <3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:43 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Pyromancer schreef:
    (...)Persoonlijk vind ik het te vroeg om nu al reisjes te plannen. Moest het voor volgende maand zijn, zou ik zeggen 'doen'. Maar nu maak je al plannen voor volgend jaar en dat is nog ver weg. Uiteindelijk moet je nog altijd je eigen weg kiezen, wij kunnen enkel maar onze mening geven, maar je moet zelf weten wat je het beste vindt.


    Klopt, maar zijn moeder moet het met haar werk vroeg inplannen. Ik ga nog vragen of het misschien kan dat ze mij er gewoon bij plant maar ik misschien ook nog geschrapt zou kunnen worden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sandrachips schreef:
    (...)Nerd (cat) hahahaa grapje hoor


    Pff, het Montessori is anders ook niet voor de dommeriken. ^^
    Proud to do Gymnasium!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    (...)

    Haha, op dit moment zou ik zeker meegaan want ze gaan echt gave dingen doen op vakantie. Maar het is een beetje rot als we elkaar niet meer leuk zouden vinden :3

    Oh komop. Als het dan uit is dan ga je toch niet meer mee op vakantie? :'D


    -

    Balance schreef:
    (...)
    Oh komop. Als het dan uit is dan ga je toch niet meer mee op vakantie? :'D


    Ja, maar ik weet niet of het zo geregeld kan worden! Zo zou ik het graag doen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    (...)

    Pff, het Montessori is anders ook niet voor de dommeriken. ^^
    Proud to do Gymnasium!
    Hoe weet jij dat ik op Montessori zit? Stalker (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Hoe weet jij dat ik op Montessori zit? Stalker (cat)


    Ik keek op je Facebook en daar zag ik dat je in Hengelo woont en op het Montessori zit. Ik ben een diehard stalker, want ik weet zelfs wat je achternaam is en dat je een collega van me bent :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    (...)

    Ik keek op je Facebook en daar zag ik dat je in Hengelo woont en op het Montessori zit. Ik ben een diehard stalker, want ik weet zelfs wat je achternaam is en dat je een collega van me bent :Y)
    Collega? Lol whut? :'D
    Van wat? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Collega? Lol whut? :'D
    Van wat? :W


    We zijn beiden krantenslaafjes...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    (...)

    We zijn beiden krantenslaafjes...
    dat klopt.. en maar denken dat de slavenhandel was afgeschaft... D:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)dat klopt.. en maar denken dat de slavenhandel was afgeschaft... D:


    Ik weet het... We leven in het onderdrukte onderdeel van de samenleving. Dan te bedenken dat als wij er niet waren geweest, de onderdrukkers niets van elkaar zouden weten omdat ze elkaars kranten niet kunnen lezen :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    (...)

    Ja, maar ik weet niet of het zo geregeld kan worden! Zo zou ik het graag doen (:


    Kan vast geregeld worden, maar je gaat er (nu iniedergeval) toch niet vanuit dat het uit gaat? Ik zeg doen!


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Kan vast geregeld worden, maar je gaat er (nu iniedergeval) toch niet vanuit dat het uit gaat? Ik zeg doen!


    Haha, nu ga ik er inderdaad niet, helemaal níet van uit dat het uit gaat :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben een jongen en heb een vraag aan de meiden.

    Stel je voor we sporten samen en gaan alleen op de sportschool veel met elkaar om. Hoe zou je ideale date eruit zien en hoe moet ik je uit vragen.
    Dit is echt gebeurd ik ga met een meisje om op de sportschool en ik wil haar uit vragen wat moet ik doen.


    Mijn geheim is geheim

    District9 schreef:
    Ik ben een jongen en heb een vraag aan de meiden.

    Stel je voor we sporten samen en gaan alleen op de sportschool veel met elkaar om. Hoe zou je ideale date eruit zien en hoe moet ik je uit vragen.
    Dit is echt gebeurd ik ga met een meisje om op de sportschool en ik wil haar uit vragen wat moet ik doen.
    Welcome to the Boys-Army *O*
    Nou, vraag haar mee uit :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    District9 schreef:
    Ik ben een jongen en heb een vraag aan de meiden.

    Stel je voor we sporten samen en gaan alleen op de sportschool veel met elkaar om. Hoe zou je ideale date eruit zien en hoe moet ik je uit vragen.
    Dit is echt gebeurd ik ga met een meisje om op de sportschool en ik wil haar uit vragen wat moet ik doen.


    Iets dat niet met sporten te maken heeft, dan leer je haar ook eens op een andere manier kennen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.