• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:

    _____________________________________


    Alweer topic nummer 3 (': Even een paar dingen:
    1. Begin nooit een discussie met Jacco (sandrachips)
    2. Keep calm and love Jacco <3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:43 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik heb ook een vraag:

    Ik ben dus al een hele tijd vrienden met een jongen, maar ik vind hem leuk als meer dan dat. Dat heb ik aan hem vertelt en hij voelt hetzelfde voor mij. Nu heeft hij me voor morgen mee uitgevraagd om uit eten te gaan, maar volgens mij is hij er wel heel nerveus over, want ik weet van een vriend van hem dat hij nog nooit een vriendin heeft gehad/heeft gezoend (hij weet niet dat ik dat weet). Ikzelf heb ook nog nooit een vriend gehad en ook nog niet gezoend, dus ik vind ik word er ook wel een beetje zenuwachtig van haha. Maar denken jullie dat het hem zou helpen om hem meer op zijn gemak te stellen door hem gewoon te zeggen dat ik nog nooit een vriend heb gehad of wat dan ook? Of is dat gek?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    District9 schreef:
    Ik ben een jongen en heb een vraag aan de meiden.

    Stel je voor we sporten samen en gaan alleen op de sportschool veel met elkaar om. Hoe zou je ideale date eruit zien en hoe moet ik je uit vragen.
    Dit is echt gebeurd ik ga met een meisje om op de sportschool en ik wil haar uit vragen wat moet ik doen.


    Vraag of het haar leuk lijkt om een keer samen iets te gaan drinken/eten? Dan kunnen jullie met elkaar praten en elkaar beter leren kennen naast alleen de sportschool (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Caroll schreef:
    Ik heb ook een vraag:

    Ik ben dus al een hele tijd vrienden met een jongen, maar ik vind hem leuk als meer dan dat. Dat heb ik aan hem vertelt en hij voelt hetzelfde voor mij. Nu heeft hij me voor morgen mee uitgevraagd om uit eten te gaan, maar volgens mij is hij er wel heel nerveus over, want ik weet van een vriend van hem dat hij nog nooit een vriendin heeft gehad/heeft gezoend (hij weet niet dat ik dat weet). Ikzelf heb ook nog nooit een vriend gehad en ook nog niet gezoend, dus ik vind ik word er ook wel een beetje zenuwachtig van haha. Maar denken jullie dat het hem zou helpen om hem meer op zijn gemak te stellen door hem gewoon te zeggen dat ik nog nooit een vriend heb gehad of wat dan ook? Of is dat gek?

    Dat moet je gewoon tegen hem zeggen - als je zeker weet dat het van hem ook zo is. Dan weet hij tenminste ook dat jij geen ervaring hebt. En misschien geeft dat jullie wat gesprekstof.


    The odds are néver in our favor.

    Caroll schreef:
    Ik heb ook een vraag:

    Ik ben dus al een hele tijd vrienden met een jongen, maar ik vind hem leuk als meer dan dat. Dat heb ik aan hem vertelt en hij voelt hetzelfde voor mij. Nu heeft hij me voor morgen mee uitgevraagd om uit eten te gaan, maar volgens mij is hij er wel heel nerveus over, want ik weet van een vriend van hem dat hij nog nooit een vriendin heeft gehad/heeft gezoend (hij weet niet dat ik dat weet). Ikzelf heb ook nog nooit een vriend gehad en ook nog niet gezoend, dus ik vind ik word er ook wel een beetje zenuwachtig van haha. Maar denken jullie dat het hem zou helpen om hem meer op zijn gemak te stellen door hem gewoon te zeggen dat ik nog nooit een vriend heb gehad of wat dan ook? Of is dat gek?
    Dan moet je gewoon tijdens dat eten zeggen van:
    Weet je, ik ben eigenlijk nog nooit door een jongen mee uitgevraagd.
    Zo zeg je niet direct dat je nog nooit een vriendje hebt gehad of nog nooit hebt gezoend, maar je maakt het wel duidelijk


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Er is eigenlijk wel één ding wat ik echt wil weten. Veel meiden zeggen dat jongens kleine dingen nooit merken. Bij ons is dat tótaal niet zo. Ik heb dus mijn haar eergisteren íets donkerder laten verven, en ik gebruik nu een mascara die ietsjes dikker is. En ik heb echt serieus van vijf of zes jongens gehoord dat ze mijn haar leuk vonden en mijn mascara is beter. Ik had echt zoiets van O.O. Zelfs mijn vriendin zag niet dat ik andere mascara ophad. How the hell do they do that? En de vorige keer had ik een soort olie in mijn haar gedaan (wat het donkerder maakt) hoorde ik ook van "Hé, je haar is anders", terwijl het nauwlijks opvalt.
    Dit is echt lang.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Er is eigenlijk wel één ding wat ik echt wil weten. Veel meiden zeggen dat jongens kleine dingen nooit merken. Bij ons is dat tótaal niet zo. Ik heb dus mijn haar eergisteren íets donkerder laten verven, en ik gebruik nu een mascara die ietsjes dikker is. En ik heb echt serieus van vijf of zes jongens gehoord dat ze mijn haar leuk vonden en mijn mascara is beter. Ik had echt zoiets van O.O. Zelfs mijn vriendin zag niet dat ik andere mascara ophad. How the hell do they do that? En de vorige keer had ik een soort olie in mijn haar gedaan (wat het donkerder maakt) hoorde ik ook van "Hé, je haar is anders", terwijl het nauwlijks opvalt.
    Dit is echt lang.
    Dat valt mij ook altijd op (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Dat valt mij ook altijd op (cat)

    Maar hoe doen ze dat? Het viel mij bijna niet eens op.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Er is eigenlijk wel één ding wat ik echt wil weten. Veel meiden zeggen dat jongens kleine dingen nooit merken. Bij ons is dat tótaal niet zo. Ik heb dus mijn haar eergisteren íets donkerder laten verven, en ik gebruik nu een mascara die ietsjes dikker is. En ik heb echt serieus van vijf of zes jongens gehoord dat ze mijn haar leuk vonden en mijn mascara is beter. Ik had echt zoiets van O.O. Zelfs mijn vriendin zag niet dat ik andere mascara ophad. How the hell do they do that? En de vorige keer had ik een soort olie in mijn haar gedaan (wat het donkerder maakt) hoorde ik ook van "Hé, je haar is anders", terwijl het nauwlijks opvalt.
    Dit is echt lang.


    Dat heb ik ook! Ik vind het wel grappig, want grote veranderingen merken ze juist niet :'D
    Mijn vriendje merkt het zelfs als ik een halve kilo ben aangekomen of afgevallen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Maar hoe doen ze dat? Het viel mij bijna niet eens op.
    Ik kijk altijd naar meisjes, dan valt zoiets op (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Freerunner schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook! Ik vind het wel grappig, want grote veranderingen merken ze juist niet :'D
    Mijn vriendje merkt het zelfs als ik een halve kilo ben aangekomen of afgevallen :')

    Ja, precies.

    Sandrachips schreef:
    (...)Ik kijk altijd naar meisjes, dan valt zoiets op (cat)


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)

    Ey, dat zit in ons bloed (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Ey, dat zit in ons bloed (cat)

    Uhhuuuu.


    The odds are néver in our favor.

    And then I came here too :Y)


    Tijd voor koffie.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Uhhuuuu.

    Iedere jongen kijkt naar meisjes (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    District9 schreef:
    Ik ben een jongen en heb een vraag aan de meiden.

    Stel je voor we sporten samen en gaan alleen op de sportschool veel met elkaar om. Hoe zou je ideale date eruit zien en hoe moet ik je uit vragen.
    Dit is echt gebeurd ik ga met een meisje om op de sportschool en ik wil haar uit vragen wat moet ik doen.

    Eeh vraag haar eens uit drinken geef het niet meteen een date-lading.(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.