• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnde, terwijl ik naar hun toe waadde. Ik haalde Iris van mijn schouders en fluisterde wat in haar oor.
    "Zie je die groter jongen die je tante lastig valt? Zullen we hem samen een koekje van eigen deeg geven? Jij kan vast geweldig kietelen." zei ik zacht en telde toen af.
    "3, 2, 1... GO!" het laatste woord riep ik luid en liep op Alex af om hem zelf pootje te lappen. Het kietelgedeelte liet ik aan Iris over. Zie je mij al een gast staan kietelen?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Dan ben ik weer serieus en kijk haar droevig aan. 'Les ik mis je...' zeg ik zachtjes en kijk dan weg. De pil begint uit te werken en ik bijt op mijn lip. Misschien had ik dat niet mogen zeggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Alex ligt nu te lachen in het water en ik omhels Axton. 'Dank je dank je dank je.' Ik laat mijn zij onbeschermd en hoop dat hij zo lief is er geen misbruik van te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Problemen' Antwoord die, en de toveraar blijf voor mij staan en vraagt waarom ik zo laat was, 'Wat gaat jouw dat aan?' Vraag ik hem terug. Nog steeds niet wetend wat hij hier deed. 'Je twijfelt' Zei die vervolgens toonloos, Wat? Tuurlijk, leuk speeltje om te kijken of er iemand twijfelde om hier heen te gaan of niet, om hier ook te blijven of niet. Ik zette een stap van de jongen vandaan, in iedergeval dat was ik vanplan tot iemand van achter een arm om mijn nek slaat. Fijn dit, daarom was ik dus aan het twijfelen om hier te komen of niet, ik brande de arm van de jongen achter me die me al snel losliet en na een tijdje ontstond er een gevecht.

    {BOEM, Ik hou van drama :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik moet nog steeds lachen, zelfs als Jake zegt dat hij me mist. 'Oja?' Vraag ik dan lachend. 'Ach. Dit is New York. Meisjes zat.' En ik por hem in zijn zij en lach weer verder. De tranen staan ervan in mijn ogen, van het lachen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik sta gekwetst op. Dat ze hier zo makkelijk op doet. Doordat mijn bloed veel sneller stroomt dan een mens gaat de alcohol en de drugs sneller uit mijn bloed. Ik ga op de rand van het balkon zitten en kijk over de stad uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake lijkt ineens weer nuchter, maar ik ben dat niet. Ik drink namelijk alweer. Ik sta op met de fles in mijn handen en loop Jake achterna. 'Wat is er Jakey?' Vraag ik lachend. En ik leun over de balkonrand en drink dan weer. 'Weet je, dingen zijn echt makkelijker als je drinkt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Niet altijd Les, het lijkt alleen maar zo, als je weer nuchter bent word je de realiteit weer ingegooid.' zeg ik en zucht. Zou het pijnlijk zijn als ik per ongeluk val. Waarschijnlijk wel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en tilde haar een stukje op, hopend dat ze haar benen om mijn middel zou slaan.
    "Altijd," glimlachte ik. "Voor jou, alles."
    En toen keek ik grijnzend naar Iris. "Goed bezig, Iris! Niet opgeven!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik grinnik. 'Dan moet ik maar door blijven drinken hè?' Stel ik dan voor. 'En al het andere... Zorgen voor morgen.' En ik zet de fles weer aan mijn lippen. Ik drink weer en lach dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik sla mijn benen om zijn middel en kijk hem dan bezorgt aan. 'Ben ik niet veel te zwaar?' vraag ik hem en bijt op mijn lip. 'Je draagt nu 3 personen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Jij hebt genoeg gedronken.' zucht ik en pak de fles af. Ik pak haar arm en laat ons verdwijnen en verschijnen in haar kamer. 'Ga slapen Les, slapen is beter dan welke drugs of drank dan ook.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "3 elk op zich heel lichte personen." glimlachte ik en drukte haar dicht tegen haar aan. Ik lette niet meer op het gelach van Iris en Alex, terwijl ik mijn lippen op de hare drukte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik zucht. 'Waarom nou weer Jake?' Vraag ik dan. En ik kijk hem aan. En ik zucht nog een keer. 'En waarom moet ik slapen? Ik voel me prima.' Alhoewel ik al wel merk dat de alcohol iets uitwerkt. Maar ik heb zoveel gedronken dat her niet gelijk uitgewerkt is. En dan moet ik weer lachen. 'Pssst, Jake, je staat nog in je boxer.'

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 20:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach en kus hem terug. Teder en verlangend. Mijn ene hand ligt in zijn nek en ik klem me tegen hem aan om niet te vallen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'