• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Smakelijk :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [kan maar dan laat ik eerst Jake die meisjes wegsturen]

    Alexi
    Ik glimlach als Iris als antwoord op zijn bezorgdheid haar armpjes om zijn nek slaat. 'Zwemmen!' zegt ze vrolijk en ik lach. 'Dat is dus Iris.' zeg ik 'Ik wil niet irritant doen maar wil je niet zo naar mijn vriendje staren?' vraag ik Alex z'n zus en ze kijkt me geïrriteerd aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Beslis jij maar ^.^ I'm bored :3]



    [HE'S MINE]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 19:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Wel het was leuk maar daar is nu de deur.' Ze kijken me beledigd aan maar lachend dan. 'Badass.' grinnikt de ene en kust mijn lippen voor ze haar weer aankleed en samen met de brunette de deur uit loopt. 'Call us.' zegt ze nog en knipoogt. Ik doe mijn boxer aan en ruim op. Ik zet het raam open en ga in mijn boxer op mijn bed zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zucht opgelucht en kijk grijnzend naar Iris.
    "Dat zie ik als een ja." mompelde ik en keek toen pas naar de jongen en het meisje. De jongen was knap, het meisje ook maar niet mijn type en ik moet er maar op vertrouwen dat die jongen niet Alexi haar type was. Nee, ze heeft me net beloofd dat ze van mij hield. Ik mocht niet jaloers zijn.
    En om te bewijzen dat ik haar vertrouwde, zette ik Iris neer en sloeg glimlachend mijn arm om haar middel.
    "Kan ik je even alleen laten, om me om te kleden?" vroeg ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vans.
    "Er was net-" ze keek opzij en zag toen Samuel staan. Hij is docent, dus was het misschien beter te zwijgen over de onenigheid tussen Nathan en Timo. "Er was net iemand gevallen." zei ze toen maar en glimlachte. Ze was niet helemaal gelogen.


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik zucht. Ach ja. Ik heb toch niets beters te doen. En ik kan het niet ontkennen, ik denk nog steeds veel aan Jake. En er is een reden waarom ik zijn ketting niet af wil doen, ondanks dat ik nu met Nick ben. En ondanks dat ik nu een armbandje van Nick om heb. Ik verdwijn uit mijn kamer en verschijn dan voor Jake's deur. Ik ga niet zomaar in zijn appartement verschijnen, zo ben ik niet. Ik twijfel even, maar dan klop ik toch aan en ik bijt op mijn lip. Nu kan ik nog verdwijnen.. Nee. Gewoon als vrienden Les.

    [omfg, zie ze hier <333

    ]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 19:09 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik knik en kus hem zachtjes. 'Is goed, ik houd Iris wel hier.' glimlach ik. Sebble kijkt me bitchy aan. 'Ik snap echt niet wat hij in jouw ziet.' zegt ze als Axton weg is. 'Blijkbaar valt hij niet op blond.' antwoord ik gewoon en draai me weer naar Alex. Ik voel haar hand plots in mijn gezicht en kijk haar verbaast aan. Alex gromt 'Sebble, ga weg.' Ze haalt haar neus op en loopt weg. 'Serieus wat hebben alle meiden tegen mij.' Ik zucht en ga met mijn hand door mijn haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    Ik knik 'Ah als het dat maar is.' zeg ik glimlachend en kijk even. Dan denk ik na. Ik ben klaar met mijn werk en wat nu...

    Jake
    Ik kijk even naar de pillen en de drank maar besluit dan dat hij of zij waarschijnlijk toch niet binnenkomt en open de deur. 'Wat?' vraag ik maar zwijg dan als ik Leslie zie staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vanessa glimlachte naar hem. "Ik was net op weg naar het bos om de planning van het Winterbal te bekijken." zei ze langzaam. "You're free to come?" Ze hoopte van harte dat hij mee zou gaan.


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    De deur gaat open en het is Jake. Hij zegt wat maar zwijgt dan als hij mij ziet staan. 'Hee,' zeg ik, zachter dan mijn bedoeling was. Ik kijk hem aan. Ik zie al gelijk aan hem dat er iets verandert is. 'Ik vroeg me af hoe het met je ging,' zeg ik dan. En ik strijk een losgeraken pluk achter mijn oor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |JESLIE! (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)|


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    [Beslis jij maar ^.^ I'm bored :3]



    [HE'S MINE]


    |He's totally mine.|


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik liep snel zo'n kleedhokje binnen en liet een zwemshort verschijnen. Ik liet mijn kleren daar liggen. Waren ze weg, dan liet ik wel nieuwe verschijnen en waren ze er nog, dan had ik geluk.
    Met enkel nog mijn boxer en zwemshort aan liep ik terug naar Alexi. Ik nam Iris vanzelf weer op. O, oh. Onze kinderen werden vast verwend. Ze zouden nooit zelf moeten lopen als ik ze steeds zo opneem.
    "Zo, terug." glimlachte ik en keek Alexi toen aan. Dan pas merkte ik dat het meisje van net weg was en alleen de jongen er nog was. En toen zag ik de rode plek op Alexis wang.
    "Wat is er gebeurd?" vroeg ik meteen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ze zegt alleen gedag.... :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.