• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Seriously? Doe nou alsjeblieft eens wat ik wil! Kom op brein, geef me inspiratie. I know I can do this!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Broertje lief, ga eens koken. Jij moest koken, zit al de hele dag thuis en vindt dat ík moet koken. Dude, ik kom net thuis van school en moet vanavond trainen. Gun mij wat rust en ga koken. Thank you.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik moet leren.
    Ik moet leren.
    Ik moet leren.
    Ik moet leren.
    Mijn motivatie is op.
    Ik moet leren.
    Ik moet leren.
    Ik moet leren.
    Ik moet leren.
    Bah.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nog steeds...
    Maar ik houd al op met zeuren, life goes on.

    Nee. Dat zal wel niet. (;
    Ik moet een goede hoofdvraag bedenken. Alleen: Hoe?


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Jupziejeej, mijn energie is terug. Nu nog iets nuttigs doen!


    You are beautiful, you are love.

    Morgen op dit moment ben je bij mij <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben zó ontzettend moe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morgen talendag op school. Gelukkig is er iemand zo slim geweest om onze klas in twee te verdelen en zo ben ik bij de "beste" deel terechtgekomen. Ik hoop dat het wél goed gaat zijn in vergelijking met normale schooldagen. En het duurt tot 12 uur, dus c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik mis die bestevriendin-vriendschap, zoals ie was best wel. Waarom zorgt school er voor dat we het zo druk hebben?


    You are beautiful, you are love.

    Best wel lullig: is m'n pa vandaag jarig, m'n broer morgen en raad eens voor wie er het meeste post was? M'n ma.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scientia schreef:
    Best wel lullig: is m'n pa vandaag jarig, m'n broer morgen en raad eens voor wie er het meeste post was? M'n ma.

    Aww, laat iedereen op Q ze een kaartje sturen! *O*
    En gefeliciteerd trouwens

    Ik krijg het ervan. Tijdens informatica kwam ik het lokaal gewoon binnen, geen probleem. Dan zat er iemand van mijn klas op mijn plaats sinds de pauze, omdat ie zijn toets moest gaan inhalen. Ik ging daar gewoon geen drama van maken en ging gewoon op een willekeurig plaatsje zitten. Dan kwam die docent zo tegen me afgelopen: "NEE, DAAR NIET! DAAR ZIT NOOIT IEMAND!" en kreeg ik zelf een plaats toegewezen.

    Wow, bijt anders mijn neus af? o.o Zie, daar kan ik echt niet tegen! Ik had eigenlijk, in mijn hoofd, niets verkeerds gedaan... Dus ik ging maar gewoon braafjes op die toegewezen plaats zitten. Voor hetzelfde geld kon ik haar neus terug afgebeten hebben, maar ik had me - enerzijds gelukkig, anderzijds jammer genoeg - maar ingehouden.

    Hmpf. Het is gewoon niet meer leuk in de klas, evenals de leerkrachten als sommige medeleerlingen. Vorig jaar was ik eerlijk gezegd ook een loner als nu, maar toen was de sfeer ook véél gezelliger.
    En dan nog verbaasd waarom ik minder motivatie heb om te leren.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Eindelijk, ik heb het gevonden. Nu kan ik verder. Ik ben geweldig (bloos)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 18:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Khione schreef:
    Ik ben zó ontzettend moe.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien