• ik HAAT mijn wiskunde docent DX
    mijn HELE klas moet 30x de hele hoofdstuk overschrijven. en het is een grote hoofdstuk, geloof me ;( met alle tekeningen, theorie en al!! met de antwoorden erbij! wtf D: en het moet af zijn binnen een dag :(
    (weet je wel hoeveel papier verspilling dat is :( )

    het duurt al ong. 1 uur om een hele hoofdstuk te gaan overschrijven laat staan 30 keer :(
    iemand tips? advies? smoesjes? ik heb ze hard nodig :(


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    ... Just do the work? I'm sure he has a reason for it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    'De hele hoofdstuk'. Tot hier kwam ik zo'n beetje ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Is het een verdiende straf dan?
    Ik zou er gewoon mee beginnen en zo ver mogelijk maken. Beter dan dat je niets doet.

    Dertig? Wtf, hij kan onmogelijk serieus zijn.


    i put the fun in funeral

    Wat hebben jullie dan wel niet gedaan zeg ;O


    I am an idiot, I move.

    Wat is de reden? En 30 is dat niet een beetje overdreven veel?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waarom heeft hij jullie dan strafwerk opgelegd? Dat heeft hij waarschijnlijk ook niet zomaar gedaan. :/

    Maar dertig keer een heel hoofdstuk klinkt wel als veel werk, ja. Als het je echt een heel uur kost het één keer over te schrijven en het binnen een dag klaar moet zijn, is het niet eens mogelijk om het allemaal af te krijgen. Ik zou het gewoon zo ver mogelijk maken, want als het echt zo is als je zegt, zal niemand het af hebben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Roar schreef:
    'De hele hoofdstuk'. Tot hier kwam ik zo'n beetje ._.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Scholar schreef:
    Wat hebben jullie dan wel niet gedaan zeg ;O


    ik zeg het je, mijn docent is gek! eerst was het maar 10. maar niemand deed want we dachten dat het niet echt was ofzo. maar de volgende dag zei hij dat we 30 moesten doen. alleen omdat hij zij dat we geen hw hadden gemaakt. maar hij gaf niet eens hw op!! ik ga klagen, echt :(


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    BeezyBy schreef:
    (...)

    ik zeg het je, mijn docent is gek! eerst was het maar 10. maar niemand deed want we dachten dat het niet echt was ofzo. maar de volgende dag zei hij dat we 30 moesten doen. alleen omdat hij zij dat we geen hw hadden gemaakt. maar hij gaf niet eens hw op!! ik ga klagen, echt :(


    Misschien leer je fatsoenlijk Nederlands als je ze overschrijft en als het volgens jou onredelijk is doe je het niet en leg je dat morgen aan hem uit, of je legt het je ouders voor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Schrijf het hoofdstuk dan gewoon dertig keer over. Of zover je kunt, in ieder geval. Als je het hoofdstuk eerder tien keer had moeten overschrijven en het niet hebt gedaan, sja. Dan kan je dat wel verwachten.


    Ex astris, sciencia

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Misschien leer je fatsoenlijk Nederlands als je ze overschrijft en als het volgens jou onredelijk is doe je het niet en leg je dat morgen aan hem uit, of je legt het je ouders voor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Waw, 30x, dan vraag ik me af wat jullie hebben uitgestoken.

    Ik zou het gewoon doen. En zien hoever je geraakt.
    Als je het op gewoon wit papier doet, zonder lijntjes, en met zwarte pen dan kan je het kopiëren in de printer of op school kopiëren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    oké dan maar.. ik zet ff een ontspannende achtergrond muziek aan en ik zet ook ff een grote fles sportdrank op mijn bureau :s

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 17:36 ]


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.