• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    jaimyhoi schreef:
    Ik heb toch wel spijt dat ik niet heb mee gedaan aan de bemiddelaarsverkiezingen...

    Alhoewel. Waarschijnlijk zou ik niet door die eerste ronde zijn gekomen :')

    same here :/


    •*• Lululu •*•

    Interceptor schreef:
    (...)
    same here :/


    De volgende keer ben ik van plan wél mee te doen (: hoewel ik niet denk dat die er weer snel te komen :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    NOOOO. o:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Lekker genieten van een glas jus d'orange, en een sigaret. Krijg een heerlijk terras-gevoel. Moet helaas even wachten tot morgen als vriendlief er weer is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Silverlance schreef:
    (...)
    Of ik kan niet meer lezen, of ik snap jouw zin even niet... ><


    Zal is verkeerd getpt, met zag zijn of zo.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    jaimyhoi schreef:
    Ik heb toch wel spijt dat ik niet heb mee gedaan aan de bemiddelaarsverkiezingen...

    Alhoewel. Waarschijnlijk zou ik niet door die eerste ronde zijn gekomen :')


    Zie waar ik nu zit, terwijl ik ook niets verwachte. If you don't go, honey, you'll never ever know!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Zal is verkeerd getpt, met zag zijn of zo.

    Ah oké. Dankjewel. :3

    Sverige schreef:
    (...)

    Zie waar ik nu zit, terwijl ik ook niets verwachte. If you don't go, honey, you'll never ever know!


    Ja maar jij bent er denk ik meer geschikt voor dan ik :3 ik heb heel vaak dat mensen mij om adviezen vragen etc. maar ik denk niet dat anderen dat van Q er ook zo over denken :') en de verkiezingen/inschrijvingen zijn toch allang voorbij (;


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Ah oké. Dankjewel. :3


    Sorry, de iPad en ik zijn geen vrienden met het toetsenbord.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Ja maar jij bent er denk ik meer geschikt voor dan ik :3 ik heb heel vaak dat mensen mij om adviezen vragen etc. maar ik denk niet dat anderen dat van Q er ook zo over denken :') en de verkiezingen/inschrijvingen zijn toch allang voorbij (;


    Hmm, mensen komen ook niet belachelijk vaak naar mij op Q.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Hmm, mensen komen ook niet belachelijk vaak naar mij op Q.



    Nee oke, maar dat bedoelde ik niet zozeer. Maar dit bijvoorbeeld. Je staat bij mij op nummer 2 van de 10 :3 en ik ken je nou niet echt :') dus dat ik... Laat maar zeggen... Denk dat mensen die indruk niet bij mij zullen krijgen. Maar wel bij jou :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb net iets héél doms gedaan.


    The odds are néver in our favor.

    Sverige schreef:
    (...)

    Sorry, de iPad en ik zijn geen vrienden met het toetsenbord.

    Mijn iPad en ik ook niet haha.

    IK BEN GOD

    Silverlance schreef:
    (...)
    Mijn iPad en ik ook niet haha.


    Dat heb ik ook altijd met mijn iPhone :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.