• Beste users!

    Hier onder staan de 10 users die door zijn naar de volgende ronde! Zij hebben elk een stukje geschreven, om jou te overtuigen. Hier kan je gebruik van maken voor je je stem uitbrengt.

    * De namen van deze kandidaten staan op alfabetische volgorde.
    * De 10 kandidaten wisten niet van elkaar dat zij door waren, en hebben hun stukje dus helemaal zelf geschreven en ingestuurd.
    * De kandidaten mogen zichzelf alleen in dit topic promoten door vragen te beantwoorden. Stel dus vooral veel vragen, in het algemeen of aan een specifieke kandidaat, in dit topic! Stem-op-mij topics zijn dus niet toegestaan, net als elke andere promotie op Quizlet of buiten Quizlet.
    * We controleren de stemmen op fraude.
    * We weten nog niet hoeveel kandidaten bemiddelaar worden.
    * We weten nog niet precies tot wanneer jullie mogen stemmen, maar in ieder geval één week. Je hoeft dus niet gelijk te stemmen! De definitieve laatste dag dat je kan stemmen word nog bekend gemaakt.

    Klik HIER voor de poll!

    Lieve Q-ers,
    Wat voel ik me vereerd dat ik door de ronde heen ben!
    Ik kan niet wachten om jullie te helpen. Het lijkt me geweldig om te doen!
    Ik heb het idee dat ik hiervan ga leren. Iedereen heeft natuurlijk een (net) andere manier van communiceren. Het zoeken naar de juiste woorden tijdens het bemiddelen geven mij de uitdaging om mensen op andere manieren te benaderen. Het is belangrijk dat users met gemak op iemand af kunnen stappen, zonder te aarzelen, dat er iemand is die ze in vertrouwen kunnen nemen. Ik ben er graag voor jullie! (:

    2. BLOF
    Quizlet is een plaats waar veel vrienden elkaar hebben ontmoet en waar mensen steun kunnen verlenen aan elkaar. Het is er gezellig, maar met zo veel mensen bijeen, is het naïef om te verwachten dat alles altijd vredig zal verlopen. Daarom zou ik graag bemiddelaar willen zijn, om er samen met anderen voor te zorgen dat het ook zo blijft. Het oplossen van conflicten mag dan wel de taak van een bemiddelaar zijn, we hebben zelf in de hand hoe we iemand behandelen.

    Hallo mede-Quizletters! Ik ben Freya en ik zou heel graag bemiddelaar worden om de sfeer hier op Q goed te houden, zodat het voor iedereen aangenaam is. Ik ben een eerlijk, maar altijd rustig en zo beleefd mogelijk persoon. Ik kan er helemaal niet tegen dat er veroordeeld wordt door mensen die er niets van weten, dus luister ik altijd eerst naar iedereens verhaal en probeer een zo goed mogelijke compromis te sluiten voor beide partijen. Verder kunnen jullie met al je problemen –in de functie of niet – bij mij terecht, ik zal altijd luisteren en proberen helpen! Succes iedereen!

    Let’s start with hello,
    Mijn naam is Stephanie, maar iedereen spreekt me aan met Em. Ik ben een schrijver, een dromer en een fervent piano speler. De reden dat ik graag bemiddelaar wil worden is omdat ik ervan hou om problemen op te lossen tussen mensen op een manier dat beide partijen er baat bij hebben. Ook wil ik gigantisch graag iets bijdragen aan quizlet en meer specifiek aan de sfeer op quizlet. Voor de rest valt er niet zoveel meer te vertellen over mij, ik hou van lezen, geschiedenis en muziek.

    Wel hallo,
    ik ben Junns. Ik ben 17 jaar, streef er ooit naar een boek te schrijven en heb een enorme liefde voor koekjes.
    Quizlet is voor mij de plek waar ik mezelf kan zijn en me daar niet voor hoef te schamen. Hier wordt ik geaccepteerd zoals ik ben. En ik wil graag dat anderen zich hier ook geaccepteerd voelen en dat niemand zich hoeft te schamen voor wie diegene is en dat Quizlet voor anderen net zo'n veilige haven is als voor mij. En ik zou heel graag daarbij helpen.

    Ik ben Alwin, 20 jaar en ik wil graag bemiddelaar worden. Sommigen van jullie zullen misschien twijfelen of ik dat kan, maar ik heb ook een serieuze kant. Bemiddelen is voor mij een uitdaging, een kans om dingen op te lossen die mis gaan. Er komen regelmatig ruzies voorbij of heftige reacties op het forum en er zijn nog veel meer ruzies die via privebericht en gastenboek gevoerd worden. Mensen worden gepest en vriendschappen gaan verloren. Ik wil op die momenten kunnen bemiddelen en de ruzies beëindigen, tot tevredenheid van alle partijen.

    Vorig academiejaar was ik Scriptor bij een studentenvereniging dus ik weet wat werken is. Je bent de hele tijd bezig om het beste voor je leden te verwezenlijken en ik wil dat op Quizlet ook kunnen doen. Wanneer iemand om hulp vraagt, sta ik dus zeker klaar om deze persoon te helpen. Zelf met een mod heb ik al serieuze en leerrijke conversaties gehad. Dit pakte ik op een volwassen en rustige manier aan. Door op een aangename manier met de users te praten, leg je het vertrouwen en dat is nu net het belangrijkste; je moet een vertrouwenspersoon zijn.

    Ten eerste wil ik even vermelden dat ik ongelooflijk blij ben dat ik deze kans krijg en ik zou me dan ook 100% inzetten voor een functie als bemiddelaar. Ik zal jullie, alle users, niet teleurstellen en op elk moment voor jullie klaarstaan! Ik ben iemand die het werk als bemiddelaar altijd serieus behandel en het vol enthousiasme blijft doen.
    Verder ben ik onpartijdig en betrouwbaar, eigenschappen die toch wel belangrijk zijn bij een taak als bemiddelaar.
    Ik hoop dat ik jullie de volgende keer kan aanspreken als bemiddelaar! Dank jullie wel!

    Als er iets in mijn oerinstinct zit, is dat ik haat als er ergens een rotsfeer is. Ik deins dan ook het liefst niet terug om als ‘bemiddelaar’ op te treden tussen twee mensen, als deze ruzie hebben. Daarom ook dat ik voor een gezellige sfeer op Quizlet ga en dus hard mijn best zal doen om dat te behouden!

    Mensen zeggen vaak dat één van mijn sterkste eigenschappen behulpzaamheid is. En dat ik een creatieve denker ben en zoek naar oplossingen die soms out of de box zijn. Ik ben koppig en eigenwijs; wil alles zelf doen en ontdekken, ongeacht hoe lang ’t duurt. Met interesse en een niet aflaatbaar enthousiasme heb ik mij ingeschreven voor de Bemiddelaarverkiezingen. Mijn drive om mensen te helpen als toevoeging aan mijn hobby, mijn sterke eigenschappen optimaal benutten en nóg meer plezier in Quizlet dan ik nu al heb? Zeker weten dat ik ervoor ga!

    Succes!!

    Veel succes aan iedereen!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Sandrachips schreef:
    (...)Ga nou niet over Audacity oordelen. Jij weet niet waar zij vandaan komt. En Audacity, het ís haar eigen mening. Zij mag vinden dat de lijst om te gillen is.


    In mijn ogen mag ze dat best vinden, maar om dat nou op zo'n manier te verwoorden is ook een beetje opmerkelijk. Misschien vindt ze zelf dat dat nog erg aardig is voor haar doen, maar desondanks kan het best vervelend overkomen als je op de lijst staat en er wordt gezegd dat het om te gillen is omdat meer dan de helft het niet verdient. Tuurlijk, ze mag het best vinden (vrijheid van meningsuiting is tenslotte niet verboden), maar als ze dat niet kan verwoorden op een manier waarmee niemand moeite heeft, is het in mijn ogen beter om gewoon stil te blijven, hoe moeilijk dat soms ook is.

    Nu laat ik de bijna-bemiddelaars weer gewoon hun bemiddelaarswerk in dit topic doen, maar dit wilde ik gewoon even zeggen. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Audacity schreef:
    (...)

    Dat kom ik zeker :Y). West-Friesland, die in Noord-Holland. Staat eveneens bekend om haar bewoners die het hart op de tong hebben liggen, maar ik heb m'n eigen normen en waarden. Toevallig is mijn broer Rotterdammer en ken ik alleen maar aardige Rotterdammers.

    Ot: Kunnen mods ook stemmen?


    Dat is te merken, maar je woont hier niet. Dus je weet ook niet hoe het dagelijks leven hier eruit ziet.
    Maar jouw broer is Rotterdammer? Knap hoor als jij uit het noorden komt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb gestemd mhuauaua. :Y)


    -

    Sandrachips schreef:
    (...)Ik zie dit gewoon als een oefening over hoe het zou kunnen gaan.


    Bullshit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    This escalated quickly.


    The odds are néver in our favor.

    Audacity schreef:
    (...)

    Dat kom ik zeker :Y). West-Friesland, die in Noord-Holland. Staat eveneens bekend om haar bewoners die het hart op de tong hebben liggen, maar ik heb m'n eigen normen en waarden. Toevallig is mijn broer Rotterdammer en ken ik alleen maar aardige Rotterdammers.

    Ot: Kunnen mods ook stemmen?

    Oi, watch your tongue! Ik kom ook uit West-Friesland en ik wil verdomme niet dat je zo over mijn geboorteplek plaatst, jij vuile boer! x) Moet ik nodig zeggen, ik woon vlak naast het platteland... :W

    Grapje. Kon het niet laten. x'D

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 17:44 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eindelijk thuis, even snel het topic doorgelezen en nu op alle vragen antwoorden. Als ik er één gemist heb, feel free to ask again.

    In wat verschil jij van de andere aanmeldingen?

    Goh, ik denk uiteindelijk dat we geen van allen echt verschillen. We willen tenslotte alle tien hetzelfde en dat is de sfeer van Quizlet verbeteren door ruzies op te lossen. -Heerlijk politiek antwoord-
    Maar goed, ik denk dat ik anders ben omdat ik me meestal niet moei in discussies/topics/etc maar dat ik eerder observeer.

    Eén van de users is je beste vriend(in) heeft ruzie met een andere user hierop quizlet en juist jij wordt (natuurlijk) gevraagd om te bemiddelen tussen de 2(of meerdere), wat ga jij doen of hoe ga je dit aanpakken?

    Héél simpel. Dingen die me persoonlijk aangaan, geef ik door aan iemand anders. Zo kan ik conflicten over mijn onpartijdigheid vermijden en zo kan ik iedereen garanderen ook onpartijdig te blijven.

    Hoe reageren jullie op ruzies in real life?

    Dat hangt er echt van af. Als ik zelf in een ruzie verwikkeld ben kan ik soms nogal fel voor mijn standpunt opkomen als dit een ruzie betreft tussen twee van mijn vrienden dan probeer ik naar beiden te luisteren en zonder echt als bemiddelaar op te treden (sinds dat niet zo geapprecieerd zou worden.) probeer ik hen beiden een duwtje in de rug te geven zodat ze het terug goed maken.

    maar wat zijn je slechte eigenschappen, hetgeen waar je niet goed in bent of vreest te zijn - met betrekking tot het bemiddelen?

    Misschien niet rechtstreeks op het bemiddelen tussen users (onderling en met mods) maar in topics geef ik soms mijn mening iets feller dan nodig. Maar ik besef wel dat ik daar als bemiddelaar op zal moeten letten. Ik ben ook heel vasthoudend, dat kan of goed zijn of slecht.

    Waarom moet ik niet op jou stemmen?

    Waarschijnlijk omdat ik mijn mening soms iets te fel geef (wat betreft topics dan toch.)

    Stel dat er een ruzie is, met de ene user ben je bevriend en met de andere user totaal niet, daar irriteer je je dood aan. Hoe los je dit dan op? Zou je partij trekken? Zou je een compromis sluiten? Hoe zouden jullie dit aanpakken?

    Zoals ik hierboven al vermeld heb, zo'n dingen geef ik door. Zowel als het vrienden zijn van me of mensen die ik totaal niet kan uitstaan. Alhoewel ik bij de mensen die ik niet zo graag mag waarschijnlijk gewoon mijn best te doen dit als crewlid te behandelen en niet als user.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn topics. (:
    Ik ben nog een beetje aan het twijfelen. ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Valentino schreef:
    (...)

    Bullshit.
    Ik weet zelf wel hoe ik deze situatie zie. Maar als jij het bullshit vindt, mag dat van mij.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Moeten alle kandidaten hier op gaan springen om te laten zien hoe goed en redelijk ze zijn? Betwijfel of dat werkt om dat met zijn drieen te doen.

    Maar met het risico om heel hypocriet te klinken: Dit is niet de plek om te gaan ruziën over Rotterdammers en West-Friezen. Dit is het topic om vragen te stellen aan de kandidaten en te praten over de verkiezingen. Jullie gaan op dit moment off topic. Misschien schirikken jullie ook nog mensen af die vragen willen stellen.

    het zou natuurlijk het beste zijn als jullie stoppen met het vergelijken van de normen en waarden van de gemiddelde Rotterdammer/West Fries, maar als jullie daar mee door willen gaan kan ik jullie aanraden dat in Gb of PB te doen. Of in een topic, dan reageer ik nog wel oveR Noord-Hollanders :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    (...)

    Dat kom ik zeker :Y). West-Friesland, die in Noord-Holland. Staat eveneens bekend om haar bewoners die het hart op de tong hebben liggen, maar ik heb m'n eigen normen en waarden. Toevallig is mijn broer Rotterdammer en ken ik alleen maar aardige Rotterdammers.

    Ot: Kunnen mods ook stemmen?


    Jep, wij mogen ook stemmen. Ook wij hebben misschien wel onze voorkeur tussen de kandidaten, maar met die ene stem van ons scheelt de uitslag waarschijnlijk ook niet zo veel!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Valentino schreef:
    (...)

    Ja ik ben boos op haar.
    Kijk wat ze zegt! En daarbuiten mag ik haar al niet, zij is één van de schijnheilig mensen waar ik het in de eerste instantie over had. (:
    Buiten dat is er niets aan de hand.


    Ken ik jou soms? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit met jou gesproken heb, laat staan dat ik iets heb gezegd wat jou zo over mij laat denken. Als jij mij schijnheilig vindt gedragen, had je me best een leuk Rotterdams pb'tje mogen sturen hoor, maar hou de rest van Quizlet er even buiten wil je.
    En ja, mijn broer is Rotterdammer. Geen geboren Rotterdammer, maar ik vond dat je iedereen wel erg over een kam schoor.


    i put the fun in funeral

    Sverige schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd had ik dat ook verwacht. Sowieso vind ik dat alle mensen het hebben verdiend, alleen ik moet eerlijk bekennen dat ik benauwd werd toen ik mij bedacht dat als jij ook tussen de kandidate zat, jij in mijn ogen voor iedereen een groot concurrent zou zijn. x]

    Sandrachips schreef:
    (...)Jep, dit. Ik had er verwacht dat Laura ertussen zou staan en echt bij de top kwam..

    Memoria schreef:
    (...)
    Hey, zie net dat jij er ook bij staat^^
    Nou ik dacht het vooral dat ze er bij zou staan omdat ze eigenlijk heel vriendelijk is en altijd probeerd iemands problemen op te lossen. (:

    Wow, jullie schatten mij te hoog in haha. Maar toch bedankt. :Y)
    Zodra er weer een nieuwe functie beschikbaar is over een paar jaar zal ik niet twijfelen om me weer aan te melden. Zowel voor mod als bemiddelaar. Die functies lijken me echt geweldig.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Oi, watch your tongue! Ik kom ook uit West-Friesland en ik wil verdomme niet dat je zo over mijn geboorteplek plaatst, jij vuile boer! x) Moet ik nodig zeggen, ik woon vlak naast het platteland... :W

    Grapje. Kon het niet laten. x'D


    Kom je echt uit West-Friesland? =O
    Of uit het westen van de provincie Friesland (krul)


    i put the fun in funeral