• Ik ben van plan binnenkort een RPG te openen rond het thema Mythologie, dus met Griekse goden en wezens enzovoort, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die hier aan mee zouden willen doen en of er nog ideeën zijn voor een verhaallijn? (:

    Let me know
    x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zou dan echt absoluut mee willen doen!
    Wil je me waarschuwen als je het rpg opent?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    Ik zou dan echt absoluut mee willen doen!
    Wil je me waarschuwen als je het rpg opent?

    Natuurlijk (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Seems like fun, maar dan moet je wel nadenken over een sterke verhaallijn. Echt álle RPG's rond dat thema gaan dood, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Seems like fun, maar dan moet je wel nadenken over een sterke verhaallijn. Echt álle RPG's rond dat thema gaan dood, haha.

    Ja I know haha, ik ga het RPG ook alleen starten als ik een goede verhaallijn heb, want anders wordt het idd sowieso niks.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het lijkt mij ook erg leuk! Maar het hangt voor mij vooral van de regels af. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jaaaaaa, lijkt me leuk! Afhankelijk van de regels idd :)!

    Hmm. Misschien dat één van de goden gaat rebelleren en sommigen erin meeneemt? Een beetje het moment dat Hades zich dus van de anderen gaat afscheiden? Misschien een beetje onorgineel - hoewel ik hier nog nooit een verhaal over geschreven heb, dus dat maakt mij niet uit - maar je kunt er nog wel alle kanten mee op. ;'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat klinkt wel gaaf. Ik dacht anders aan jagers die op hun jagen (wel een beetje obvious, maar dan kan je jagers en goden), of dat hun woonplaats vernietigd word en ze naar een andere plek moeten zoeken, of een gevaarlijk virus die hen ziek maakt en dat ze op zoek moeten naar een geneesmiddel.

    Thanks for de ideeën, ik zal even kijken wat ik er mee doe (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ligt inderdaad van het verhaal af c: Maar goed, ik vind de Griekse mythologie erg interessant!


    Tijd voor koffie.

    Of rond de drama's die zich in het godenhuis afspelen. Ten slotte zijn er tig verhalen over halfgoden, dus daar kun je ook iets mee doen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    OakenshieId schreef:
    Het lijkt mij ook erg leuk! Maar het hangt voor mij vooral van de regels af. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lizor schreef:
    Thanks for de ideeën, ik zal even kijken wat ik er mee doe (:


    Of we overleggen met elkaar? :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lijkt me leuk om met zoiets mee te doen ^^

    Maar ik wacht sowieso nog wel af wat er uiteindelijk van gemaakt wordt en dan doe ik alleen mee, als ik de uiteindelijke verhaallijn echt leuk vindt, omdat ik aan iets teveel RPG's meedoe, hehe.


    Stenenlikker

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Of we overleggen met elkaar? :'p

    Haha kan ook, maar ik ga sowieso volgende week pas echt het verhaal bedenken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.