• Beste users!

    Hier onder staan de 10 users die door zijn naar de volgende ronde! Zij hebben elk een stukje geschreven, om jou te overtuigen. Hier kan je gebruik van maken voor je je stem uitbrengt.

    * De namen van deze kandidaten staan op alfabetische volgorde.
    * De 10 kandidaten wisten niet van elkaar dat zij door waren, en hebben hun stukje dus helemaal zelf geschreven en ingestuurd.
    * De kandidaten mogen zichzelf alleen in dit topic promoten door vragen te beantwoorden. Stel dus vooral veel vragen, in het algemeen of aan een specifieke kandidaat, in dit topic! Stem-op-mij topics zijn dus niet toegestaan, net als elke andere promotie op Quizlet of buiten Quizlet.
    * We controleren de stemmen op fraude.
    * We weten nog niet hoeveel kandidaten bemiddelaar worden.
    * We weten nog niet precies tot wanneer jullie mogen stemmen, maar in ieder geval één week. Je hoeft dus niet gelijk te stemmen! De definitieve laatste dag dat je kan stemmen word nog bekend gemaakt.

    Klik HIER voor de poll!

    Lieve Q-ers,
    Wat voel ik me vereerd dat ik door de ronde heen ben!
    Ik kan niet wachten om jullie te helpen. Het lijkt me geweldig om te doen!
    Ik heb het idee dat ik hiervan ga leren. Iedereen heeft natuurlijk een (net) andere manier van communiceren. Het zoeken naar de juiste woorden tijdens het bemiddelen geven mij de uitdaging om mensen op andere manieren te benaderen. Het is belangrijk dat users met gemak op iemand af kunnen stappen, zonder te aarzelen, dat er iemand is die ze in vertrouwen kunnen nemen. Ik ben er graag voor jullie! (:

    2. BLOF
    Quizlet is een plaats waar veel vrienden elkaar hebben ontmoet en waar mensen steun kunnen verlenen aan elkaar. Het is er gezellig, maar met zo veel mensen bijeen, is het naïef om te verwachten dat alles altijd vredig zal verlopen. Daarom zou ik graag bemiddelaar willen zijn, om er samen met anderen voor te zorgen dat het ook zo blijft. Het oplossen van conflicten mag dan wel de taak van een bemiddelaar zijn, we hebben zelf in de hand hoe we iemand behandelen.

    Hallo mede-Quizletters! Ik ben Freya en ik zou heel graag bemiddelaar worden om de sfeer hier op Q goed te houden, zodat het voor iedereen aangenaam is. Ik ben een eerlijk, maar altijd rustig en zo beleefd mogelijk persoon. Ik kan er helemaal niet tegen dat er veroordeeld wordt door mensen die er niets van weten, dus luister ik altijd eerst naar iedereens verhaal en probeer een zo goed mogelijke compromis te sluiten voor beide partijen. Verder kunnen jullie met al je problemen –in de functie of niet – bij mij terecht, ik zal altijd luisteren en proberen helpen! Succes iedereen!

    Let’s start with hello,
    Mijn naam is Stephanie, maar iedereen spreekt me aan met Em. Ik ben een schrijver, een dromer en een fervent piano speler. De reden dat ik graag bemiddelaar wil worden is omdat ik ervan hou om problemen op te lossen tussen mensen op een manier dat beide partijen er baat bij hebben. Ook wil ik gigantisch graag iets bijdragen aan quizlet en meer specifiek aan de sfeer op quizlet. Voor de rest valt er niet zoveel meer te vertellen over mij, ik hou van lezen, geschiedenis en muziek.

    Wel hallo,
    ik ben Junns. Ik ben 17 jaar, streef er ooit naar een boek te schrijven en heb een enorme liefde voor koekjes.
    Quizlet is voor mij de plek waar ik mezelf kan zijn en me daar niet voor hoef te schamen. Hier wordt ik geaccepteerd zoals ik ben. En ik wil graag dat anderen zich hier ook geaccepteerd voelen en dat niemand zich hoeft te schamen voor wie diegene is en dat Quizlet voor anderen net zo'n veilige haven is als voor mij. En ik zou heel graag daarbij helpen.

    Ik ben Alwin, 20 jaar en ik wil graag bemiddelaar worden. Sommigen van jullie zullen misschien twijfelen of ik dat kan, maar ik heb ook een serieuze kant. Bemiddelen is voor mij een uitdaging, een kans om dingen op te lossen die mis gaan. Er komen regelmatig ruzies voorbij of heftige reacties op het forum en er zijn nog veel meer ruzies die via privebericht en gastenboek gevoerd worden. Mensen worden gepest en vriendschappen gaan verloren. Ik wil op die momenten kunnen bemiddelen en de ruzies beëindigen, tot tevredenheid van alle partijen.

    Vorig academiejaar was ik Scriptor bij een studentenvereniging dus ik weet wat werken is. Je bent de hele tijd bezig om het beste voor je leden te verwezenlijken en ik wil dat op Quizlet ook kunnen doen. Wanneer iemand om hulp vraagt, sta ik dus zeker klaar om deze persoon te helpen. Zelf met een mod heb ik al serieuze en leerrijke conversaties gehad. Dit pakte ik op een volwassen en rustige manier aan. Door op een aangename manier met de users te praten, leg je het vertrouwen en dat is nu net het belangrijkste; je moet een vertrouwenspersoon zijn.

    Ten eerste wil ik even vermelden dat ik ongelooflijk blij ben dat ik deze kans krijg en ik zou me dan ook 100% inzetten voor een functie als bemiddelaar. Ik zal jullie, alle users, niet teleurstellen en op elk moment voor jullie klaarstaan! Ik ben iemand die het werk als bemiddelaar altijd serieus behandel en het vol enthousiasme blijft doen.
    Verder ben ik onpartijdig en betrouwbaar, eigenschappen die toch wel belangrijk zijn bij een taak als bemiddelaar.
    Ik hoop dat ik jullie de volgende keer kan aanspreken als bemiddelaar! Dank jullie wel!

    Als er iets in mijn oerinstinct zit, is dat ik haat als er ergens een rotsfeer is. Ik deins dan ook het liefst niet terug om als ‘bemiddelaar’ op te treden tussen twee mensen, als deze ruzie hebben. Daarom ook dat ik voor een gezellige sfeer op Quizlet ga en dus hard mijn best zal doen om dat te behouden!

    Mensen zeggen vaak dat één van mijn sterkste eigenschappen behulpzaamheid is. En dat ik een creatieve denker ben en zoek naar oplossingen die soms out of de box zijn. Ik ben koppig en eigenwijs; wil alles zelf doen en ontdekken, ongeacht hoe lang ’t duurt. Met interesse en een niet aflaatbaar enthousiasme heb ik mij ingeschreven voor de Bemiddelaarverkiezingen. Mijn drive om mensen te helpen als toevoeging aan mijn hobby, mijn sterke eigenschappen optimaal benutten en nóg meer plezier in Quizlet dan ik nu al heb? Zeker weten dat ik ervoor ga!

    Succes!!

    Toen ik de lijst zag was het mij al duidelijk op wie ik ging stemmen :'D
    Gefeliciteerd trouwens aan iedereen wie er door zijn :Y)


    Miep

    Ik had eigenlijk van een aantal mensen half door dat ze door waren ;P Viel een beetje op x'D

    Balance schreef:
    Vraagje aan iedereen: wat onderscheid jou van de rest van de kandidaten? (cat)

    Ik denk toch de passie. Ik help heel graag mensen ^^
    Ik vind het verschrikkelijk rot al mensen een ruzie hebben, omdat je dan meestal toch een rotgevoel hebt. Daarom dat ik hen dan graag help met het oplossen ^^
    Mij lijkt het ook een geweldig gevoel om een ruzie of iets 'op te kunnen lossen', en daar zou ik dan heel hard voor willen werken ^^
    Mijn vriendinnen vragen ook altijd vaak om advies en ik help ze dan graag met een goede oplossing. Dat zou ik evengoed voor alle Quizletters doen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh kiezen is lastiger dan ik dacht! Ik twijfel nog tussen twee:S


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    Ugh kiezen is lastiger dan ik dacht! Ik twijfel nog tussen twee:S

    Stem op mij! (krul)

    CyberLord schreef:
    De lijst verbaasd me eigenlijk helemaal niet. En ik weet ook al op wie ik dus echt niet ga stemmen.

    same here.


    -

    Sandrachips schreef:
    (...)Ten eerste omdat ik een mannelijke user ben. Mannen denken anders dan vrouwen, en ik denk dat ik daarmee ook een voordeel heb.
    Ten tweede heb ik de eigenschappen die een bemiddelaar nodig heeft.

    Mag ik vragen wat deze eigenschappen dan precies zijn?


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Veel succes iedereen! *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Trouwens, gefeliciteerd met het 'door-zijn', en heel veel succes!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Sandrachips schreef:
    (...)Ten eerste omdat ik een mannelijke user ben. Mannen denken anders dan vrouwen, en ik denk dat ik daarmee ook een voordeel heb.
    Ten tweede heb ik de eigenschappen die een bemiddelaar nodig heeft.


    Pfff, alsof je de enige bent (cat)

    Maar op als antwoord op de oorspronkelijke vraag: Ik raak niet persoonlijk betrokken bij ruzies, ik kies geen kanten. Ik ben heel erg goed in onpartijdig zijn (wat soms vrienden irriteert doordat ik niet automatisch hun kant kies als er iets gebeurt maar eerst kijk wat de andere kant van het verhaal is) en dat is in mijn ogen iets wat een bemiddelaar nodig heeft. Je moet geen favorieten hebben, of mensen die je eerder geneigd bent om gelijk te geven.

    Verder ben ik niet probleemgericht opgesteld, maar oplossingsgericht. Er is een probleem, okay, maar problemen kunnen opgelost worden. Ik staar met niet blind op het probleem maar probeer een oplossing te zoeken, net zolang tot ik het vind. Iets waar ik gelukkig veel nu aan heb in mijn opleiding: Een dokter (vooral psychiaters! Rare mensjes dat) heeft soms geen flauw idee wat hij precies doet, hij weet alleen dat het werkt(maar niet waarom) en dat het eerder heeft gewerkt.
    Ik kan de problemen die mensen onderling hebben niet oplossen. Bijvoorbeeld: Als twee mensen ruzie hebben ben ik niet degene die die ruzies kan oplossen. Ik kan ze daarbij helpen, maar uiteindelijk moet het uit henzelf komen. Mochten ze dan ondanks mijn hulp toch nog doorruzien, dan zal ik samen met hen een oplossing vinden waardoor de ruzie misschien niet opgeslost word, maar waardoor ze elkaar tenminste met rust laten.


    quidquid excusatio prandium pro

    Lol, ik wilde eigenlijk op Genius stemmen (cat)
    Maar goed, ik weet iig al wel op wie ik níet ga stemmen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mordin schreef:
    Go me! stresskippen!

    Mwahahahah! Ondanks al jullie gestress toch eerste! *yay*

    Anyways, success iedereen ^^


    Whoei, ik zeg bedankt. En jij ook.

    Balance schreef:
    Vraagje aan iedereen: wat onderscheid jou van de rest van de kandidaten? (cat)


    Eerlijk gezegd vind ik dat best moeilijk. Ik ken sommige mensen wel van het forum en een beetje van daarbuiten, maar verder niet echet, dus eigenlijk kan ik me daar niet over uitspreken, vind ik.

    Wat ik wel kan zeggen is dat ik een ordelijk persoon ben. Oké, mijn schooltas is altijd een troep, maar ik ben iemand die netjes en gericht werkt. ik zet me graag extra in voor een individu om daarmee de groep te kunnen helpen. En ik weet dus niet hoe het met de anderen zit, maar iedereen in mijn omgeving prijst mij op dat punt, het is namelijk wel iets wat mij zo'n beetje typeert.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik weet al op wie ik ga stemmen. Die user lijkt me iemand die altijd kalm blijft en dingen op een rustige en goede manier oplost.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb echt geen idee op wie ik ga stemmen. ik twijfel toch nog tussen twee/drie mensen....


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mordin schreef:
    (...)

    Pfff, alsof je de enige bent (cat)
    Ik heb niet gezegd dat ik de enigste mannelijke user ben (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Mag ik vragen wat deze eigenschappen dan precies zijn?
    Ten eerste ben ik onpartijdig. Dat is een belangrijke eigenschap voor een bemiddelaar, aangezien je van beide kanten het verhaal aan moet horen en daar objectief moet kunnen oordelen om zo tot een goed compromis te komen.
    Ten tweede ben ik een goede luisteraar. Ik word nooit moe van iemands 'gezeik' en zal altijd vol aandacht luisteren om zo de users te kunnen helpen.
    Daarbij ben ik erg enthousiast, maar ondanks dat kan ik ook goed serieus blijven, ik zal mijn werk als - misschien aankomend - bemiddelaar altijd serieus behandelen en niet doen alsof het een grote grap is.
    Ik ben ook een betrouwbaar persoon, ik vind het belangrijk dat mensen mij kunnen vertrouwen als - misschien aankomend - bemiddelaar. Ik houd alle informatie die ik binnenkrijg voor mezelf en zou dit nooit met een ander iemand delen.
    Ook houd ik ervan om problemen op te lossen. Hier liggen ook mijn interesses en ik wil hier later ook iets mee doen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf