• Zouden jullie even tijd willen maken om mijn enquête in te vullen voor school? [: De enquête gaat over psychologische problemen bij kinderen en jongeren en jullie zouden mijn reddende engelen zijn als jullie het zouden willen doen. (': Het zijn maar elf vragen, dus normaal zou het niet te lang mogen duren.

    Als jullie het overigens zouden willen weten; het is voor mijn eindproject van dit jaar (5de) humane wetenschappen. (Eigenlijk voor de uitbreiding, maar dat is ongeveer hetzelfde.)
    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 16:53 ]


    comfort in c h a o s

    Ingevuld.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb hem voor je ingevuld ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Mulford schreef:
    Ingevuld.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ingevuld. ^^


    •*• Lululu •*•

    Bedankt iedereen! ^.^


    comfort in c h a o s

    Done (:


    -

    Done. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mulford schreef:
    Ingevuld.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Gedaan!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ingevuld haha eigenlijk ben ik altijd best nieuwsgierig naar uitslagen van dit soort onderzoeken :3


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Ingevuld haha eigenlijk ben ik altijd best nieuwsgierig naar uitslagen van dit soort onderzoeken :3

    Ik kan je wanneer ik mijn enquête afrond de statistieken wel geven, aangezien het toch anoniem is. [: Bedankt voor het invullen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 18:05 ]


    comfort in c h a o s

    Ingevuld ^^


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Rhaego schreef:
    Ingevuld. ^^


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Bates schreef:
    (...)
    Ik kan je wanneer ik mijn enquête afrond de statistieken wel geven, aangezien het toch anoniem is. [: Bedankt voor het invullen.

    Ooh dat zou wel leuk zijn (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ingevuld!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 9:24 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand