• Mijn vader wilt dat ik een zelfverdedingssport ga doen. Om me te verdedigen tegen de grote, boze buitenwereld. Mij leek thaibox wel leuk. Het is wel een vechtsport, dus eigenlijk kan je je er nog altijd niet mee verdedigen. Van diegene die thaibox doen, is minstens de helft gangster. Ya know what I mean?

    Maar mij lijkt het echt cool. Het is super zwaar, je krijgt een goede conditie en vele kracht. En dat is wat ik wil hebben.

    Doet iemand van jullie een gevecht- of zelverdedigingssport?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 17:00 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik doe aan karate, en dat is wel leuk, behalve dan dat ik het echt gewoon vooral niet kan... Hoe vaak ga je het per week doen??


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Als je een echte vechtsport wil: Krav Maga! of hoe je dat ook schrijft.

    Zo snel mogelijk je tegenstander uitschakelen, zonder geintjes. Ontwikkeld door de Israelische special forces :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Theep schreef:
    Ik doe aan karate, en dat is wel leuk, behalve dan dat ik het echt gewoon vooral niet kan... Hoe vaak ga je het per week doen??
    Hoe het er nu voorstaat, ga ik het waarschijnlijk niet eens doen haha. Ik zou het dan wel een paar keer per week doen aangezien het met een abonnement is. Dus hoe meer je traint, hoe minder het kost eigenlijk. (krul)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 17:04 ]


    Only losers can act the way you do

    Wou mijn vader ook altijd. Daarom zat ik in een ver verleden op judo, maar dat tijdperk is over. I'll kick them in the balls, when I need too protect myself. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Ik deed judo. Ik weet niet, ik denk niet echt dat het de leukste sport op aarde is.


    effort never betrays you

    Ik heb een 8tal jaar Pencak Silat gedaan (:
    Ik begon toen ik 4 was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    heb aan judo gedaan, maar daar moet je van houden.

    Ik heb een halfjaartje kickboxen gedaan, nah vond ik niet erg leuk, alleen in t begin^^ x'D daarna werd t saai x'D


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb vijf jaar taekwondo gedaan, zeer zeker een absolute aanrader.
    Het is een vechtsport met als doel zelfverdediging en het verbeteren van je persoonlijkheid. Het wordt dus ook vaak gezien als een verdedigingssport en niet als een vechtsport omdat er veel aandacht gaat naar zelfbeheersing en respect. Ik ben er nog altijd heel blij om dat ik voor taekwondo heb gekozen, want ik heb er veel aan gehad ook geestelijk en emotioneel.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik doe judo, is echt leuk. Je leert er veel dingen, niet alleen judo maar ook respect enzo. Sowieso is het vet gezellig. En je staat toch wat steviger in je schoenen.
    Maar dat je sterker word of een goede conditie van een verdedigingssport is een fabeltje. Bij judo bijvoorbeeld(bij meerdere sporten trouwens) gaat het niet om kracht, maar om het balansspel en het reageren op uke. En een conditie heb je ook niet nodig omdat je in een moment veel kracht moet geven en niet voor een langere tijd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb er ook al over na gedacht...
    Mijn tactiek nu: recht in de ballen:Y)


    •*• Lululu •*•

    Britsanity schreef:
    Ik heb vijf jaar taekwondo gedaan, zeer zeker een absolute aanrader.
    Het is een vechtsport met als doel zelfverdediging en het verbeteren van je persoonlijkheid. Het wordt dus ook vaak gezien als een verdedigingssport en niet als een vechtsport omdat er veel aandacht gaat naar zelfbeheersing en respect. Ik ben er nog altijd heel blij om dat ik voor taekwondo heb gekozen, want ik heb er veel aan gehad ook geestelijk en emotioneel.
    Klinkt goed, klinkt goed. (nerd) Kreeg je er ook een goede conditie door?


    Only losers can act the way you do

    Mijn vader wil dat ik op kickboksen ga. Ik zie het al helemaal voor me, dat wordt echt niks x'D. Ik hou het op paardrijden.


    i put the fun in funeral