• Ik ben wel nieuwsgierig wie er allemaal hier boks?
    Ik zit nu zelf ook net op les bij mij stage
    Tot nu toe is het wel leuk. Je moet wel goede conditie hebben maar dat bouw je dan weer zelf op door te boksen. Bij mij is het vrouwen en mannen door elkaar


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Het is heel erg leuk! Ik deed het vorig jaar, maar had geen tijd meer en het begon fysiek zwaarder te worden.


    The odds are néver in our favor.

    Ik boks niet, ik houd het wel bij zwemmen >.<


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dat is de enige sport die me leuk lijkt. Als je me trouwens op dit moment in een ring zou zetten, zouden er hoe dan ook gewonden vallen. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nee dankje, geef mij maar Rugby.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vasilisa schreef:
    Ik boks niet, ik houd het wel bij zwemmen >.<


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik heb het heel lang gedaan voor sportmodule op school. Was echt super leuk en wil er eigenlijk wel echt op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zit op kickboksen (:
    Wij zitten met ongeveer 7 meiden in een groep van 20. En ik heb nog steeds elke dag na de training overal spierpijn ><


    From these ashes, I will rise

    Ik zou best eens willen kickboksen. Lijkt me super tof. Maar daar heb ik helemaal geen tijd voor, en sport al zo veel.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik boks niet als sport, maar heb wel een boksbal hier thuis hangen waar ik geregeld tegen aan sla.


    Bad decisions make good stories.