• -zeik-
    Mijn kat heeft al een paar keer vlooien gehad, en elke keer zaten ze op mijn kamer. Sprongen ze op m'n been en dan wou ik ze pakken en dan springen ze weg en kan ik ze niet meer vinden.
    Hebben we onze kat ingespoten met anti vlooien spul, en daarna heeft ze niks meer gehad.
    Lig ik ziek in bed, springt er een vlooi op mn laptop..
    ik word hier zo ziek van.. ik durf gewoon niet meer in mn eigen bed te slapen nu. Weet iemand wat ik nu moet doen, ik weet het echt niet meer.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Uhm, al je beddengoed in de vriezer doen zodat de vlooien doodvriezen en je kamer gaan grondig gaan schoonmaken. Geen ervaringen mee, maar balen. :-(


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zoals Sverige zegt; je kamer grondig schoonmaken, maar normaal kunnen vlooien niet overleven in het bed. Ze hebben bloed nodig om te overleven.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Misschien moet je eens kijken of er producten bestaan die je kan spuiten op je beddengoed? Al zou ik ze eerst verversen en en je kamer schoonmaken. Ik heb nog nooit last van vlooien gehad, dus echt helpen kan ik je niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Normaal gezien blijven de vlooien op je kat aangezien hun lichaamstemperatuur warmer is dan de onze of die van ons bed. Maar voor de zekerheid kan je je lakens misschien verversen?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Om tien voor half 11 beddengoed verschonen? Op een doordeweekse dag? Ja man.
    Ik zou het afhalen en morgen als je tijd hebt de rest doen, schoonmaken en zo.
    Over het algemeen bijten vlooien mensen niet, maar wil je het zekere voor het onzekere nemen werkt een simpele muggenspray prima.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Je kamer grondig schoonmaken en als het moet ook heel je huis. En vlooien spray gebruiken en je kat 1 keer per dag borstelen.

    ik heb eerder last van vliegen die met zware regens meekomen. Mag ik telkens gaan spuiten, ramen opendoen, schoonmaken en alles van kleren en lakens eruithalen.


    -

    Je kat niet op je bed laten komen. Da's vies (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sowieso je kat beter gaan beschermen tegen de vlooien met van die speciale pipetjes. En daarnaast je beddengoed inderdaad afhalen en alles heel goed schoonmaken. Als jullie tapijt hebben dat ook onderspuiten met vlooienspul, paar uur daarna goed stofzuigen en dat eigenlijk met alles van stof zo'n beetje doen..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Sowieso je kat beter gaan beschermen tegen de vlooien met van die speciale pipetjes. En daarnaast je beddengoed inderdaad afhalen en alles heel goed schoonmaken. Als jullie tapijt hebben dat ook onderspuiten met vlooienspul, paar uur daarna goed stofzuigen en dat eigenlijk met alles van stof zo'n beetje doen..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Yoda schreef:
    Sowieso je kat beter gaan beschermen tegen de vlooien met van die speciale pipetjes. En daarnaast je beddengoed inderdaad afhalen en alles heel goed schoonmaken. Als jullie tapijt hebben dat ook onderspuiten met vlooienspul, paar uur daarna goed stofzuigen en dat eigenlijk met alles van stof zo'n beetje doen..


    I'll lick the poison from right off your kiss