• Ik had vandaag niet echt inspiratie, maar ben toch even wat sites gaan afstruinen en heb wat gecombineert.
    Ik vind het zelf nog wel goed gelukt! En jullie?


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het wel leuk (:


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind het echt niet mooi, sorry:X


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Constantine schreef:
    Ik vind het wel leuk (:


    Dankje.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Licet schreef:
    Ik vind het echt niet mooi, sorry:X


    Waar ligt dat aan? Is het gewoon niet jou smaak of vind je het niet leuk gecombineerd?


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het wel mooi ;D


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Ik vind het wel mooi ;D


    Thanks.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Vind de schoenen verschrikkelijk, ketting door het zilveren topje a bit too much, just sayin' though. Iedereen heeft zijn eigen smaak, namelijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    De combinatie is leuk, maar ik zie mezelf er niet in lopen, onder andere omdat het jurkje bijzonder kort is en het geheel weer erg zwart-wit. Ik ben meer van de kleurtjes en kleding die iets meer te raden overlaat.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Everdeen schreef:
    Vind de schoenen verschrikkelijk, ketting door het zilveren topje a bit too much, just sayin' though. Iedereen heeft zijn eigen smaak, namelijk.


    De schoenen vond ik echt het lastigste bij deze outfit dus ja.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Madonna schreef:
    De combinatie is leuk, maar ik zie mezelf er niet in lopen, onder andere omdat het jurkje bijzonder kort is en het geheel weer erg zwart-wit. Ik ben meer van de kleurtjes en kleding die iets meer te raden overlaat.


    Ik vind kleuren ook geweldig inderdaad dus dat komt nog wel langs.^^ :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik hou niet echt van glitters. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    Ik hou niet echt van glitters. :]


    Daar moet je van houden ja -ben er zelf altijd verzot op geweest haha bij alles wat glitterde was het "ooeeee hebben!"- dus dat neem ik je niet kwalijk haha.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Waar ligt dat aan? Is het gewoon niet jou smaak of vind je het niet leuk gecombineerd?


    Beide, ik bedoel ik zou zo iets niet zo snel aandoen. Maar het past ook niet echt heel goed bij elkaar, dat alles glitter betekend niet dat het bij elkaar past ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Teveel glitters en ik haat hakken. So no, lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het irritant dat je voor elke een nieuw topic aan maakt, pleur dan alles in één topic.
    Ik vind het trouwens opnieuw veel te truttig en wie de fuck zou zoiets in het echt dragen? Alleen mensen op tv zijn daar gek genoeg voor. Het mist alleen nog een toverstokje in mijn ogen.


    Your make-up is terrible