• haay k heb nog 1 rom voor georg k ga uit op tekst niet op wie eerste is




    t gaa over een meiske die th nie echt zo gewedig goed kent ze heeft ze wel al eens gehoord ma nog nie vaak op 1 dag moet ze achter de schermen van de tmf awards gaan werken daar komt ze th dus tegen op de afterparty praat ze met hun en leert ze hun beter kennen ze ziet wel iets in tom , laar ziet tom hetzelfde in haar ??

    haar danstalent en zangtalent gaan later in de serie goed van pas komen

    wil je rol vul dit dan in


    °naam :



    °leeftijd:



    )foto van degene die je wilt zijn :





    °likes:



    °dislikes



    °hobbies:



    °karakter:



    °styl musiek :



    °styl :



    naam voor titel :



    °tekst :

    °naam : Kim


    °leeftijd: 20


    )foto van degene die je wilt zijn : http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg


    °likes: Strand shoppen ijsjes en uitgaan


    °dislikes school


    °hobbies: Shoppen


    °karakter: lief brutaal koppig eigenwijs



    °styl musiek : metal en rock



    °styl : rockchick en een beetje skater


    naam voor titel : Look who is on the afterparty?


    °tekst :

    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik hou van rock en metal.Mijn style is rockchick en een beetje skater.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)


    -XxX- Kim

    °naam : Charissa
    °leeftijd: 17
    °foto van degene die je wilt zijn : http://i32.tinypic.com/2hfkysj.png
    °likes: Uitgaan, zingen, dansen en konijntjes
    °dislikes: players, nerds en mensen die andere misbruiken.
    °hobbies: streetdancen, zingen en uitgaan
    °karakter: bitchy, ego, lief en hyperactief
    °styl musiek : R&B/Soul/Pop
    °styl : Mezelf
    °tekst : Move Bitch get out The way Charissa is in tha House. Ik ben een meisje met een grote bek, just call me a Bitch I don't care. Ik ben 17 en verry verry eigenwijs. Ik heb een ego wie nu niet? Ik doe aan streetdance en ik zing af en toe. De meeste tijd breng ik dor bij men vrienden en met uit gaan en me bezatten. Ik ban vaak Hyperactief en kan dan ook wel een nachtje door doen. Ik laat niet op mijn kap zitten en zag alles recht uit. Ik heb een hekel aan players en Nerds en mensen die vrienden met me willen zijn omdat ik Populair ben. Muziek is mijn leven samen met dansen zou ik het nie tkunnen ùmissen en natuurlijk mijn vrienden ook niet. Shit ngo maar ene uur om me klaar te maken. Ik moet rennen.<3


    *He's the one.