• Als je niet tegen gezeur kan raad ik je aan om absoluut niet verder te lezen.


    Nu viel het me op dat er op steeds meer profielen staat dat de One Direction fase steeds meer uit de hand loopt, en dat Quizlet overstroomd word met One Direction verhalen, topics en quizzen.
    Toch is het vrij ironisch dat de mensen die One Direction in principe weg willen hebben, vaak oud-TH/TH fans zijn.
    Voor zover ik het mij herinner, stond alles tot ruim 2 jaar geleden vol met Tokio Hotel, en ik neem aan dat de mensen die daar destijds geen fan van waren het ook niet tof vonden.
    Als je kijkt naar alle fases in Quizlet, waaronder die van TH, JB, pro-ana, 16+, en dan nu 1D? Er komt vast wel weer een andere, je kan niet altijd iedereen gelukkig maken.

    Calm your tits


    -Ik zeg niet dat alle mensen die 1D weg willen TH fan zijn geweest, het valt me alleen op dat de meerderheid dat inderdaad is/was.
    -Nogmaals sorry voor mijn gezeur
    -En als er al een topic over is, sorry c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Yeah, er zijn hier al vrij veel topics over.
    Ach en dat gezeur altijd, what ya gonna do about it? Ik denk dat we allemaal wel eens een chillpill mogen nemen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 11:59 ]

    Het is redelijk logisch dat de meeste zeurders(waaronder ik) TH fans zijn omdat Q in de TH tijd een grote groei heeft gehad dus de meeste vroeger TH fan zijn geweest.


    Queer zijn is gewoon alles

    Een keer in de zoveel tijd komt er een topic om te zeuren dat er teveel 1D op de site is.
    I've been there too. :Y)

    Ach, wat doe je eraan. Elke hype gaat uiteindelijk wel over, deze duurt jammer genoeg een beetje lang, oh well. Ik ben zelf geen fan en ik heb zat topic om te praten over mijn fandom.

    Ik heb het idee dat je niet weet hoe hypes werken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik wil 1D niet weghebben, omdat ik vroeger ooit eens fan was van TH, maar omdat ik er gek van wordt en ik me er aan irriteer hoe mensen erover doen :'D

    En je denkt toch niet serieus dat dit topic gaat helpen? Dit is gewoon nummer 30123 die erover zeikt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Over een paar jaar is er de hype dat we vallen op een stelletje oversekste jongetjes van 15 jaar die de banjo spelen.


    SLOAN.

    Ik blijf erbij dat ik me onderhand meer erger aan al die topics over te veel 1D, dan aan de feitelijke 1D topics zelf. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Weet je hoe dat komt? Quizlet is echt actief geworden door Tokio Hotel. Daardoor kwamen heel veel mensen naar Quizlet en werd de site echt bekend. Er waren toen amper mensen die andere dingen leuk vonden en volgens mij duurde die fase ook niet zo heel lang als 1D nu. Daarom vind iedereen 1D en JB en weet ik het zo irritant, omdat ze allemaal uit de TH fase komen, maar de mensen die er daarna bij zijn gekomen en het niet leuk vinden, maar 1D ook niet, vinden het gewoon niets en dan kan je moeilijk zeggen dat ze zelf ook een fase gehad hebben op Q.
    En zo zeur je net zo erg als de rest, kap er gewoon mee.


    Your make-up is terrible

    Over een paar jaar is er de hype dat we vallen op een stelletje oversekste jongetjes van 15 jaar die de banjo spelen.


    SLOAN.

    Father schreef:
    Ik wil 1D niet weghebben, omdat ik vroeger ooit eens fan was van TH, maar omdat ik er gek van wordt en ik me er aan irriteer hoe mensen erover doen :'D

    En je denkt toch niet serieus dat dit topic gaat helpen? Dit is gewoon nummer 30123 die erover zeikt.


    Oh maar dat was mijn idee ook niet, het was gewoon een irritatiepuntje en dat moest ik even kwijt -evenals 30122 anderen waarschijnlijk c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik vind 1D zelf leuk maar sommige mensen gaan er gewoon te ver in en het domste vind ik je vindt altijd 100 story's die precies op elkaar lijken. Wees dan tenminste origineel want, dan lees ik het wel ;) maar daar gaat het nu niet om maar ik snap je punt heel goed en ik snap dat je je mening wil laten weten maar dit is inmiddels topic 1000 hierover.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:05 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Geweldig, Q. Geweldig.


    Your make-up is terrible

    sappy schreef:
    (...)

    Oh maar dat was mijn idee ook niet, het was gewoon een irritatiepuntje en dat moest ik even kwijt -evenals 30122 anderen waarschijnlijk c:

    Wat weer een irritatiepunt is voor anderen c:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MissElmo schreef:
    Ik vind 1D zelf leuk maar sommige mensen gaan er gewoon te ver in en het domste vind ik je vindt altijd 100 story's die precies op elkaar lijken. Wees dan tenminste origineel want, dan lees ik het wel ;) maar daar gaat het nu niet om maar ik snap je punt heel goed en ik snap dat je je mening wil laten weten maar dit is inmiddels topic 1000 hierover.


    1D is m'n ding niet echt, maar als een verhaal goed is vind ik het niet erg om hem te lezen. Mijn punt was dat ik het irritant vind dat mensen zeuren over het feit dat 1D te veel word, terwijl TH vroeger hetzelfde had. Het is ook niet mijn bedoeling om hier over te zeiken, ik wilde het alleen even kwijt. Ik kan mezelf alleen nooit goed duidelijk maken in topics hehe.
    Ik zeur nu te veel help


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Father schreef:
    (...)
    Wat weer een irritatiepunt is voor anderen c:

    Meh ik had het al vermeld bovenaan, maar ach. I'll stop bitching about it (cat)


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe