• Ik ga na mijn examens samen met een vriendin een week naar Londen toe.
    Weten jullie misschien nog leuke plekken waar we dan heen kunnen gaan.

    We hebben er al een paar
    - Big Ben
    - London Eye
    - London Bridge
    - Harrods

    Dus weten jullie nog iets?
    Hebben jullie ook zoiets gedaan na jullie examens of willen jullie zoiets gaan doen?


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Raffe schreef:
    Camden Town is echt superleuk. Een soort markt met alternatieve spullen, maar de sfeer is er geweldig en het ziet er leuk uit.


    Ik vond die verkopers anders super eng, ze vielen ons gewoon random lastig en het waren afzetters. D:
    En ehm, je kan bijvoorbeeld ook naar Stone Henge?
    Covent Garden is ook wel leuk. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    COVENT GARDEN!!! omg dat is echt mijn lievelings plek in heel londen!
    een leuke markt, tarasjes, staart artiesten! ik kan daar echt wel een hele dag rondlopen>__<
    en de Ten Bells... dat is het cafe waar het verhaal van Jack de Ripper zich afspeelt... + daar zit ook weer een hele leuke markt bij^^
    ik ga 6 december weer! voor de eerste keer zie ik London dan met alle kerst sferen! ik heb er echt zoooo veel zin in!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Tintin schreef:
    COVENT GARDEN!!! omg dat is echt mijn lievelings plek in heel londen!
    een leuke markt, tarasjes, staart artiesten! ik kan daar echt wel een hele dag rondlopen>__<
    en de Ten Bells... dat is het cafe waar het verhaal van Jack de Ripper zich afspeelt... + daar zit ook weer een hele leuke markt bij^^
    ik ga 6 december weer! voor de eerste keer zie ik London dan met alle kerst sferen! ik heb er echt zoooo veel zin in!


    Covent Carden staat hoe dan ook op de planning, ik wil ook wel even kunnen ontspannen en mijn voeten rust gunnen,
    ben jaloers dat ik niet met kerst ga maar ik heb hoe dan ook echt al heeeel erg veel zin om in de zomer te gaan, dus daar verheug ik me nu al op :D


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ow wat een leuk idee! C:
    Ik ga waarschijnlijk als ik mijn examens haal naar Londen met mijn moeder :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ow wat een leuk idee! C:
    Ik ga waarschijnlijk als ik mijn examens haal naar Londen met mijn moeder :Y)


    Ik ga meteen als de examens zijn afgelopen,
    dus ik weet dan nog niet of ik geslaagd ben.
    Maar dan zit ik daar in ieder geval niet zo over te stressen...


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."