• Ik schaam me er heel erg voor. Ik ben namelijk heel erg bang in het donker. Ik ben dan bang dat iemand me vast grijpt. Allemaal enge ogen kijken me aan. Iemand tips om hier vanaf te komen, ik voel me namelijk net zo'n klein kind. En als ik het aan iemand vertel lacht ie me vierkant uit! :S

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 15:49 ]


    Emo<3

    Ik ben ook bang in het donker,
    heb zo'n lampje aan in de gang :x
    Maar ik leef met je mee,
    diegene die je uitlachte is een sukkel (:


    wth.

    Ik ben niet bang in het donker maar dat is wel kut als je dat wel bent! Dat is mijn zusje ook ze slaapt altijd met een heel klein lampje aan. Ik ben alleen bang buiten in het donker alleen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ach, dat is niets om je voor te schamen hoor. De een is bang in het donker, de ander voor spinnen weer een ander voor clowns, maar toch helemaal niks uit ;)

    Maar wat ik me afvraag, als je je ogen dicht doet is het toch ook donker xD

    Owkee stomme opmerking :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben ook bang in het donker ;x
    En dan nog leuker; ik kan niet slapen met een licht aan. --'


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben ook bang in het donker dus dan hem ik altijd zo'n lampje in het stopcontact en dat brand dan, maar de laatste tijd ben ik minder bang.


    ailoveejoee.

    Ik was dat vroeger ook, en toen deed mijn mama altijd het ganglicht aan & de deur op een kiertje, en ik had ook een klein lampje met een leeuw op dat zo een beetje licht gaf. :3
    Maar dat is niets om je voor te schamen hoor ;o alleen is het wel jammer dat je dan bang bent. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Ik was ook eerst bang ik het donker. Maar nu wat minder (:

    Ik ben niet echt bang in het donker maar ik heb soms ook het gevoel of denk da er zo iemand me vast grijpt ook en da is scarry..
    Ik zou niet weten wat je er aan kan doen maar mss moet je eens naar een psycholoog gaan ofzo..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik ben ook bang in het donker en slaap elke nacht met een lampje aan. Ook als ik 's avonds wakker word en naar de wc moet, dan doe ik heel snel alle lampen aan, en dan ga ik pas naar beneden. Dan maakt het me niets uit of mijn ouders en zus wakker worden.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben ook bang in het donker. Ik doe dan altijd de lamp in de gang aan maar dat vind mijn moeder niet zo leuk en doet hem steeds uit waarna ik hem weer aan doexD


    Queen of Hell is my name

    Ik heb net hetzelfde gevoel in het donker ;(


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik ben niet bang voor het donker, maar houd er juist van. Als iemand je alleen maar daarom uitlacht is die echt een sukkel, want dat is echt fucking crap. Je hoeft niet bang te zijn om het aan iemand te vertellen. En slaap gewoon met een lichtje aan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben niet echt bang in het donker, maar mss moet je een klein lampje in je kamer zetten? Oh, ik weet nog een goeie, lichtgevende stickers! Mijn kamer hangt er vol van, en dan lijkt je kamer veel minder donker.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Springbreak schreef:
    Ik ben niet bang in het donker maar dat is wel kut als je dat wel bent! Dat is mijn zusje ook ze slaapt altijd met een heel klein lampje aan. Ik ben alleen bang buiten in het donker alleen.

    Poseidon schreef:
    Ik ben ook bang in het donker ;x
    En dan nog leuker; ik kan niet slapen met een licht aan. --'


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell