• Ik weet niet of het topic hier goed staat.

    Normaal ben ik echt vreselijk zuinig op mijn Ipod. Maar gisteren tijdens het omkleden bij gym liet ik mijn Ipod - relatief zachtjes - vallen, waarop het scherm brak. Goed, afgezien van het feit dat ik het stiekem best slecht vind dat hij breekt na een val van max. 50 cm, moet ik dus een scherm reparatie laten uitvoeren. Als ik dit zelf zou betalen, zou dit iets van 60 euro zijn; iets wat ik eigenlijk belachelijk veel vind. Maar nu bedacht ik me dus dat ik nog garantie op mijn Ipod heb, gezien ik hem pas in december heb gekregen. Weten jullie of een scherm reparatie binnen de garantie valt? Ik vond namelijk wel een tabelletje op de Apple site, maar daar kon ik niet heel veel uit opmaken.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 14:01 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik weet het niet in jouw geval, maar ik heb eens een krak in mijn gsm gekregen, en dat viel niet onder de garantie.
    Net zoals waterschade.

    Edit: nee, het zal er niet onder vallen.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 14:06 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik denk dat je dat even moet navragen bij de winkel waar je je iPod hebt gekocht.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik denk dat je dat even moet navragen bij de winkel waar je je iPod hebt gekocht.


    Hmm.. dat is nog wel een idee. Nu nog even kijken waar dat was :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.