• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 13:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik blijf hem aankijken en bijt nog steeds op mijn lip. Eigenlijk vind ik het zo fijn en zou nog helemaal nietwillen stoppen, maar Mario, hij leek plots zo verlegen. 'Hoever wil jij gaan?' vraag ik dan en haal ook mijn hand weg van zijn geslachtsdeel. 'En hoever ik wil gaan, ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik nog niet wil stoppen.' zeg ik dan en sla even mijn ogen neer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik beet hard op mijn lip. Zo hard tot het pijn deed, in het donker kon ze dat toch niet zien.
    Mijn plotse onzekerheid had me weer in de war gebracht. Ik had weer wat nodig om mezelf op rails te zetten.
    "All the way?" vroeg ik voorzichtig. Ik vond gewoon dat je het hoorde te vragen voor je zo'n dingen deed, maar dat maakte me anderzijds zo verlegen. Argh, ingewikkeld.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Nala
    "Je krijgt verdomme nog 1 kans!" riep ik kwaad. "En deze keer luister jij naar mij!"
    Ik kon maar beter vergeving vragen dan toestemming. Ik wist dat hij mijn toon niet leuk zou vinden, maar dat maakte ik achter wel weer goed. Nu moest ik hem zien te overtuigen.


    Sam Jason Night
    Ze wordt kwaad op me. 'Het spijt me dat ik aan anderen denk,' zeg ik met een schorre stem. Ik snap niet waarom ze zo boos wordt terwijl ik juist ervoor zorg dat zij minder pijn heeft. Maar toch. Toch geef ik toe en geef er iets aan toe. Maar niet veel. Ik leun maar ietsje meer op ze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn
    Ik kijk gem aan en knik dan maar besef me dan dat hij dat toch niet kan zien. 'All the way.' zeg ik dan zacht in zijn oor en glimlach even, als we nu toch al zover zijn, waarom nu stoppen? En ik wilde het fijne gevoel nog niet kwijt, ik wilde nog niet stoppen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Josh doet hetzelfde, maar toch ook weer niet. Want hij drukt niet alleen een kusje op mijn zwakke plek, hij zorgt er ook voor dat ik zachtjes kreun omdat hij mijn bloed omhoog zuigt. O wee als er een rood plekje is. Zijn hand glijdt zacht onder mijn shirt en streelt mijn buik. Ik moet lachen als hij een kusje drukt op mijn borst. Hij bijt zacht in mijn oorlel. In principe zou je kunnen zeggen dat mijn oor ook een zwakke plek is. Ik smelt namelijk echt als hij dingen in mijn oor fluistert. En al meer wanneer zijn stem hees is. En ik val echt voor hem als de tekst een betekenis heeft of uitdagend is. Ik kus hem gewillig terug als hij zijn lippen weer op die van mij drukt. Zijn hand zit nog onder mijn shirtje maar laat ik dat totaal niet erg vinden. Alles wat Josh altijd doet vind ik niet erg. 'We gaan toch niet te zoetsappig worden hè?' vraag ik grijnzend tegen zijn lippen aan. 'Ondanks dat we nu wat voor elkaar voelen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik zou straks mijn excuses wel aanbieden. Nu was ik gewoon blij dat hij luisterde. Al was het nog niet helemaal. Ik begon richting het toilet te lopen. We stonden hier al veel te lang stil. Mijn rug zou het geen uren aankunnen.

    Mario 'Alex'
    Ik leg mijn handen zacht op haar heupen en tilde haar plots op, erop vertrouwend dat ze haar benen om me heen zou slaan.
    Ik glimlachte ondertussen. Man, ik moest echt stoppen zo... verlegen... te doen. Dat komt echt niet bad over.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    Als Nala begint te lopen loop ik ook weer xD


    Stop acting normal. It gets bored.

    Hahahaha Noa je reactie:) Hahahaha x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry XD Ik wist niks beters XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Maakt niet uit hoor, het kwam alleen heel droog over :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ghehe ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Joshua Gayle
    Ik grinnik even. 'Ik dacht van wel, niet?' zeg ik dan met opgetrokken wenkbrauwen en grijns even. 'Leslie ik hou zo veel van jouw, jij bent mijn alles ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten, zonder je, zonder je...' stammel ik dan. 'Tha, ik weet niks meer.' zeg ik dan en lach even. 'Nee grapje, ik ga niet zo klef doen.' zeg ik dan en grijns even. 'Ik hoe het liever uitdagend.' zeg ik dan hees in haar oor en draai ons dan heel snel op zodat ik boven Leslie hang en mijn handen steunen naast haar hoofd en ik kijk haar grijnzend aan. 'Do you Like thuis more?' vraag ik dan weer hees in haar oor en bijt dan zacht in haar oorlel.

    Charlynn
    Als hij me plots optild verlaat een kort kreetje mijn mond, maar al snel sla ik mijn benen om hem heen en grinnik even en sla mijn armen om zijn nek. 'Die zag ik niet aankomen.' zeg ik dan en grinnik weer even en druk dan mijn lippen weer op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Thuis xD xD xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Mario 'Alex'
    Ik grinnikte en stopte met op mijn lip te bijten. Mijn handen speelden met haar haren, terwijl ik met mijn tong over haar lip likte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik grijns even tegen zijn lippen en open dan extra langzaam mijn mond om hem te pesten. Een hand laat ik dan uit zijn nek glijden en begin dan met mijn nagels zijn borstkas weer te strelen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp