• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 13:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Schijt XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [FLASH]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ahahaha, leuke reactie :')]


    Stop acting normal. It gets bored.

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik luister maar al te graag. Kreunend voerde ik het tempo sneller op. Ik drukte wat kussen in haar nek en zoog weer zacht het bloed naar boven.
    Mijn handen verdwijnen in haar haren en ik liet mijn tong figuurtjes teken in haar nek.


    Charlynn
    Ik kreunde weer als hij nog sneller gaat en ik zijn lippen weer in mijn nek voel en zijn tong langs mijn huid voel gaan. Zijn handen bevinden zich nu in mijn haar en de mijne nog steeds op zijn rug waar ik nu weer mijn nagels in gezet heb. 'Oh Mario.' kreun ik dan weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik voerde de snelheid nog meer op, tot een moordend tempo. Golven van genot zinderden nu door mijn lichaam. Ik voelde hoe mijn hoogtepunt in de buurt kwam, maar wou eerst haar laten komen. Ik hou haar alleen nog vast, terwijl ik blijf doorstoten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Gaattie lekker pervs? ^v^
    Nee, laat maar XD Ik kan gewoon niet reageren en dan ga ik domme dingen zeggen :'D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    [KARMA WAARVOOR?]

    Leslie Day
    Hij drukt zijn lippen expres op mijn gevoelige plekje en ik kreun zachtjes en bijt dan op mijn lip om dat tegen te gaan, zijn hand gaat steeds verder omhoog. Eigenlijk hoop ik dat dit nooit tussen ons verandert. 'Not impressed,' fluister ik met gesloten ogen. Want ik geniet er wel van. Dan bijt ik weer op mijn lip want ondertussen was er weer een kreuntje ontsnapt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ach. Je kan altijd nog Marcell pervv laten doen met Ariël :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {haha, anders komen Aireal en Marcell elkaar nog eens tegen?
    dan kan je reageren...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {AIREAL! AIREAL doet niet zomaar perv!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [PERV? DIE TWEE? Ahahahahha :P Dus dáárom kwam ze erbij :P
    OMG IS DAT WAAR? WHAAA! IK VOEL ME BEDREIGD xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Fem, Lezz en ik hebben overeenkomsten. We zullen haar beiden Ariël blijven noemen :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {echt niet!
    Aireal gaat niet perv doen met Marcell!
    Ze geeft iedereen die perv probeert te doen met haar een schop in zijn kroonjuwelen en zet ze op een raket naar de maan ja!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {en jou ook als dat moet! :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Fieuw XD
    Ik voelde me al bedreigd :'D]


    Stop acting normal. It gets bored.