• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 19:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk richting Jake als het nummer is afgelopen. Ik besef me nu pas de betekenis van het nummer. 'I won't give up on you Jake,' zeg ik dan zacht. 'Ik wens dat het anders zou kunnen zijn.' En ik sla mijn ogen neer dan zet ik mij gitaar neer op het balkon en pak Jake's hand weer beet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Haar zin klopt niet want als ze me niet opgegeven had dan zou ze nu niet met Nick zijn; dan zou ik al snel mijn vergissing ingezien hebben en terug naar haar zijn gegaan. Omdat ik alleen van haar houd, van iemand anders zal ik dat nooit kunnen. Luna was een misverstand dat is me nu ook wel duidelijk. 'Ik wil niet opgeven' fluister ik zachtjes en kijk uit weer over de stad. Maar ik wil ook niet alleen doorzetten voeg ik eraan toe in mijn gedachten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk weer naar beneden. En dan laat ik Jake's hand los en stap terug naar binnen. Ik wrijf over mijn arm om mezelf een ietwat beschermend gevoel te geven of hoe je dat ook moet omschrijven. Ik kijk voor me uit en bijt op mijn lip. Ik ga op de bank zitten. Verscheurd door gevoelens. Ik weet het gewoon allemaal niet meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik heb zo nog ANW en dan ben ik vrij :3 maar eerst heb ik nu nog pauze.

    En ik ben benieuwd naar wat je bedacht hebt. _O_]


    {Ehmm.. Okay het is kind of ingewikkeld (en nog maar een idee)
    Om terug te komen op mijn andere idee van die aanval op Cimmeria en die aanval van de groep.. Oudere Demonen, zijn die niet allemaal in een groep, oudere demonen van erg lang geleden zijn er wel maar moeilijker te vinden. Maargoed, ik had het idee (een beetje gestolen van Niccolo machiavelli in het boek de geheimen van nicolaas flamel) dat hij een soort.. Arcief moet bijhouden over waar en hoeveel demonen er op een plek zijn, bijvoordbeeld in Mecico. Waat er belangrijke Demonen zijn (en soms ook gevaarlijke demonen jagers) Dit kan dan ook de reden zijn dat hij naar Cimmeria is gegaan (dus dan in eerste instantie niet voor Leslie) en de reden dat hij weg is gegaan aangezien hij daar klaar was.|


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Ehmm.. Okay het is kind of ingewikkeld (en nog maar een idee)
    Om terug te komen op mijn andere idee van die aanval op Cimmeria en die aanval van de groep.. Oudere Demonen, zijn die niet allemaal in een groep, oudere demonen van erg lang geleden zijn er wel maar moeilijker te vinden. Maargoed, ik had het idee (een beetje gestolen van Niccolo machiavelli in het boek de geheimen van nicolaas flamel) dat hij een soort.. Arcief moet bijhouden over waar en hoeveel demonen er op een plek zijn, bijvoordbeeld in Mecico. Waat er belangrijke Demonen zijn (en soms ook gevaarlijke demonen jagers) Dit kan dan ook de reden zijn dat hij naar Cimmeria is gegaan (dus dan in eerste instantie niet voor Leslie) en de reden dat hij weg is gegaan aangezien hij daar klaar was.|


    [Ik dacht dat het te maken zou hebben met Nick en Leslie :Y)

    Maar wat je dus eigenlijk bedoelt is dar Nick verder moet.. Dat gaat nog een gesprek worden tussen die twee :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ik dacht dat het te maken zou hebben met Nick en Leslie :Y)

    Maar wat je dus eigenlijk bedoelt is dar Nick verder moet.. Dat gaat nog een gesprek worden tussen die twee :')]


    {Jaaa.. Tussen Ak had ik geen tijd.. Tussen Muziek.. Als ik daar ga schrijven gaat ze het afpakken en voorlezen waar ik dus totaal geen zin in heb. Tussen duits.. Waren we bezig met het bespreken van een toets en tussen wiskunde.. Had ik dit bedacht.. Mischien komt er later nog wel wat voor Nick en Leslie XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik loop naar binnen en doe de ramen iets dicht. ik leg de verwarming aan en leg een dekentje over Les haar schouders. Dan loop ik terug naar mijn slaapkamer en kijk naar Kate. 'Doe Luca de groetjes door goed?' vraag ik zachtjes. ik zou er alles voor over hebben gewoon Kate haar lach nog eens te zien. Ik ga op het bed zitten en leg haar hoofd op mijn schoot. 'Weet je nog toen ik je vroeger in slaap zong? Als je bang was? Je stond altijd aan mijn bed met tranen in je ogen omdat je bang was dat de monsters en demonenjagers je kwamen halen.' zeg ik zachtjes en wrijf door haar haren. Ik slik en begin zachtjes Hurt te zingen. Gewoon omdat ik niet wil dat ze bang is waar ze nu is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zucht en kijk voor me uit. Waarom zou het niet gewoon makkelijk kunnen zijn? Waarom zou het niet normaal zijn om gewoon met twee jongens tegelijk iets te hebben. Veel makkelijker toch? En ik schud zachtjes mijn hoofd. Jake heeft een dekentje over me heen gelegd en ik zei bedankt. Dan hoor ik Jake zingen, heel zacht.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 16:02 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Mijn stem sterft na een tijdje weg en ik haal herinneringen naar boven, dingen die we hebben uitgehaald, momenten waar we elkaar wel konden vermoorden -daar zijn er niet zo veel van- en de leuke dingen zoals vakanties of het paardrijden met Luca. Het moment dat we elkaars steun waren in deze wereld en het ons 2 tegen de rest was.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik staar voor me uit. Ik wil niet nadenken, ik wil weten. Weten wat ik moet doen. Wat mijn hart wil, mijn verstand laat ik achterwege. Mijn hart schreeuwt me het antwoord toe. Maar of ik het ook kan? Ja, ik kan het. Maar ik heb ook nog de andere jongen. Ik wil niemand kwetsen of pijn doen. Maar in deze situatie lijkt het niet zo veel anders te kunnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik staar voor me uit. Ik wil niet nadenken, ik wil weten. Weten wat ik moet doen. Wat mijn hart wil, mijn verstand laat ik achterwege. Mijn hart schreeuwt me het antwoord toe. Maar of ik het ook kan? Ja, ik kan het. Maar ik heb ook nog de andere jongen. Ik wil niemand kwetsen of pijn doen. Maar in deze situatie lijkt het niet zo veel anders te kunnen.


    {Over welke van de twee heeft Leslie het?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [heel verwarrend inderdaad]

    Jake
    Ik druk zachtjes mijn lippen op Kate haar voorhoofd. 'Rust in vrede, Kate.' prevel ik zachtjes 'Nu ben je waar je zou graag wilde zijn, Bij Luca. We zullen onze hyperactieve vrolijke bemoeial missen.' zeg ik en leg haar hoofd dan met een teder gebaar terug mooi in het midden van het kussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Wedden dat ze het gewoon doet om ons te pesten ._.}

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 16:11 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Het is de bedoeling dat jullie niet weten wie het is :P]

    Leslie Day
    Je kent dat wel, hoe meer je niet wilt denken, hoe meer je juist gaat denken. Nogal irritant. Vooral omdat ik de gewoonte heb om dan voor me uit te staren. Ik vraag me af of er al familie is ingelicht van Jake. Ik weet ook niet of hij het aan kan dit alles. Ik weet teveel niet naar mijn gevoel en dat is irritant.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {._. DAT IS GEMEEN JAIMES}


    Don't be like the rest of them, darling