• Hoii People,,
    Ik heb een nieuw ideetje voor een quiz, maar weet niet echt ofdat het wel een goed & origineel idee is. Dus help me!
    QuIz:
    Het gaat dus over een meisje [naam komt nog] die de dochter is van de president van Afrika. Ze is een rijkeluiskindje, krijgt alles van papa en gaat naar een privé school. Ze wordt opgehaald van school en gebracht en weet dus niets van de buitenwereld af. Op een dag is haar chauffeur te laat en besluit ze te voet naar huis te gaan (ja idd) o_O Daardoor komt ze in contact met de arme gedeeltes van het land. Ze trekt er zicht niet veel van aan, totdat ze in de krant leest dat ene TH een hulpconcert [of hoe noem je dat] geeft voor geld in te zamelen en al hun fans brieven schrijven. Ze besluit om er iets aan te doen en brieven terug te sturen en actie te ondernemen zonder dat haar vader er iets van weet, ... Daardoor ontmoet ze TH en verder heb ik nog niet ><
    Dusj, vind je het origineel, leuwk, hip, ...? :P
    Geef je mening en zeker niet bang zijn om te zeggen dat je het NIET moet! Heb ik geen probleem mee^^
    LetMeKnow =D

    [Rollen kunnen nog komen.]
    GEEF OOK ZEKER IDEEEN VOOR TITELS! HEB IK NODIG ><


    What you see, is what you get.

    Eerlijk? Ik snap het eigenlijk niet echt x'] Maar orgineel is die denk ik wel

    Eerlijk? Ik snap het eigenlijk niet echt x'] Maar orgineel is die denk ik wel

    Hah man x'D Waarom maak ik zo'n moeilijke dingen altijd o_O >< tgaat gewoon over een rijkeluismeisje uit afrika die niets weet over de arme mensen in het land. TH houdt een benefietconcert om geld in te zamelen en laat ook hun fans brieven schrijven naar de president van Afrika. Dat meisje komt het te weten, maar haar vader doet er niets aan dus besluit zij om dat in zijn plaats te doen. Zo ontmoet ze TH enzow, moet ik nog verder uitwerken. Nu wel duidelijk? Of nog niet x'D [/schaamt zich voor de moeilijke uitleg^^]


    What you see, is what you get.

    'Kvindhemmoooi=3

    Ikwilweleenrol.^^=3

    Ennuh. MAKENNUJIJ!

    (...)
    Hah man x'D Waarom maak ik zo'n moeilijke dingen altijd o_O >< tgaat gewoon over een rijkeluismeisje uit afrika die niets weet over de arme mensen in het land. TH houdt een benefietconcert om geld in te zamelen en laat ook hun fans brieven schrijven naar de president van Afrika. Dat meisje komt het te weten, maar haar vader doet er niets aan dus besluit zij om dat in zijn plaats te doen. Zo ontmoet ze TH enzow, moet ik nog verder uitwerken. Nu wel duidelijk? Of nog niet x'D [/schaamt zich voor de moeilijke uitleg^^]


    Ja nu snap ik het wel (A)! Dit idee moet je zeker doen! Hartsitkke orgineel en leuk!

    Owkééj dan ^^
    En als je een rol wil moet je gewoon even zeggen welkeen (dan zeg ik of die erin past) en dan pas moet je de gegevens maar geven =D


    What you see, is what you get.

    Owkééj dan ^^
    En als je een rol wil moet je gewoon even zeggen welkeen (dan zeg ik of die erin past) en dan pas moet je de gegevens maar geven =D


    ikke vriendin Tommi! Zou dat kunnen?? En wat heb je nodig?

    Cool =) en het is een benefietconcert(nerd)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)

    ikke vriendin Tommi! Zou dat kunnen?? En wat heb je nodig?

    Ja, die kan dan meegaan naar dat benefietconcert & worden ze misschien nog vriendinnen ^^ en ik lekkr jaloers zijn misschien x'] Zet maar info op! Dit wil ik: ><
    Naam;
    Leeftijd; [mag ook in tekstje vernoemd worden]
    Plaatje; Mag scene/emo, maar vind je iets leuwk die dat niet is, liever dees dan^^
    Tekstje;
    Rol;


    What you see, is what you get.

    Cool =) en het is een benefietconcert(nerd)

    ja ik kwam er opeens op x']
    Had ik in de uitleg bij BARBIEDOLLx gezet dan ^^


    What you see, is what you get.

    Naam; Michelle

    Leeftijd; [mag ook in tekstje vernoemd worden] 17

    Plaatje; Mag scene/emo, maar vind je iets leuwk die dat niet is, liever dees dan^^ http://www.trustedlog.com/wp-content/uploads/2007/11/jennifer-love-hewitt-4.jpg

    Tekstje;
    Hey Schat<3! Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong. Ik hou van dansen en zingen en natuurlijk shoppen. Ik word vaak aan gekeken op straat vanwege mijn hyperheid. Ik heb nogal een bitchy karakter maar kan ook heel vrolijk, hyper en lief zijn. Zoals je op de foto kan zien heb ik bruin haar en bruine ogen, niet zo speciaal dus. Verder hou ik van tekenen en heb inmiddels al een tekenblok vol geklad x'D. Ik luister ook heel graag muziek en luister alle soorten, het ligt er bij mij gewoon aan of ik het liedje leuk vind ;]. Nu ben ik weer helemaal verslaafd aan Just dance en pokerface van Lady GaGa. Ik heb ook een mascotty en dat is mijn Zwarte konijn genaamd; Lolly x'] Als je hem ook maar met een vingertje aanraakt kom ik naar jou huisje toe bel ik aan en dan sloop ik iets wat jou heel dierbaar is! ;P. Zoals je denk ik wel kan lezen ben ik in een melige bui ><. Verder eet ik graag chocolade en Ice cream, maar heb een hekel aan pizza. Maar ik ga weer! LoveYa.<3

    Rol; Vriendin Tommi<3

    Ik hoop dat ik de rol krijg!!!

    hij's goed ^^
    en heb je geen idee voor een titel? x


    What you see, is what you get.

    Cool idee!
    En het is cker orgineel! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Mag ik ook een rolletje? (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Mag ik ook een rolletje? (A)

    joa, geef eerst de rol die je zou willen.. Dan zeg ik of die past && dan geef je maar de info =D


    What you see, is what you get.

    Wat kan ik nog voor een rol krijgen dan? xD Want ik ben niet goed is verzinnen ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...