• Ik ben aanstaande zondag jarig, en ondanks dat ik geen echt meisje-meisje ben moet ik toch toegeven dat ik niet weet wat ik aan trek.
    Normaal is het niet zo'n probleem, maar aangezien ik 18 wordt wil ik er toch wel leuk bijlopen ^.^
    Dus om mij een hoop tijd te sparen en wat structuur in mijn wirwar-brein te krijgen wil ik je om je hulp vragen.
    Hieronder staan een aantal van mijn favoriete/feest outfits.

    So, which one do you like best?
    ps. Ik ben bij sommige outfits mijn bijpassende sieraden vergeten, dus daar moet je eventjes doorheen kijken.

    Uno
    Dos
    Tres
    Cuatro
    Cinco

    Mijn laatste optie is gewoon een leuke broek, zwart shirtje en een sjaal maar dat is zo... cheesy


    I'll lick the poison from right off your kiss

    1ste en de 4de vind ik super leuk !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Camel schreef:
    Ik vind het rode jurkje erg leuk, maar is dat niet wat koud voor deze tijd van het jaar?


    Life is full of fake people

    3 is lijp dude.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga voor de eerste, ik vind dat jasje leuk. Later komt het nog eens terug, maar daar vind ik het echt te veel sieraden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Camel schreef:
    Ik vind het rode jurkje erg leuk, maar is dat niet wat koud voor deze tijd van het jaar?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    De eerste! (al vind ik de derde ook wel leuk hahah)


    As travars

    De vierde vind ik het leukst. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik vind ze allemaal eigenlijk wel mooi, maar als ik toch zou moeten kiezen zou ik voor de eerste of tweede gaan.

    Twee of vier c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    De 4e (H)


    be who you wanna be.

    De eerste..


    Bad decisions make good stories.

    Jaccochips schreef:
    Eén is helemaal awesome en geweldig
    Twee helemaal niet
    Drie daarbij passen het jasje en de sieraden niet bij elkaar omdat ze beide druk zijn
    Vier is ook leuk en vooral die ketting is helemaal geweldig! Ik zou er alleen wel een jasje bij aantrekken in een rustige kleur
    Vijf is iets té chic en ik zou er geen laarzen bij aan trekken
    (:

    This.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    4de <3


    •*• Lululu •*•

    Twee of vijf :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    De derde outfit vind ik heel mooi!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.