• 97% van de jongeren zouden huilen als ze Justin Bieber op de top van een flatgebouw zouden zien - klaar om te springen. Als jullie deel uitmaken van die 3% die in hun sofa zouden zitten, al roepend: "Doe een salto", kopieër en zet dan dit bericht op je profiel!
    95% van Directioners zou schreeuwen en huilen als One Direction sprong van een flatgebouw. Zet dit op je profiel als je de 5% bent die aan de onderkant klaar staat om hun op te vangen

    Oke dit is heel erg flauw tegenover Justin Bieber. Ik ben van beide artiesten fan maar toch begint dit langzamerhand heftig te irriteren, al dat gedoe en gezeik over Justin en 1D. Kom op hun hebben jullie niets aan gedaan, hun zijn ook maar mensen die hard hebben gewerkt om ervoor te zorgen waar ze nu zijn. Dit is respectloos en gewoon onacceptabel, dat jullie het niet gunnen dat Justin roem heeft enz. Geld ook voor de Justin Bieber fans die zoiets over One Direction plaatsen. Ik wil niet zeuren maar voor alle Diehard fans, doe eens ff normaal en respecteer elkaars idolen. Jullie zijn toch geen kinderen van 8 jaar meer? Of wel soms?

    Melding: Niet boos worden omdat jullie dit lezen en gelijk aangesproken voelen, ik weet dat veel fans dit niet leuk vinden, en zich aangevallen voelen als ik kritiek heb over hun gedrag. Maar geef wel toe dat dit grotendeels waar is en dat jullie (sommige extreme fans) altijd zo negatief zijn tegenover elkaars idolen

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 16:30 ]

    Ja het gaat soms best wel ver, I mean, je hoeft ze niet allemaal even leuk te vinden, echt niet dat doe ik ook niet maar al die hater-comments zijn echt dodelijk irritant.

    Inderdaad, ik denk er hetzelfde over.. maar ik hou het meestal voor mezelf, want je hebt van die mensen die zich meteen aangesproken voelen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    ja, het gaat ver inderdaad.
    er was al ooit zo'n topic hierover. Ik herhaal.. ooit Ongeveer een half jaar terug.


    -

    Een groot deel van de directioners heeft niks tegen JB hoor. Maar het is idd overdreven.


    Take risks and conquer your fears.

    Dat vind ik dus nou ik, ik erger me erg aan dat gezeik tussen de fans van Justin Bieber en One Direction. En ja nu stromen de negatieve reacties van beide fans. Dat ze er niet mee eens zijn bla bla bla al dat gehaat tegen over elkaar wees nou eens volwassener en gedraag jullie een beetje. Justin Bieber en One Direction zijn vrienden van elkaar en kunnen goed met elkaar opschieten. Waarom kunnen de fans dat dan niet samen? Beliebers en Directioners please wees aardig tegenover elkaar je maakt Julie idolen alleen maar kapot..

    Iedereen weet dat dit te ver gaat, maar er zijn hier al zo veel topics over dit onderwerp aangemaakt. Ik weet dat het goed bedoelt is, maar er zal altijd wel iemand zijn die zo blijft doen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Pff, die percentages kloppen van geen kanten. Zoals Socrates al zei in zijn tijd, de meeste percentages op het internet zijn nep.

    En meisjes zijn net jongensop het internet: Ze moeten zien wie de grootste E-Peen heeft. En zij vergelijken dat vaak via hun fandom, via bands of boeken of personages. Dus dan krijg je dit.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sommige mensen gaan inderdaad te ver. Ik begrijp dat niet iedereen fan is van Justin Bieber of One Direction, maar om hen nu meteen te haten?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 16:42 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Kijk, als je mij niet lastig valt over JB val ik jou niet lastig met 1D (: Zo simpel is het gewoon, maar ja sommige zijn inderdaad een beetje fanatiek.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Toyfriend schreef:
    Inderdaad, ik denk er hetzelfde over.. maar ik hou het meestal voor mezelf, want je hebt van die mensen die zich meteen aangesproken voelen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Memoria schreef:
    Iedereen weet dat dit te ver gaat, maar er zijn hier al zo veel topics over dit onderwerp aangemaakt. Ik weet dat het goed bedoelt is, maar er zal altijd wel iemand zijn die zo blijft doen.


    Ja ik snap je standpunt, maar ik vind dit gewoon niet meer leuk, ik trek dit niet meer aan. Ik zag op YouTube een videoclip van Harry Styles en hij zat te huilen omdat iemand op twitter gemene dingen over hem zei. Toen ik hem zag huilen voelde ik me rot van binnen en was ik gebroken, ik vind het helemaal niet leuk als ik Justin Bieber of One Direction zie huilen (geld trouwens niet alleen voor hun maar voor bijna alle artiesten die gehaat worden) ik weet dat dit toch door gaat. Maar ik moest dit gewoon ff kwijt. Ik zag ook laats een videoclip van Justin Bieber die dan op zijn beurt ook ging huilen omdat hij gehaat word, hij zelf zegt dan waarom word ik gehaat? Ik heb niets verkeert gedaan. Als ik dat dan hoor uit zijn mond word ik best wel verdrietig.
    Bij Justin Bieber is het zo dat hij vroeger altijd gepest word (en pesten is zowiezo niet leuk) en nu hij wat ouder is 18 jaar om precies te zijn denkt hij dat hij niet meer gepest zal worden of gehaat zal worden als vroeger., nu hij beroemd is enz. Maar jammer genoeg gaat dit maar door.. geld ook voor One Direction ik weet niet meer wie het was maar Harry volgens mij werd ook vroeger gepest -.-

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 16:44 ]

    Dat heb je nu eenmaal met fandoms.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Melding: Niet boos worden omdat jullie dit lezen en gelijk aangesproken voelen, ik weet dat veel fans dit niet leuk vinden, en zich aangevallen voelen als ik kritiek heb over hun gedrag. Maar geef wel toe dat dit grotendeels waar is en dat jullie (sommige extreme fans) altijd zo negatief zijn tegenover elkaars idolen
    [ bericht gewijzigd door SeCuteBieber op


    Gelukkig voel ik me niet aangesproken (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Ja ik snap je standpunt, maar ik vind dit gewoon niet meer leuk, ik trek dit niet meer aan. Ik zag op YouTube een videoclip van Harry Styles en hij zat te huilen omdat iemand op twitter gemene dingen over hem zei. Toen ik hem zag huilen voelde ik me rot van binnen en was ik gebroken, ik vind het helemaal niet leuk als ik Justin Bieber of One Direction zie huilen (geld trouwens niet alleen voor hun maar voor bijna alle artiesten die gehaat worden) ik weet dat dit toch door gaat. Maar ik moest dit gewoon ff kwijt. Ik zag ook laats een videoclip van Justin Bieber die dan op zijn beurt ook ging huilen omdat hij gehaat word, hij zelf zegt dan waarom word ik gehaat? Ik heb niets verkeert gedaan. Als ik dat dan hoor uit zijn mond word ik best wel verdrietig.
    Bij Justin Bieber is het zo dat hij vroeger altijd gepest word (en pesten is zowiezo niet leuk) en nu hij wat ouder is 18 jaar om precies te zijn denkt hij dat hij niet meer gepest zal worden of gehaat zal worden als vroeger., nu hij beroemd is enz. Maar jammer genoeg gaat dit maar door.. geld ook voor One Direction ik weet niet meer wie het was maar Harry volgens mij werd ook vroeger gepest -.-

    Ja ik weet het, de meeste geven ook geen haat. Ik wil alleen maar zeggen dat diegene die gemeen gaan doen gewoon geen fans zijn en ik weet dat slechte reacties er meer inhacken dan goede. Ik weet niet echt hoe ik verder moet gaan dus hier stopi ik mijn bericht.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het wordt vaak sowieso heftig overdreven, en dat gebeurt net zo goed over andere bands.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.