• Zouden jullie je naam hier even willen dumpen?? (:
    En als jullie niet in het algemeen actief zijn, misschien even kunnen zeggen met welke creatie(s) je wel nog bezig bent, samenvatting en zo is allemaal niet per se nodig, mag maar hoeft niet. Ik kijk sowieso. (:
    Vroeger las ik heel erg veel op Quizlet, waardoor ik echt een gigantisch connectienetwerk had. Die mensen zijn echter zo goed als allemaal van de aardbol verdwenen en de verhalen waar ik een abo op heb, ik denk dat er nog drie zijn waarvan er af en toe nog iets passeert. Mijn hele Quizlet - leven is stilgevallen en ik zou dat graag terug willen uitbouwen. Dus dump hier je naam maar, dan neem ik eens een kijkje bij je stories!! (:
    Namen van actieve users die niet op het forum zitten en actieve HP - verhalen hebben zijn uiteraard ook welkom!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 23:30 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ben Nina en schrijf actief HP verhalen! Eigenlijk schrijf ik alleen maar HP verhalen haha, vind het gewoon te leuk.

    Er zijn nog best wel veel mensen die actief HP schrijven! De laatste tijd weer steeds meer, zelfs. ^^

    Ik heb een hoop verhalen (hier vind je een overzicht). Ik denk dat dit topic ook erg interessant voor je is. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb nu 1 HPverhaal waar ik actief mee bezig ben.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hallo. ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik meld me, op het moment ben ik er met 2 actief bezig. Eén samen met iemand anders.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hoi, ik ben Anna en ik heb in de afgelopen tijd twee hp verhalen afgerond en werk er nu ook weer aan twee waarvan één samen is met Jolijn/SPECS (deze staat nog niet online) en van de ander heb ik gisteren net de proloog geplaatst ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Je zou ook even hier kunnen kijken. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben nu bezig met een verhaal, Patronus op Hogwarts, het is nog maar net begonnen, dus volop in aanbouw! klik hier voor de story


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hay! Ik ben Leah en ik ben momente bezig met een HP story, en ook nog een gezamelijk met Amphibian.
    Mijn stories zijn hier te vinden: klik


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik schrijf best veel HP stories, ik ben Lisa hi (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben Frouke en ik maak vooral veel Harry Potter creaties. Als je de Quibbler leuk vind kan je die misschien lezen, die schrijf ik met Hermelien_HP, HarryPotterLife en EvilDaughter


    How you doin'

    Je suis Froukje (heel leuk verwarrend met de post van Frouke hierboven) Ik schrijf ook, maar de story staat nog niet online. Samen met Cibis. Ik weet niet of je dit dus ook bedoelde, aangezien hij nog niet online staat. Maar hij komt er wel :p

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 10:07 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb vier afgeronde verhalen, drie shorts en de allereerste fanfic ooit gemaakt over Lily en James, hier op Q (;
    Verder ben ik nu bezig met een nieuw verhaal, maar het zal nog wel even duren voordat die online komt ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Nou ik ben Chloë en ik heb momenteel een actief verhaal over de Marauders (het is eigenlijk meer een verhalenbundel dan een daadwerkelijk verhaal). Hier is de link


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik niet, maar dit is even een stiekeme MT, omdat ik al deze mensen zelf ook even ga bekijken ^^


    If a writer falls in love with you, you can never die