• voor my;
    een poort die open staat, vrienden die ik thuis niet heb en lol hééél veel lol x]

    ps; read this;
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=1622

    wat betekend Quizlet voor jouw?


    when words fail, music speaks.

    hetzelfde als voor denk ik:Y)

    Vriendschap,Liefde,geluk,veel lol en mensen waarvoor ik me leven sou geven..


    We can only learn to love by loving.

    ^^


    when words fail, music speaks.

    Heel veel gewoon Ö
    Je leert veel aardige mensen kennen, je kan je mening uiten/delen. Echt een fijne plek, behalve als het eens tegen zit natuurlijk, maar dat heeft iedereen wel eens voor.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    TE VEEL. Lol, vriendschap, dé site waar ik heb geleerd mezelf te zijn, blahblahblzh x] !!
    Q RULEZ !!


    What's wrong whit loving someone?

    Zie mijn blog lieferd.
    daar staat in waar Q. voor staat volgens mij en wat het voor mij betekent.


    The soul needs autumn.

    Zie mijn blog lieferd.
    daar staat in waar Q. voor staat volgens mij en wat het voor mij betekent.

    idd!
    gwn een Big Happy Quizlet familie <3 gehehe


    when words fail, music speaks.

    http://www.quizlet.nl/log.php?id=1617

    lees ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Zie mijn blog lieferd.
    daar staat in waar Q. voor staat volgens mij en wat het voor mij betekent.


    Mwhauhaha idd n_n


    We can only learn to love by loving.

    Quizlet is voor mij uhmm een deel van m'n leven geworden ofzoo. Ik heb hier superveel lieve vrienden gemaakt zoals jouw, Bo en tjah die zijn een stuk van m'n leven geworden. Quizlet is voor mij Lol hebben met vrienden en je niet moeten schamen voor wie je bent. Iedereen die je aprecieert en niemand die iemand buitensluit omdat ze zichzelf willen zijn.

    Quizlet is voor mij uhmm een deel van m'n leven geworden ofzoo. Ik heb hier superveel lieve vrienden gemaakt zoals jouw, Bo en tjah die zijn een stuk van m'n leven geworden. Quizlet is voor mij Lol hebben met vrienden en je niet moeten schamen voor wie je bent. Iedereen die je aprecieert en niemand die iemand buitensluit omdat ze zichzelf willen zijn.


    IDD WAT ANNELIES KATTEPIES SEGT <33


    We can only learn to love by loving.

    Voor is het vooral vriendschap en liefde,omdat het nu totaal zuigt in real. Ik hou soms wel meer van mensen hier dan mensen die ik in real ken. Q betekend echt mega veel voor me <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Q. is ook een deel van em leven geworden. Het kleien beetje dat ik op de pc mag besteed ik aan Schoolwerk en Quizlet. Als ik één dag zonder Q. moet da gaat het gewoon mis, als ik kan dan moet ik er misntens een keer per dag op zijn geweest. Quizlet is een van mijn verslavingen geworden . Ik hou van deze site en ik hou ngo het meeste van de mensen die ik hier ontmoet heb in special Ivy en Siham.<333


    *He's the one.

    Quizlet is mijn Levenselixer:Y)
    Zonder Q, zou ik doodgaan aan de verveling. EN! Zou ik nooit zo veel aan het schrijven zijn als nu, + het feit dat ik onwijs goede vriendinnen dankzij ~heb<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    mensen lees dit ;
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=1622


    when words fail, music speaks.