• voor my;
    een poort die open staat, vrienden die ik thuis niet heb en lol hééél veel lol x]

    ps; read this;
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=1622

    wat betekend Quizlet voor jouw?


    when words fail, music speaks.

    Quizlet is mijn verslaving


    It's heavy but you are not the only one

    Quizlet is mijn tijdverdrijf. Hier kan ik me problemen, dingen die ze hier wel warderen en leuke dingen kwijt. In het leven kan ik het niet, omdat ze als ik erover praat me gek vinden. Hier kan ik ook me fantasie kwijt in de series en verhalen die ik schrijf. Dus heel veel.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Hier wordt ik geaccepteert zoals ik ben. Zoals ik doe. Zoals ik wil. Dus je kunt eigenlijk wel zeggen dat het me leven is xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Even een plekje om weg te vlugten uit mijn hectische leven en even te ontspannen:P

    Amen... (A)


    Follow just your own mellody

    Hier kan je teminste je verhalen op kwijt zonder dat ze afgekraakt worden ^^

    dat noem ik top!!:Y)
    Mjah...je hebt vrienden enz..en je ontmoet ze hier ook. en dat is het leuken ervan..je kan hier ggwn lekker vies praten en al die meiden enz die praten mee (als het maar over jongens gaat hea ^^)
    Mjah...quizlet is alles


    "Don't look back, you're not going that way."

    Neuwe mensen ontmoeten, vrienden maken (en hopelijk houden) en een manier om te zien of mensen mijn schrijfstijl zien zitten.


    History is not hatred.

    Quizlet lijkt wel een deel van me leven zijn te geworden x'D

    Quizlet Is echt zoo leuk,Ik heb hier vrienden die ik thuis niet heb,of zal krijgen,Ze zijn hier gewoon allemaal aardig,Lief en leuk! =]
    Echt.
    Ik ben blij dat Quizlet bestaat! <3333(H)

    Vriendschap, plezier & een manier om mijn verhalen met mensen te delen. (:
    En ik ben een beetje verslaafd geworden. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lol maken x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Gwn , hieer staan jer steeds mensen vr je klaar , ik kan hier ook veel meer kwyt dan by myn vriendinnen in het "Egte" leven. Q. beteknt gwn alls vr my

    Ciao x.


    A. ikmisje.

    Gewoon als vermaak.


    blame the bully.

    Jullie zijn net allemaal BF's. Je kunt alles kwijt hier ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    Plezierig, leuk, goede ontspanning en leuke mensen. XD Want die heb ik hier echt leren kennen!
    En ik vind het ook leuk om verhalen te lezen. (:
    Quizlet werkt best verslavend! 8D

    Q is gewoon lekkere afleiding van leren voor my^^
    En ik lees graag verhalen hier enzo^^
    het is gewoon verslavend x)


    If you want me to listen, whisper...

    een plek waar ik mn creativiteit kwijt kan, mensen waat ik zielsveel om geef, de mooiste verhalen kunnen lezen die je nooit in een boek zou vinden


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?